7 april 2020 om 00:00
iBOOD

PNY Opslag en Kabels

PNY Opslag en Kabels
Grote opslag, klein formaat.

Het optreden van je favo artiest filmen, mooie kiekjes schieten tijdens een weekendje weg of grote bestanden opslaan voor die ene belangrijke presentatie. En hups, voordat je er erg in hebt is je geheugen vol.

Scoor hier je PNY SD-kaarten om alles op te slaan, of kabels om het op je computer te zetten.

7 april 2020 om 00:07
Vic99 Gebruiker

De prijs van de PNY 128 GB card klopt niet; die zou ongeveer 20 euro moeten zijn, i.p.v. gelijk aan de prijs van de 256 GB card.

Beantwoorden

8 april 2020 om 09:43
Thommie Gebruiker

Goed lezen. 2 x 128gb krijg je.

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:33
seppe13 Gebruiker

Beste

Op de verpakking staat 100mb/s.

In de omschrijving 10mb/s.

Welke van de 2 is fout?

Mvg

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:34
seppe13 Gebruiker

Ik spreek over het 256gb kaartje

Beantwoorden

7 april 2020 om 05:19
danidani Gebruiker

100 lezen, 10 schrijven?

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:44
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen,

danidani geeft hier het juiste antwoord.

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:52
puttekehd Gebruiker

Beste i booders ,heb 5 december  2  PNY micro sd SDX prime 64 GB besteld en ontvangen, op geen enkel toestel (Samsung s8 ,Samsung s9 ,acer tablet ,buiten camera’s )worden deze herkend ,met uw handen afblijven ,waardeloos,ik had toen ook beter op het forum gekeken voordat ik deze besteld had ,want blijkbaar was ik niet alleen met dit probleem ,heb  een  formulier met defect naar iBOOD verzonden ,maar ,heb enkel een standaard antwoordt gekregen ,met de procedure om terug te sturen ,en of reparatie ,kortom,voor 2  onnozele  sd kaartjes ,heb ik mij de moeite bespaard,en in de vuilbak gegooid !heb al vele malen van iBOOD besteld en  eigenlijk  nooit klachten gehad ,maar dit had iBOOD beter kunnen afhandelen  ,een waardebon of een terugbetaling zou in dit geval klantvriendelijker zijn geweest!.

Groetjes ,en hou het gezond!!!!

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:42
LunarisBE Gebruiker

Inclusief verzendingskosten komt de PNY 256Gb op 40,90€. Voor 42.70€ heb je er eentje van Sandisk met dezelfde geafficheerde snelheid eveneens incl. verzendingskosten. Google even op SDSQUAR-256G-GN6MA en je hoeft niet lang te zoeken.

Dus indien PNY je niets zegt, kun je voor een vergelijkbare prijs elders een SanDisk op de kop tikken.

Beantwoorden

8 april 2020 om 16:54
rds001 Gebruiker

Ik ben geïnteresseerd in de reden waarom dat niet zou werken. Is zo’n SD kaartje dan niet ‘universeel’ ? Uiteindelijk formatteer je die toch met een filesysteem naar keuze? greets

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:22
deesh00 Gebruiker

Er staat bij de PNY USB-stick dat deze veilig zou zijn.

Wat maakt deze USB-stick veilig?

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen deesh00,

Ik heb dit even nagevraagd. Hiermee bedoelde de tekstschrijver dat je jouw data veilig op zak hebt en deze data dus niet kwijt kunt raken als jouw computer crasht. Een back-up dus.

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:48
deesh00 Gebruiker

En dan nog een vraag:

Wat is het totaal aantal Amperes waarmee de PNY Multi-USB-A oplader met 5 poorten kan laden?

Er staat: USB-A: 2x 1A, 1×1.3A, 2×2.4A (zou totaal 8,1A zijn).

Maar stel ik zou alle poorten tegelijk gebruiken, wat is dan het maximaal aantal ampères wat het apparaat kan leveren?

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:16
Moderator Thom Moderator

Indien je alle poorten gebruikt is de maximale output 5 A.

Gr. Thom

Beantwoorden

7 april 2020 om 17:56
Waal901 Gebruiker

Is dit ook geschikt voor een Nintendo Switch?

Beantwoorden

7 april 2020 om 20:58
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Dit forum wordt gebruikt voor alle producten in deze categorie. Zou jij ons kunnen laten weten over welk product je graag meer informatie zou willen?

Gr. Thom

Beantwoorden

8 april 2020 om 08:28
LunarisBE Gebruiker

Als hij werkelijk aan 100mbps kan lezen, dan zou hij geschikt moeten zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.