2 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Alecto Walkie Talkies

Product expert aanwezig

Alecto Walkie Talkies
You talk the talkie...

But do you walk the walkie? Met deze walkie-talkie-sets van Alecto dus wel! Ideaal voor tijdens sportsessies, in grote bedrijfspanden, tijdens evenementen of als speelgoed voor de kinderen. 

2 juni 2020 om 00:56
Franky_P Gebruiker

Hier is de Alector FR225 een euro goedkoper + gratis verzending, scheelt dus totaal 7 euro:

https://www.bol.com/nl/p/alecto-fr-225-set-van-twee-walkie-robuuste-talkies-tot-7-kilometer-bereik-spatwaterdicht-oranje/9200000122972300/

Mvrgr Frank

Beantwoorden

2 juni 2020 om 03:47
W. Reumermann Gebruiker

Daarom is het goed altijd eerst even het artikel op te zoeken en te vergelijken qua prijzen .

Beantwoorden

2 juni 2020 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Scherp gespot, Franky. We hebben onze prijs zojuist aangepast, zodat je bij ons (iets) goedkoper uit bent.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 07:01
mriezebos Gebruiker

Dus zo’n 1 euro goedkoper nu? Man…man…

Beantwoorden

3 juni 2020 om 07:02
mriezebos Gebruiker

Heb hem bij bol.com besteld, heb ik hem ook nog morgen in huis.

Beantwoorden

2 juni 2020 om 13:37
Susantigoon Gebruiker

Qua prestaties en robuustheid niet te vergelijken met de Motorola T82 van vorige week, maar wel leuk…

Beantwoorden

2 juni 2020 om 18:14
Diablo70 Gebruiker

Leuk voor de kids.

Die 7km met 0.5 watt moet je met een wat korrels zout nemen :-)

Beantwoorden

3 juni 2020 om 00:21
Susantigoon Gebruiker

Dat denk ik niet, aangezien 500mW bij PMR het max. toelaatbare zendvermogen is en bijv. Motorola dat ook redt.

De rest van die discussie is hier al eerder gevoerd.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 05:48
onlinetinus Gebruiker

even een vraagje als ik 3 sets van de Alector FR225 koop kun je die dan met elkaar kunnen comuniceren ?

voor op een evenement dat je met 6 vrienden in contact kan blijven ?

of werkt deze alleen per set van 2?

Beantwoorden

3 juni 2020 om 11:28
Moderator Jelle Moderator

Ik heb doorgegeven dat de expert hier zo ook nog komt kijken om deze en andere vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 12:26
Susantigoon Gebruiker

Geen probleem,

al zou je 100 sets kopen, ook van andere diverse merken en moeiteloos door elkaar te gebruiken, daar heb je immers de (sub)kanalen met hun ingestelde bandbreedte voor.

Wel zal mogelijk het bereik of de geluidskwaliteit onderling kunnen verschillen, maar iedereen kan met iedereen (mits op hetzelfde kanaal) communiceren.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 13:14
Official Product Expert Alecto Expert Official Product Expert

Beste Onlinetinus,

Je kunt inderdaad meerdere sets op elkaar koppelen (ook veel meer als 6)… zolang ze maar op hetzelfde kanaal zitten m)

Beantwoorden

3 juni 2020 om 14:41
Franciacorta Gebruiker

Geen aanbieding, bij Bol incl gratis verzending en direct verzonden voor minder:
https://www.bol.com/nl/p/alecto-fr-50-portofoon-twinset-8km-bereik-tot-8km-met-fm-radio-zwart/9200000081913030/?

En de Bol kwaliteit klantenservice krijg je er dan gratis bij!

Beantwoorden

8 juni 2020 om 00:22
Baldewijns Gebruiker

Ben een zeer frequente gebruiker van internet en bijgevolg prosument. Sinds heel veel jaren maak ik gretig gebruik van mijn kennis en ervaring.

Beste prosument doe met het volgende dat in de song my advice is use suncream zo prachtig gezongen gedebiteerd wordt en doe hetzelfde met het onderstaande:

Bent u jong en heeft u geen budget dan zit u hier en bij de concullega’s goed;

Bent u oud en popelt u om de dames van de bridge club in uw home of waar dan ook vanachter u al dan niet omgekeerd boek te begluren: Ook u zit hier goed;

Bent u jong dynamisch en ondernemend dan bent u ondertussen a lang gestopt met lezen;

Voor de rest u en u en u, use suncream, dit is een advies waar je niet vroeg genoeg mee kunt beginnen en als je voordat je sterft een perkamenten huid hebt dan kun je af en toe ook een jonge huid insmeren;

Beste ibood medewerker, ondertussen wordt het tijd voor mijn ongeveer 15de kortingscode dit jaar, dank u,

Beste jonge en dynamische manager van ibood, doe zo verder zodat u volgend jaar ook een eigen ibood kloon werpt,

Beste uitgewrongen medewerker van ibood, het eind is in zicht, van wat …..

Ik heb ibood een aantal beloften gemaakt en deze deel ik met de volhouders

- ongeacht het aanbod hier bestel ik maandelijks voor 500 euro;

- krijg ik spullen die ooit een veelvoud waard waren;

- moet ik wachten tot covid19 verdwenen is, trouwens al lang verdwenen zitten aan covid19 versie be, st truiden Genk nl limburg type 562 …. Patient x

- en blijven de rottige witte bestelwagens ons van de weg maaien,

- en na lang wachten en kniezen en 5 mails waar je geen antwoord op krijgt gezien code zus of zo,

- uiteindelijk een levering bij jou rond je huis geworpen nog na rokend met net de items niet erin die je nochtans betaald had een maand eerder.

I give u the obe and only

Beantwoorden

8 juni 2020 om 00:27
Baldewijns Gebruiker

Niet volledig:

I give u the one and only advice:

Spaar je codes

Gebruik ze gepast

En als dat te veel moeite is gebruik, en dit wordt gecensureerd: Amazon, bol, walmart, … Betaal een paar guldens, centen, … meer zet je buiten met vrienden en familie ….. de volgende dag, week heb je al je artikels en tussendoor heb je vaak genoeg tijd voor sun cream te smeren gehad.

Merits to: Bas Luhrman, man with too many songs that can’t sing, Sun cream

Beantwoorden

8 juni 2020 om 00:42
Moderator Paul Moderator
10 juni 2020 om 07:45
Baldewijns Gebruiker

Dank Paul,

Gelukkig heeft u ook een gezonde dosis humor.

Groetjes

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.