2 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Alecto Partyspeakers

Alecto Partyspeakers
Houseparty?

Een houseparty krijgt een andere betekenis in deze tijd! Nu de clubs dicht zijn, moet je het thuis gezellig maken. Zorg dat je de juiste speakerset hebt! 

4 juni 2020 om 07:47
ollieb Gebruiker

Is de mic aan te sluiten op een laptop, is er een aansluiting voorzien of dient deze afzonderlijk aangekocht te worden.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 07:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ollieb,

Dit ga ik voor je navragen.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

4 juni 2020 om 07:55
HetGezegde Gebruiker

Zoals in de specificaties vermeld staat, zit er enkel een XLR kabel bij (zie foto: dikke kabel met 3 connectors erin). Deze gaat niet direct naar je laptop. Je zult er een mengpaneel tussen moeten zetten die dit signaal wel naar je laptop kan sturen.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 10:50
ScotMata Gebruiker

Zijn deze speakers geschikt om op te hangen of neer te zetten onder een overkapping?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 15:45
Moderator Jelle Moderator

Ik kan niets vinden over de IPX. Ik zou het dus afraden.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 00:14
ThierryR Gebruiker

wanneer is deze weer beschikbaar? ben net te laat :/

Beantwoorden

5 juni 2020 om 00:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ThierryR,

Deze deals zijn helaas verlopen en wij weten ook niet of en wanneer ze weer voorbij zullen komen. Je kunt wel altijd de inkopers tippen om de kans te vergroten (klik hier).

Beantwoorden

5 juni 2020 om 00:40
ThierryR Gebruiker

Maar volgens mij zijn ze niet uitverkocht bij jullie, dus staan er minstens nog een paar in het magazijn ;-) als je een linkje stuurt per mail reken ik ‘m af.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 06:13
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen ThierryR,

Wij hanteren “te laat=te laat”. We hebben niet de mogelijkheid om achteraf losse linkjes naar het kopen van een product te sturen.

En als we onze laatste zomaar weggeven, hoe moet het dan met onze geplande houseparty?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.