23 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Blueair Luchtreinigers

Blueair Luchtreinigers
Schone lucht!

Pollen, stof, huidschilfers van huisdieren, schimmelsporen, allergenen, virussen, bacteriën er vliegt nogal wat rond in huis! Dus we gaan jou niet uitleggen waarom jij een luchtreiniger in huis zou moeten hebben. Kies uit de vele verschillende soorten en maten.

De Blueair 405 is als beste uit deze Zweedse test gekomen. Dat komt mede door de HEPASilent deeltjesfilter. Deze filter zit in alle luchtreinigers die je in deze Flash Sale zal vinden! 

23 oktober 2020 om 08:26
marclabo Gebruiker

Beste Ibood e.a.

Wat is het verschil tussen de 405en de 480i?

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 10:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi marclabo,

Het verschil zit erin dat de 480i intelligente sensoren heeft.

Met de intelligente luchtsensoren in Blueair 480i kun je de kwaliteit van de binnenlucht meten, regelen en er bewust van zijn. De sensoren detecteren luchtverontreiniging zoals in de lucht zwevende deeltjes, gassen, vluchtige organische stoffen en kooldioxide. Je kunt ook realtime informatie over temperatuur en luchtvochtigheid op je smartphone/tablet ontvangen. De sensoren meten:

Temperatuur
Luchtvochtigheid
Honderden verschillende soorten ultrakleine deeltjes in de lucht (PM 2,5)
Vluchtige organische vervuilende stoffen (VOC) zoals verfoplosmiddelen, parfums, detergenten, formaldehyde en benzeen
Koolmonoxide (CO²) (equivalent op basis van VOC-niveau)

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 13:02
surbo Gebruiker

Ik zie niets staan over de vervangingsfilters voor de Sense+ apparaten, zie ik iets over het hoofd?

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 14:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi surbo,

De vervangingsfilters zijn op het internet te koop. Voor meer informatie over het filter klik je hierrr.

Beantwoorden

24 oktober 2020 om 17:45
surbo Gebruiker

Beste Bas,

Ik zie een mooie site met informatie over de filters, maar niet wat ze kosten of hoe ik ze kan kopen.

groets,

Frits

Beantwoorden

24 oktober 2020 om 11:23
patrickkluiters Gebruiker

Beste, mij is niet helemaal duidelijk of de koolstoffilter standaard op de 480i zit? En mocht dat niet zo zijn, kun je m dan wel toevoegen? Ik zie dat ze los te koop worden aangeboden. Verder, kan je t apparaat eenvoudig verplaatsen naar n andere ruimte?

Beantwoorden

24 oktober 2020 om 21:55
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond patrickkluiters,

Nee, er zit standaard een hepa-filter in. Het koolstoffilter zit er niet standaard bij bij deze versie. Hij is te verplaatsen, al zit er wel een stekker aan en is hij vrij groot.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.