15 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Op = Op Witgoed

Op = Op Witgoed
Witgoedklappers.

De beste witgoeddeals scoor je bij iBOOD! Wordt het tijd voor een nieuwe wasmachine of droger? Grijp dan nu je kans, maar wees er snel bij, want OP=OP!

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

15 oktober 2020 om 00:29
lococola Gebruiker

Kun je bij de Bosch WTXH8M00NL nog aanspraak maken op de €100 euro cashback actie van Bosch?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lococola,

Kun je een link plaatsen naar de actie? Ik kan hem zo snel niet terugvinden.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor de link! Ja deze komt in aanmerking voor de cashback :-)

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 01:22
Ganikaya47 Gebruiker

Hoeveel capaciteit  kg  is die samsung wasmachine die van 399€ mvg

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ganikaya47,

De capaciteit van die wasmachine is 7 kg.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:06
Globe74 Gebruiker

Bij aankoop van de Samsung RS68N8241S9/EF, neemt de bezorger dan ook de oude koelkast en diepvries mee?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Globe74,

Ja die wordt meegenomen! Je kunt dit tijdens het bestellen aangeven, maar ook bij de bezorger bij het maken van de afleverafspraak.

Retourneren oud apparaat

● Het apparaat is leeg, schoon en ontkoppeld (indien in- of onderbouw is uitgebouwd) en staat gereed voor transport bij de eerste privé deur.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:14
Amstelovitch Gebruiker

Bij de WTXH8M00NL is deze aan te sluiten op de afvoer of gaat deze enkel via de opvangbak vocht afvoeren?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Amstelovitch,

Je kunt hem ook aansluiten op de afvoer indien je dat liever hebt.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:54
MarkHollegien31 Gebruiker

Hallo ibood,

Kan ik de: Siemens WT8HXM75NL Warmtepompdroger | A+++ | 9 kg ook later (begin november) laten bezorgen?

Dit ivm het verkrijgen van de sleutel van ons nieuwe adres op maandag 2 november.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 09:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MarkHollegien31,

Op de verwachte verzenddatum wordt de droger overhandigd aan de vervoerder. Die zal contact met je opnemen voor een aflever afspraak en hij moet dan binnen 14 dagen geleverd worden. Dit zou dus net moeten lukken.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 12:03
MarkHollegien31 Gebruiker

Niek,

Jammer, ik ben volgens mij net TE LAAT… :-)

Toch bedankt voor je antwoord.

Ik zal waakzaam zijn voor deze deal de komende periode ;-).

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 10:23
Kees_1985 Gebruiker
15 oktober 2020 om 11:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kees,

Wij zijn ook een geregistreerde dealer van Siemens producten.

Check wel even of je voldoet aan alle voorwaarden (bijv. Nederlands rekeningnummer). De voorwaarden vind je hierrr.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 11:15
ZeroGii Gebruiker

Kan het voorkomen dat een product weer beschikbaar wordt als een bestelling geannuleerd wordt?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 11:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ZeroGii,

Het is mogelijk dat die dan weer voorbij komt in een sale zoals deze. Je kunt ook altijd de inkopers tippen wanneer je een product graag nog eens voorbij ziet komen. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 11:29
ZeroGii Gebruiker

Ik bedoelde de huidige sale.

Een bestelling wordt geannuleerd door een klant voordat deze sale voorbij is. Blijft het product dan gereserveerd?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 11:32

Hoi ZeroGii,

Producten die in deze sale gekocht worden en vervolgens direct worden geannuleerd komen niet meer online in deze sale.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 12:59
sergevr Gebruiker

Hallo,

Kan de Samsung combi-oven gebruikt worden in Belgie met de stopcontacten met een aardingspin?

Saara

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 14:04

Hoi Saara,

Deze kun je ook gewoon aansluiten op een Belgisch stopcontact.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 13:43
Rrmmrrtt Gebruiker

Inderdaad ook nog €100 cashback op de Siemens IQ700 WM6HXM75NL

https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/productoverzicht/wassen-drogen-en-strijken/wasmachines/wasmachines-voorladers/WM6HXL75NL

Thanks voor de tip Kees_1985!

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 16:15
rule83 Gebruiker

Dit betreft helaas de WM6HXL75NL ipv de WM6HXM75NL. Desondanks een mooie deal bij ibood. Heb m vanochtend besteld en zojuist al bericht gehad omtrent de levering!

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:10
Kees_1985 Gebruiker

@Rrmmrrtt Graag gedaan! Zo profiteerd een ieder ervan!

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 17:25
MaxNederlof Gebruiker

Is de was droog combi van Samsung te bedienen via de app/WiFi?

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 17:35
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MaxNederlof,

Je kunt hem niet bedienen met de app. Samsung geeft aan:

Met Smart Check houdt je smartphone een oogje in het zeil. Is er een probleem, dan zie je dat via de handige app.* Zo bespaar je tijd en vermijd je kosten voor een monteur.

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 07:43
Retro1977 Gebruiker

Waarom wordt bij de stand alone wasmachines, niet het stroomverbruik en waterverbruik per wasbeurt afgegeven, maar per jaar? Dit is namelijk een onberekenbare factor en afhankelijk van hoeveel wasbeurten je draait per jaar. De was-droogcombinaties hebben daarin tegen wel vermeld staan per wasbeurt.

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 12:03

Hoi Retro,

Ik durf niet te zeggen waarom daarvoor gekozen wordt door de fabrikanten.

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 12:26
Bert_Drenth Gebruiker

Wordt er tot de voordeur geleverd of ook op zijn plek gezet?

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 12:33

Hoi Bert,

Dat verschilt enigszins per product. Wasmachines en drogers worden op de gewenste plek geplaatst. Alle bezorgvoorwaarden vind je hier.

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 18:28
Eddiez Gebruiker

Magnetron MC28M6055CS is bij Bol/BCC en Mediamarkt weliswaar €179, maar het iBood voordeel is met bezorgkosten (gratis bij BCC en MM) wel erg klein…

https://www.bol.com/nl/p/samsung-mc28m6055cs-en-combi-magnetron/9200000083486293/

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-mc28m6055cs-1499469.html

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 10:06
Iwonka_204 Gebruiker

Hoi ik wil was droog combinatie kopen alleen ben ik nu op vakantie tot 2/11 is mogelijk dat julie kan later bezorgen? Ik woon op 1 etage , ik wacht op je antwoord. Mvg

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 20:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Iwonka_204,

Je bestelling wordt op de verwachte verzenddatum overgedragen aan de leverancier. Die zal dan een afleverafspraak met je inplannen en je bestelling moet dan binnen 14 dagen afgeleverd worden. Voor alle bezorgvoorwaarden klik hier.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 23:37
MaxNederlof Gebruiker

Hi, de wasmachine Samsung WW70J5426DA Ecobubble Wasmachine heeft een smart check app, maar kan je hem ook op afstand bedienen met de app?

Groet, Max

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 07:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Max,

Nee dat kan helaas niet met de app, het is zoals je al aangeeft echt een app om je wasmachine mee te checken.

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 00:36
PandaEyes Gebruiker

Worden de producten (lg homestomer) geïnstalleerd door de bezorgers? In mijn geval naar de zolder getild? Of slechts tot de voordeur geleverd?

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 22:15
Moderator Paul Moderator

De LG Homestomer en de andere apparaten worden voorbij de voordeur gebracht en ook op de gewenste plek gezet. Of er ook helemaal naar zolder gebracht wordt, hangt mede van de situatie af. Via een vlizotrap is het antwoord nee. Via een vaste trap is het wel mogelijk, als er verder geen obstakels zijn.

Hier vind je de volledige voorwaarden:
http://ibood.link/gfx/Installatie-en-bezorgvoorwaarden.pdf

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 12:49
swimon Gebruiker

Bij de Samsung Was- en Droog combi’s vind ik nergens welk type de droogmachine is? Is dit met een waterbakje dat je moet legen of met een afvoerslang naar buiten toe ?

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 22:16
Moderator Paul Moderator

Bij de was-droog combi’s wordt tijdens het drogen het water afgevoerd via dezelfde slang als waarmee het waswater wordt afgevoerd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.