5 juni 2020 om 00:00
iBOOD

PolarPro Accessoires

Product expert aanwezig

PolarPro Accessoires
Van drone tot action cam...

... als je elk avontuur graag vastlegt, ben je nergens zonder de accessoires van PolarPro. Niet alleen vind je hier handige opzetstukken voor je GoPro en drone, maar waar PolarPro echt in uitspringt zijn de lenzen. Hiermee til je jouw cinema skills écht naar een hoger niveau.

Product Expert

De Product Expert is vrijdag tussen 09:00 en 14:00 aanwezig om al jouw vragen over deze deals te beantwoorden. De Expert komt zaterdag en zondag rond 09:00 ook nog even langs.

5 juni 2020 om 01:00
SjonnieK Gebruiker

Serieus iBood? 5,95 verzendkosten voor een stel filters voor de DJi? Graag een terugstorting want zo’n klein pakketje past makkelijk door de bus

Beantwoorden

5 juni 2020 om 06:04
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen SjonnieK,

De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van de grootte en het gewicht van het totale pakket. Je ziet dat sommige filtersetjes ook gewoon 2,95 kosten. Wellicht zijn de filters die jij hebt gekozen iets groter of zitten ze in een verpakking die niet gemaakt is voor de brievenbus.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 08:02
SjonnieK Gebruiker

En als blijkt dat hij toch door de brievenbus past?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 08:26
Moderator Lisa Moderator

Dan is het nog steeds verzonden als pakketje. En dan heeft het ons nog steeds 5,95 euro aan verzendkosten gekost bij PostNL.
Het goede nieuws is dat er wel track and trace op zit!

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:23
SjonnieK Gebruiker

Ik vind dit een rare gang van zaken, zo heb ik vorig jaar een Apple Watch lader besteld en ook gevraagd of de verzenkosten wel klopte omdat het apparaatje nogal klein zou zijn. De medewerker verzekerde mij dat deze absoluut niet door de brievenbus zou passen. Toen het pakketje aan kwam, inderdaad hij paste niet door de brievenbus. Wat had iBood nou gedaan? Gewoon een hele grote doos om een apparaatje wat nog kleiner is dan de helft van een smartphone.

Jullie zijn een aanbiedingswebsite met als oogpunt mensen geld te laten besparen op aankopen. Vervolgens wordt er een raar beleid gevoerd op verzendkosten. Ik heb de verpakking bekeken van de PolarPro ND filters en deze past gewoon door de brievenbus.

Track & Trace heb ik als consument niets mee van doen, ik verwacht dat als ik iets bestel dat het gewoon geleverd wordt.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:25
SjonnieK Gebruiker

niet alleen de klant onnodig extra verzendkosten rekenen, ook nog eens ontzettend zonde van de extra verpakkingsmaterialen die gebruikt worden in de al oh zo vervuilde wereld

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:31
cameraman52 Gebruiker

track and trace is ook met brievenbuspost

Beantwoorden

5 juni 2020 om 01:16
SjonnieK Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Ik heb je berichtje doorgegeven aan de klantenservice zodat zij het kunnen oppakken. Om het hier on-topic te houden heb ik je berichtje geknipt.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:42
Carkit2 Gebruiker

Ik wil meerdere dingen bestellen, moet ik telkens aparte verzendkosten betalen?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Carkit2,

Je kunt alles in één keer bestellen door op verder winkelen te klikken wanneer je iets in je winkelwagen gestopt hebt. Je kunt ook altijd vanuit de winkelwagen weer naar een andere deal pagina.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:46
Carkit2 Gebruiker

Bij de Remote sunshade staat geschreven dat je uw gewenste formaat kan kiezen bij bestellen, heb net dit bekeken. Als je aanklikt “ik neem er één” springt scherm direct naar het aantal en betaling, noppes keuze of ik doe iets fout? Waar kan ik de maat kiezen?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:19
Official Product Expert Polarpro Expert Official Product Expert

Hoi Carkit2, er is inderdaad geen keuze, er is maar één formaat en type Sunshade. Hij is geschikt voor de drones en formaat smartphones zoals in de beschrijving van het artikel staat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.