17 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Vakantie Gadgets

Product expert aanwezig

Vakantie Gadgets
Bepakt en bezakt

Het enige dat leuker is dan een vakantie? Een goed voorbereide vakantie natuurlijk! Van powerbanks tot autoladers en van lampjes tot smartphonehouders, dankzij deze Flash Sale van Mr Handsfree kun je met een gerust hart op reis.

17 juli 2017 om 02:15
W84 Gebruiker
17 juli 2017 om 06:49
Fabyo Gebruiker

Hoe betrouwbaar is de Spy+ gps? Geeft hij ook locaties aan van mobiele flitsers? En deze updaten blijft zeker levenslang gratis? Er is geen abonnement aan verbonden?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 13:26
Official Product Expert Mr. Handsfree-Expert Official Product Expert

De SPY+ GPS is betrouwbaar, heeft al jarenlang een betrouwbare database van vaste flits-locaties. Er is een lijst van veelgebruikte mobiele flits-locaties. De database is en blijft gratis.

Beantwoorden

18 juli 2017 om 01:45
Vincent Vega Gebruiker

Ik heb m, maar gebruik m nooit want je moet m steeds meenemen en updaten via de computer. Mobiele controles zijn daardoor bijna nooit uop to date.

Beter gewoon je telefoon gebruiken

Beantwoorden

19 juli 2017 om 09:38
makke_2010 Gebruiker

ken jij een app op je telefoon die mobiele flitsers ook aangeeft? (gratis app)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:40
JaB053 Gebruiker

Hierbij wat extra informatie: http://www.mrhandsfree.com/en/shop/18639-home-chargers/product/39433-4-usb-home-charger-45a

Charge up to 4 devices at the same time!
Also suitable for Apple® & Samsung™
QUICK CHARGE function
Total capacity: 4500 mA (4.5A) @ 5V DC
The 4 USB ports have different output power:

Port A & B are optimized for Android™ devices.
Port C & D are optimized for Apple® devices.

Over-current protection + over-charge protection
Input Voltage: AC100V-240V 50/60Hz
Output Voltage: DC5V
Output Current: 4500mA
Operating humidity range: 0%~90%
Green LED indicator

IK heb deze aanbieding de vorige keer gekocht.  ze doen het prima.  let op de totale uitput is 4,5 A. Een tablet heeft minimaal 2A nodig dus met 2 tablets is de koek op een wordt de lader aanzienlijk langzamer als je nog een apparaat aansluit.  Ik heb een versie met een blauwe LED die ’s nachts veel licht geeft.  Ik heb hem afgeplakt. Zelf gebruik ik de lader het meest met een Samsung tablet en smartphone en dan gaat het redelijk snel.  Het valt me op dat met alleen de tablet het ‘t snelste gaat dan met een smartphone erbij. Verder wel tevreden hoor

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:53
mdrongelen Gebruiker

Ik vertrouw t bijna nooit wat betreft de stroomlevering. Zelden zie ik na meting dat deze meer levert dan 1,7amp.

2×2,1 + 2x 1,2 al helemaal niet.

Optimized for Apple devices ????????

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:20

Beste mdrongelen,

Over welk product heeft u het? en welke versie?

Dan kan ik even het juiste antwoord geven.

Bedankt!

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:47
JaB053 Gebruiker

Ach ja, de autofabrikant zegt ook dat zijn auto 1 op 20 rijdt

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:50
tang Gebruiker

Ik vermoed dat mrdongelen het niet over een specifiek product heeft. Hij kijkt wel eens naar de opgegeven specificatie en meet dit na en merkt dan dat de opgegeven stroomsterkte niet klopt.

Dit heeft echter niet te maken met een onjuiste opgave van stroomsterktes.

2,1A is het maximum wat de adapter kan leveren. Echter, het is niet gezegd dat de accu van het desbetreffende apparaat ook gedurende de gehele laadcyclus met de maximale stroomsterkte kan laden. Zeker aan het einde neemt deze af.

Sommige laders hebben 2 aansluitingen. 2.1 en 1.0. Maar dan wordt er vaak bedoeld: Maximum 2.1 voor de hele lader, dan moet je de 2.1 poort gebruiken. Je mag ook beide poorten gebruiken, maar dan blijft het totale maximum toch maar 2.1

Beantwoorden

JaB053 Gebruiker

Mdrongelen heeft het over de mr handsfree usb lader.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 10:49
mdrongelen Gebruiker

Bijna goed jongens :)

Ik heb het over het aansluiten van een meter icm een weerstandsbelasting. Dus geen apparaat.

Deze is in te stellen en terug te meten door de wet van ohm op een verbruik van 2 amp.

Het gaat in t algemeen over autolader>USB die ook bij de vakantiegadgets word aangeboden.

De Innergie 2.1amp lader van iBOOD laatst, levert 1,7 amp max en met Lightning kabel slechts 0,6/0,7 amp (wat dus ook aan de kabel lijkt te liggen).

Dit serviceverzoek/garantie is vorige week aangevraagd bij iBOOD.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:03

beste Mdrongelen,

We bieden 2 auto USB laders aan. Over welke versie heeft u het?

Voor optimized voor Apple devices is alleen van toepassing voor sommige andere modellen maar niet de 2 auto laders. Beide auto laders zijn de 2 laatste generaties met Smart IC en Quick Charge, waarvan de versie met TYPE C en QC3.0 de laatste is. We hebben veel testen gedaan en indien u dus bijv een Ipad 3 zou nemen en de juiste originele 30 pin kabel en de tablet is tussen de 2 en 5% en u hebt de tablet in standby staan, dan zullen deze 2 laders die gaan laden met een echt amperage van 2.1-2,2A maximaal. Bij de nieuwe AIR versie’s is dit maximaal 1.7-2.0A. Indien u de TYPE C versie zou nemen en bijv een Google Nexus zou nemen die 3A aankan, dan kan onze lader de nexus laden op 2,98A maar alleen indien de accu bijna leeg is (onder de 5%)en de telefoon in standby staat!

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:29

Geachte MDrongelen,

U refereert aan de Innergie lader die NIET van TE Group afkomstig is. De lader van TE Group levert zonder probleem de genoemde amperages, ook op Ohmse belastingen.

USB heeft naast een + en – draad ook een D+ en D- draad. Via deze dataverbindingen wordt snelladen bij diverse toestellen (waaronder Apple en Samsung ) ingesteld.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:54
mdrongelen Gebruiker

Het ging me om de betrouwbaarheid van autousb (zie 1e post) Heb er inmiddels al zoveel gehad.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 14:44
mdrongelen Gebruiker

Gekocht inmiddels :-)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 08:57
Moke_t Gebruiker

Mag je dat eigenlijk wel hebben? Of riskeer je een boete als politie het opmerkt? In Frankrijk mag het niet dacht ik.

Beantwoorden

De SPY+ is toegestaan in bijna alle landen. In Frankrijk, Duitsland of Zwitserland kunt u dit toestel beter niet aan uw raam plakken met de zuignapjes. Daar is het gebruik niet legaal.

Het toestel werkt ook als u het in de cigarettelader steekt die meegeleverd is.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:05
martinehermans Gebruiker

Een radardetector in België is enkel het bezit toegestaan. Het gebruik ervan is VERBODEN. Auto kan in beslag genomen worden en verbeurd worden verklaard. Er zijn eveneens zeer hoge boetes aan gekoppeld.

Valt dit apparaat onder detector/verklikker of meet ze enkel stralingen, wat dan weer wel toegelaten is.

Zeer dunne lijn denk ik persoonlijk.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:12
josabbe Gebruiker

In België mag het gewoon. Dit is geen radardetector. Werkt enkel voor de vaste flitspalen. En is betrouwbaar, weet ik uit eigen ervaring. Ik heb géén zware voet, maar soms ben je wel eens verstrooid en rij je ongemerkt toch iets te snel. En dan verdient zo’n apparaatje in één keer zijn aankoopprijs terug.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:25

Geachte MartineHerm…

Dit toestel werkt op basis van GPS en is geen radardetector/verklikker die stralingen meet. Toestellen op basis van GPS zijn legaal, net zoals een navigatiesysteem met flitspaalmelding legaal is.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:09
S_d_m Gebruiker

Kun je de home charters van mr. Handsfree ook gebruiken voor niet Apple of samsung toestellen, vb draadloze speakers, gps apparaat(tomtom), foto toestel, …

Dus zonder android  of io’s toestellen?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:21

Beste S_d_m,

ja hoor dat is ook geen probleem!

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:23
S_d_m Gebruiker

Home chargers , sorry.

Deze waar JaB053 het over heeft.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 10:12
djipy Gebruiker

Hallo,

Kan de Blue Biker Bluetooth Motorheadset ook gebruikt worden als intercom tussen rijder en passagier?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:26

De Blue Biker heeft geen directe intercom functie. Je kan wel via de telefoon naar elkaar bellen.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:46
Rudynoppen Gebruiker

Iemand ervaring met de spy+ tegenover de vorige spy? De moeite om deze nieuwe versie te kopen? Ben tevereden over de werking van de vorige.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 12:01
josabbe Gebruiker

Heb net de Spy+ gekocht, omdat mijn gewone Spy stilaan slijtage vertoont. Misschien kan de product expert even aangeven in welke mate de Spy+ beter is ten opzichte van de Spy 1.0? Dank!

Beantwoorden

17 juli 2017 om 13:29

De SPY+ heeft een paar extra’s :  Het geheugen is toegenomen (maar het aantal flitsers in europa ook ). De update kan naast een windows PC nu ook met een MAC gebeuren. Het toestel werkt iets langer op de batterij en de GPS is iets gevoeliger.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 15:38
Rudynoppen Gebruiker

Niet echt noemenswaardige verbeteringen.

Vorig model deed wat hij moest doen,deze zal het dan ook wel doen.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 13:27
Jop42 Gebruiker

ik wil de cam als dashcam, zitten er ook spullen bij om het in de auto te bevestigen? ( liefst op het dashboard)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 14:11

Beste Jop,

de spullen zijn niet meegeleverd maar kan u wel los bestellen: 
http://www.mrhandsfree.com/en/shop/2623-spare-parts-acc/78619-sportscam-100-spare-parts/product/96258-accessory-pack

Hierin zit dan:

1. XL USB laadkabel

2. USB Auto lader

3. Zuignap

Beantwoorden

17 juli 2017 om 17:10
Caje Gebruiker

@ Mr. Handsfree, ivm de Mr Hadsfree USB Autolader, 4 ingangen. (SCC-400)

Kan ik met deze simultaan 2 iPads 2 Mini laden wanneer beide in gebruik?

Bedankt, Jan

Beantwoorden

18 juli 2017 om 19:03

Hallo Jan,

Ja, dat is geen probleem. Dat werkt.

Beantwoorden

18 juli 2017 om 07:05
berinvto Gebruiker

Is er ook een mogelijkheid om mr. Handsfree op een fiets te installeren?

Bedankt

Tony

Beantwoorden

18 juli 2017 om 08:41
JaB053 Gebruiker

En dan? Op je dynamo aansluiten? Nee. Of je fietsaccu? Misschien als je handig bent met elektronica en het voltage om kan zetten naar 5V. Dit is geen powerbank of zo.

Beantwoorden

18 juli 2017 om 19:05

Er zijn fietsbeugels voor action cams.

Bij de accessoires van Guardo zijn deze verkrijgbaar, zie http://www.guardo.be

Beantwoorden

19 juli 2017 om 11:04
JaB053 Gebruiker

Sorry verkeerde reactie, dacht dat andere aanbieding bedoeld werd.

Beantwoorden

18 juli 2017 om 08:23
Pasmanjeroen Gebruiker

Beste Product Expert,

Ik heb een vraagje over de Blue Biker Bluetooth Motorheadset. Kunt u mij vertellen wat de afmetingen van de speakers zijn en dan met name de dikte? Ik heb ooit een soortgelijke headset van een ander merk gekocht en omdat de speakers (te) dik waren paste dit niet in mijn helm.

Bedankt,

Jeroen

Beantwoorden

18 juli 2017 om 19:01

Hallo Jeroen,

De speakers worden bevestigd met velcro (klittenband) Dit klittenband is net zo dik als de speakers. Zonder velcro is de dikte ongeveer 3-4 mm. Soms is het mogelijk om het schuim van de helm bij de oren op te klappen en de speakers achter het schuim te monteren.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 07:27
Frederik1985 Gebruiker

Beste,

Tijdje geleden gelijkaardige powerbanks gekocht waar er al eentje defect is, service vraag ingedient maar nog steeds geen antwoord!!!   Dit is geen goede service…

RMA-2017/144013

Beantwoorden

19 juli 2017 om 08:55

Hallo Frederik1985,

Heeft u een supportvraag bij TE-Group ingediend, op support@te-group.com of gaat het over een andere firma ?

Als het over TE Group gaat, kunt u mij dan een directe mail sturen op johan@mdbtegroup.com ?

Beantwoorden

19 juli 2017 om 09:06
Frederik1985 Gebruiker

Beste,

Ik heb het via ibood costomer service gedaan.

Ibood is niet duidelijk in hun service en antwoorden gewoon niet op service aanvragen.

Ik kan niet nagaan of het om de TE Group gaat of een ander…

Beantwoorden

19 juli 2017 om 09:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Frederik,

Ik zie dat de powerbanks die jij gekocht hebt niet van mr Handsfree / TE-Group zijn. Ik ga mijn collega vragen jouw case op te pakken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 juli 2017 om 09:39
Frederik1985 Gebruiker

Hoi,

Thx

Beantwoorden

19 juli 2017 om 12:45
Uilie455 Gebruiker

Hoi iBood,

Kloppen de specificaties van JaB053 eerder in de thread omtrent de 2x USB Oplader | 4 Uitgangen? De afbeeldingen op iBood en de verwezen mrHandsfree website verschillen namelijk.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 13:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inderdaad een correcte verwijzing van JaB053. Het productsheet van dit duopack vind je hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.