2 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Alecto Beveiligingscamera's

Product expert aanwezig

Alecto Beveiligingscamera's
Ik zie ik zie...

Wat jij niet ziet want ik heb een beveiligingscamera hangen. Ga nu met een gerust hart de deur uit, want met deze camera's hou je altijd een oogje in het zeil.

2 juni 2020 om 00:33
stropke1 Gebruiker

Wat zijn de specificaties vd camera frames/sec, beeldkwaliteit? Audio meeluisteren en antwoorden?

Beantwoorden

2 juni 2020 om 13:25
Official Product Expert Alecto Expert Official Product Expert

Hoi Stropke1,

de DVC-180 & DVC-255 hebben een resolutie van 1280×960 px

de DVC-180 heeft een ingebouwde microfoon (en terugspreekfunctie), de DVC-255 niet

Beantwoorden

2 juni 2020 om 22:54
stropke1 Gebruiker

Bedankt voor de info

Beantwoorden

2 juni 2020 om 07:01
alberto_ Gebruiker

Goede morgen, hoe wordt de outdoor camera gevoed? Met 220V adapter of  PoE?

Beantwoorden

2 juni 2020 om 13:19

Hoi Alberto_,

De camera heeft een bijgeleverde 220V adapter.. (geen PoE)

Beantwoorden

2 juni 2020 om 11:02
FakeTruth Gebruiker

Is de Alecto DVC-180 Wifi Binnencamera ook via de browser te benaderen en/of te integreren met Home Assistant?

Ik stuur mijn camerabeelden liever niet de cloud in, dus wil het zelf beheren.

Beantwoorden

2 juni 2020 om 13:18

Hoi FakeTruth,

De camera is niet via de browser te benaderen, en niet te integreren met home assistant. Het gaat enkel per app.

Betreffende de cloud, er zit geen cloud opslag aan gekoppeld.. je heb een directe verbinding met je telefoon (dus geen camera beelden die de cloud in gaan)

Beantwoorden

2 juni 2020 om 14:43
FakeTruth Gebruiker

Bedankt voor je antwoord.

Hoe werkt dit dan als ik niet thuis ben? Kan ik bijvoorbeeld niet via de app mijn camera bekijken als ik ergens op het terras zit?
Zo wordt dit wel geadverteerd: “Altijd en overal toezicht met smartphone / tablet”

In de handleiding zie ik niets over poort nummers, die wel degelijk open moeten staan op je router wil je de webcam kunnen benaderen buiten huis zonder cloud oplossing ertussen.

Beantwoorden

2 juni 2020 om 15:35

De camera maakt inderdaad gebruik van een open poort (welke precies, kan ik je zo niet vertellen) om te verbinden met je telefoon.

De cloudservice die we gebruiken is uitsluitend om beide Apparaten met elkaar te verbinden

Beantwoorden

2 juni 2020 om 19:32
FakeTruth Gebruiker

Top! Bedankt

Beantwoorden

4 juni 2020 om 07:42
musthuis Gebruiker

Beste expert,

Is de SD-kaart ook buiten de app om te bereiken(met als doel de SD-kaart te syncroniseren naar een ander medium)

Groet,

Mark

Beantwoorden

4 juni 2020 om 08:53

Beste Musthuis,

je kunt het geheugenkaartje (bij de modellen waar dit van toepassing is) er inderdaad uithalen en de filmpjes bijvoorbeeld op je laptop bekijken.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 12:46
SCHOL043 Gebruiker

Deurbel is voeding ook via batterijen mogelijk?

Zoja welk type batterij

Beantwoorden

3 juni 2020 om 19:33
maarten_blacky Gebruiker

Er zit een batterij in, maar hij moet ook aan de 12VAC.

Niet echt goede deurbel verder!!

Beantwoorden

4 juni 2020 om 08:55

Beste SCHOL043,

Je sluit de DVC-1000 aan op je bestaande Beltrafo… de accu die er in zit wordt dan constant bijgeladen.

Het is dus niet zo dat je batterijen moet/kunt verwisselen

Beantwoorden

3 juni 2020 om 14:11
smoeki8 Gebruiker

Hallo, betreffende de bushberichten/app bij de DVC-180: berust dit op een betalende dienst? Een abonnement dat je moet betalen voor de cloudservice? Alvast bedankt!

Beantwoorden

3 juni 2020 om 14:12
smoeki8 Gebruiker

Euh.. geen bush maar push natuurlijk ;°)

Beantwoorden

4 juni 2020 om 08:59

Hallo Smoeki8,

de App (en alles dat je daar mee kan) is helemaal Gratis. er is dus geen betaalde cloudservice/abonnement.

Je kunt de app ook vast downloaden om even in rond te kijken (AlectoCam; maker Hesdo),

Beantwoorden

4 juni 2020 om 21:19
smoeki8 Gebruiker

Bedankt voor de info!

Beantwoorden

4 juni 2020 om 07:41
Senna007 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Ik heb de link even weggehaald, want affiliate links zijn niet toegestaan. Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 10:03
tomblackstone Gebruiker

Kan ik de beelden van de outdoor camera ook op een nas opslaan of alleen op de sd kaart?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 15:46
Moderator Jelle Moderator

Voor zover ik uit de antwoorden kan halen van de Expert kan dit alleen naar de SD-kaart.

De cloudverbinding is alleen voor de communicatie tussen de camera en de telefoon.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.