5 juni 2020 om 00:00
iBOOD

PolarPro DJI Mavic (Pro) Accessoires

PolarPro DJI Mavic (Pro) Accessoires
Alles voor je drone.

Scoor vandaag alles om het goed te zien, beter te zien of om helemaal niets meer te missen. Oh ja. En bescherming, aangezien je er maar beter verdomde zuinig op kunt zijn. Op al dat moois. 

Product Expert

De Product Expert is vrijdag tussen 09:00 en 14:00 aanwezig om al jouw vragen over deze deals te beantwoorden. De Expert komt zaterdag en zondag rond 09:00 ook nog even langs.

5 juni 2020 om 09:01
diebeest Gebruiker

Het meest belangrijke accessoire wat ik mis zijn extra accu’s :(

Lijkt mij ook het meest voor de hand liggende :P

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:05
Cbdebruin93 Gebruiker

Bij sommige filter staat bij dat het voor de Mavic is, Zijn deze universeel voor de Mavics en passen deze ook op de Mavic Pro 1 of is dat toch een andere filtermaat?

Zou uiteraard zonde zijn als ik de filters bestel en vervolgens erachter kom dat ze niet op mijn Mavic Pro 1 passen. :)

Beantwoorden

5 juni 2020 om 12:58
Official Product Expert Polarpro Expert Official Product Expert

Hoi Cbdebruin93, de filters in deze categorie zijn inderdaad voor Mavic Pro 1, dus je kunt gerust bestellen.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:37
Carkit2 Gebruiker

Hoe werkt het bij de Tray Katana om de camera te laten werken? Normaal heb je verbinding via je RC en Mavic om je camera aan en uit te zetten? Ik zie een GSM in de Katana, maakt deze dan verbinding met je Mavic om aan en uit te zetten?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:01

Hoi Carkit2, Ik vermoed inderdaad dat je in deze Katana-setup gebruik maakt van je smartphone om de camera aan en uit te zetten en in te stellen, dus niet met de Remote Control.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:40
Rasmin Gebruiker

Volgens mij staat bij de Mavic pro cinema series een verkeerde beschrijving, namelijk van filters voor de inspire.

Ik zoek specifiek de ND32/pl en deze set gaat volgens mij tot de 16/pl

Kunnen jullie duidelijkheid geven iBood?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:04

Hoi Rasmin, je hebt inderdaad gelijk dat er iets niet klopt bij deze. Ik zal met de mensen bij iBood even checken wat er niet klopt; tekst, titel of afbeelding.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:06

Dit is de juiste beschrijving: 
https://www.degreef-partner.nl/nl/polarpro-dji-mavic-cinema-series-3-pack-vivid.html .

De beschrijving over Inspire moet aangepast worden. ND32/PL zit niet in deze set.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:08
5 juni 2020 om 13:33
Rasmin Gebruiker

nee, zoek echt de 32/pl

Dank

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:50
Carkit2 Gebruiker

Gaan de motoren draaien wanneer je de Katana gebruikt? Ik zie wel dat de wings afgenomen zijn en dan? Krijgt toestel voldoende koeling als men niet in de lucht vliegt? Er zit wel een ventilator in maar is deze voldoende om zo ±30′ te filmen?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:11

De motoren draaien niet en de propellers zijn afgenomen of ingeklapt. Misschien dat deze video je wat meer inzicht geeft? https://www.youtube.com/watch?v=N71wFRKN4mM

Beantwoorden

6 juni 2020 om 11:31
gsroet Gebruiker

Hoi, het is mij niet helemaal duidelijk wat Pro Elektra cinematic color presets nu precies is. Een softwarepakket of is het wat anders

Beantwoorden

7 juni 2020 om 09:03

Het is inderdaad een software pakket met voorinstellingen voor video beeldbewerking.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:49
KKDD Gebruiker

Zou de harde case ook bescherming bieden voor een Mavic 2 Zoom?

PolarPro DJI Mavic Hard Shell Case

Beantwoorden

7 juni 2020 om 09:04

Ik ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het is het proberen waard. Je zou het formaat van beiden drones kunnen vergelijken.

Beantwoorden

7 juni 2020 om 14:41
Kammo Gebruiker

Wordt het Elektra pakket digitaal verstuurd? In dat geval wil ik het graag bestellen excl. verzendkosten.

Beantwoorden

7 juni 2020 om 20:41
Moderator Paul Moderator

Dit pakket wordt fysiek via de post naar jou verstuurd. Als het om een digitale verzending zou gaan, worden er uiteraard geen kosten gerekend voor het sturen van een emailbericht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.