12 september 2017 om 00:00
iBOOD

Veho Gadgets

Product expert aanwezig

Veho Gadgets
Van alle markten thuis

Behoefte aan een nieuwe action cam? Een knaller van een koptelefoon? Een univesele adapter voor op reis? Wat voor accessoire je ook zoekt voor je telefoon, tablet of ander apparaat, deze Veho Flash Sale bevat hem.

12 september 2017 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Gedurende deze Flash Sale is er een Product Expert aanwezig. Deze Veho-Expert spreekt Engels. Het verzoek je vraag dus ook in het Engels te stellen :-)

Beantwoorden

12 september 2017 om 00:07
PeterKonj Gebruiker

Goedenavond beste mensen, weet iemand of de Bluetooth in ear set te koppelen is aan een Tomtom Spark Cardio + Music? Bedankt.

Beantwoorden

12 september 2017 om 00:22
mrdummy Gebruiker

Als het via bluetooth gaat, kun je altijd koppelen met smartwatch via bluetooth. Dan zal geluid over bluetooth lopen. Hiervoor heb je alleen ondersteuning hiervoor nodig.

Volgens website van Spark 3 Cardio:

Ondersteuning voor hoofdtelefoons: Hoogwaardige audio via A2DP- en AVRC-profielen
Volgens Tweakers is het Bluetooth 4.0

En in-ear:
Compatibel met alle Bluetooth-apparaten zoals de iPhone, iPod , iPad, smartphones, tablets en MP3-spelers
De bluetooth is ook versie 4.x

In-ear is ook gewoon “koptelefoon” dus ik zie geen problemen mee en bluetooth versies zijn geen probleem. Waarom zou het niet werken?
En je hebt nog altijd recht op retour.

Beantwoorden

12 september 2017 om 17:41
PeterKonj Gebruiker

Bedankt. Besteld. :-)

Beantwoorden

12 september 2017 om 00:58
Jenneke57 Gebruiker

Is er hier iemand van Ibood? Wil o.a. deze koptelefoon bestellen maar ik krijg steeds de melding “postcode niet correct” terwijl ik toch echt wel de juiste postcode invul! Hoe kan ik dit oplossen?

Beantwoorden

12 september 2017 om 01:21
Moderator Paul Moderator

Hallo Jenneke,

Dat klinkt alsof je niet op de juiste website van iBOOD terecht bent gekomen. 
Met een Nederlands adres kun je niet via de Belgische link bestellen en vice versa.

http://www.ibood.com/be/nl/ voor Belgische iBOODers (of /be/nl/ in de URL) 
http://www.ibood.com/nl/nl/ voor Nederlandse iBOODers (of /nl/nl in de URL)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 september 2017 om 04:47
Jenneke57 Gebruiker

Er stond dat ik het alleen in Nederland kon laten bezorgen dus gaf ik een Nederlands adres in maar dit accepteerde hij eerst niet. Later wel en dus wordt het nu op een nederlands adres bezorgd. Later zat ik op de Belgische site (ik woon in Belgie) en daar stonden exact dezelfde items. Waarom stond er dan bij dat het alleen in Nederland bezorgd kan worden terwijl ik in Belgie woon? Ik tik altijd Ibood.com in, waarom ben ik de ene keer op de nederlandse en de andere keer op de belgische site?

Beantwoorden

12 september 2017 om 09:59

Hoi Jenneke,

Op de Belgische website bieden we inderdaad vaak dezelfde items, maar niet altijd. Daarom maken we hier een verschil tussen de Nederlandse en Belgische website qua leveradres. Daarnaast heeft dit enkele juridische redenen.

Als je op de Nederlandse website terecht bent gekomen, kun je helemaal onderin het scherm klikken op het Belgische vlaggetje.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 september 2017 om 08:22
robinkpr Gebruiker

goedemorgen,

ik heb een vraag over de Veho Muvi K2 Pro 4K Camera. zelf heb ik een oudere gopro. passen de mounts van de gopro ook deze camera?

Beantwoorden

12 september 2017 om 08:26
cjtje Gebruiker

Als aanvullende vraag: is deze compatibel met gopro accessoires?

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:20
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Hi Robinkpr, Yes they will work using the tripod mount included! :)

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:25

Hi Cjtje – what accessories are you looking to use? most are compatible using the tripod mount included with the K2 Pro.

Beantwoorden

12 september 2017 om 16:55
cjtje Gebruiker

I want to use it with a chestband and under water. Does it fit in the waterproof case gopro style?

Beantwoorden

12 september 2017 om 17:47

The Muvi kseries is a completely different shape to GoPro so this wouldn’t be possible. you’d need to purchase a separate water proof case. Chest harness is would work fine. :)

Beantwoorden

12 september 2017 om 09:08
PaulvdWal1986 Gebruiker

Als er hier iemand is van iBood, ik heb een paar vragen over de Veho TA-1 Universele Reisadapter.

Wat is er “smart” aan de eerste USB poort?
(Zie opschrift bij de foto’s)

Als hij niet snellaad bij mijn OnePlus One, kan hij dan retour?
(Sommige opladers geven bij mijn OPO een laadtijd van 3+ uren, normaal is het 1-1,5 uur, voltage is dan lager dan 5V)

De adapter lijkt meerdere soorten stekker te accepteren naast de USB functie.
Welke stekkers kan ik hier in steken, en zit EU daar tussen?

Ook lijken de AUS en USA pins verkeerd aangegeven op de foto, de schuine zijn juist New Zealand en Australie, waar Amerika juist de pinnen recht naast elkaar heeft.

zie http://1225924211.rsc.cdn77.org/135254/large/veho-universele-reisadapter.jpg

Groet,
Paul

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:14
Teazy Gebruiker

hallo,

er staat dat de Veho ZB1 Bluetooth In-ears ideaal is voor sport, is deze set zweetbestendig?

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:28

Hey Teazy, Yes these are sweat resistant – perfect for the gym/running etc. Hope you enjoy! :)

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:58
PaulvdWal1986 Gebruiker

I Have a few questions about the Veho TA-1 universal travel adapter.

What is “smart” about the first USB port?

(See captions with the pictures)

If it does not charge my OnePlus One correctly, can it be returned?

(Some chargers give my OPO a charging time of 3+ hours, usually it’s 1-1.5 hours.

(voltage is less than 5V, like 4,71V)

The adapter seems to accept multiple types of plug next to the USB function.

What plugs can I put in there, is the EU plug one of those?

Also, the AUS and USA pins seem incorrectly indicated on the picture, the angled are New Zealand and Australia, where America just has the pins right next to each other.

see http://1225924211.rsc.cdn77.org/135254/large/veho-universele-reisadapter.jpg

Kind regards,

Paul

Beantwoorden

12 september 2017 om 12:38

Hi Paul,

Not a problem, i’m here to help!

The 2.4A IC port, means Intelligent charging, so the charger can provide more current to compatible devices, allowing them to charge faster.

You’re right the AUS/US visual is round the wrong way (we’ll correct this) you have very good eye sight!!

thanks,

Veho

Beantwoorden

12 september 2017 om 12:43
Matthii Gebruiker

hallo;

vraagje over veho zb 1 en de veho ZB 5.

Hoe worden deze opgeladen? Of welk soort batterijen moeten erin?

Alvast bedankt;

Beantwoorden

12 september 2017 om 14:41

Hi Matthii, all batteries are built in and can be charged by micro USB which cables are all included.

Thanks Veho.

Beantwoorden

12 september 2017 om 13:53
pjcarly Gebruiker

Vraagje over Veho Pebble P-1 Powerbank | 10,400 mAh,

Er staat niet helemaal duidelijk omschreven of de powerbank via USB-C toestellen oplaadt, of opgeladen wordt? Graag verduidelijking.

—————————–
For the powerbank it isn’t entirely clear if the powerbank is charged or can charge devices via USB-C. (or both)

Edited by: Bas iBOOD
Merged posts

Beantwoorden

12 september 2017 om 14:39

Hi Pjcarly – The P-1 has USB C and Micro USB. I hope that helps :)

Beantwoorden

12 september 2017 om 16:28
JohanKorre Gebruiker

Three questions about the drone:

1) the battery in the pictures is 5300mah; in the specs is said 6800mah. What is delivered exactly?

2) What is the range of the drone?

3) The camera streams video from distance up to 60 m. If the drone is further away, does the camera keeps the pictures and video on a memory stick? What capacity has this stick?

Thanks in advance.

Beantwoorden

12 september 2017 om 17:01

Hi Johan,

Please see answers below:

1- Q1 Drone has a battery capacity of 6800 mAh

2- 500 meters

3- Yes and as well as streaming, the camera records to a sd card. This can be up to 64GB.

Hope this helps :)

Beantwoorden

12 september 2017 om 20:37
Sven__1973 Gebruiker

Waarom zegt men op Ibood dat de Veho M8 bluetooth speaker normaal 179.99 € kost en bij Coolblue kost hij 119,99€

Beantwoorden

12 september 2017 om 23:51
Moderator Paul Moderator

Hallo Sven,

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de adviesprijs (omdat dit als enige een vast gegeven is), terwijl jij vergelijkt met een huidige verkoopprijs. Dat verklaart het verschil.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

13 september 2017 om 10:09

Hi Sven, 179.99 is the official European SRP – Coolblue are also showing a saving against this as its a new listing for them.

Beantwoorden

13 september 2017 om 08:01
Mr.Died Gebruiker

Beste,

-Is de camera (spat)waterproof?

-Geschikt voor een timelapse te maken over verschillende dagen?

Diedrik

Beantwoorden

13 september 2017 om 10:24

Hi, The K2 Pro comes with a silicone case – I wouldn’t recommend leaving this out in heavy rain but having the case will protect the camera from certain weather conditions.

Beantwoorden

13 september 2017 om 11:23
JariSchets Gebruiker

Hello is there a water case included with
the veto movie K2 4K Camera?

Beantwoorden

13 september 2017 om 12:31

Hi JariSchets, No but a silicone case is – you can purchase water proof cases separately if needed. :)

Beantwoorden

13 september 2017 om 20:30
ibanezskater Gebruiker

Zonet de oortjes besteld. Was al lang aan het uitkijken naar de Bose Soundsport, maar dit lijkt me een leuk en goedkoop begin :)

Beantwoorden

14 september 2017 om 09:49

I’m sure you will not be disappointed! :)

Beantwoorden

13 september 2017 om 23:51
ColinCS030 Gebruiker

Hi!

What are the options to livestream on Facebook/websites through OBS studios with this Veho Muvi K2 Pro 4K Camera?

Greets

Beantwoorden

14 september 2017 om 09:51

Hi Colin, currently this isn’t possible. thank you Veho :)

Beantwoorden

14 september 2017 om 19:59
sveba Gebruiker

hello, is the drone with ore without a camera

Beantwoorden

14 september 2017 om 21:04
sveba Gebruiker

@expert camera or not?

Beantwoorden

14 september 2017 om 21:26
sveba Gebruiker

leeft er nog iemand bij bood om antwoord te geven of liever geen bestelling meer

Beantwoorden

14 september 2017 om 22:06
Moderator Paul Moderator

Hallo sveba,

De Veho-Expert is volgens mij alleen overdag aanwezig. Maar ik kan de vraag ook beantwoorden. Excuses dat ik je vraag niet eerder opmerkte.

Er zit geen camera bij de Q-1 drone deal. Er wordt wel een gimbal meegeleverd.

3D Axis Gimbal: geschikt voor Muvi K camera’s van Veho en Hero 3 en 4 Action Camera’s van GoPro

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

14 september 2017 om 21:57
farmo Gebruiker

Hallo janneke57 bij mij was dat ook zo

Beantwoorden

14 september 2017 om 21:58
farmo Gebruiker

Er komt en -op het scherm dat móét je eerste wissen en dan de postcode.

Veel succes

Mvg.

Beantwoorden

14 september 2017 om 22:09
Moderator Paul Moderator

Op de Belgische website kun je geen Nederlands adres opgeven en op de Nederlandse website kun je geen Belgisch adres opgeven. Let daarom goed op of je op de juiste website zit, voordat je bestelt.

Bevat de URL /be/nl/ dan is het een Belgische link, bevat de URL /nl/nl/ dan is het een Nederlandse link. :)

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:11
Micheall Gebruiker

ik heb deze net binnen gekregen.
Zover ik wist kon ik deze ook gewoon koppelen aan mijn Samsung Galaxy S6
Nu zocht ik op het internet en zag ik dat het alleen met iphone lukt? 
Is er een manier op deze gewoon aan je smartphone te koppelen?

Mvg.

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:31

Hi Micheal,

In hoeverre ik heb kunnen achterhalen moet koppelen via Bluetooth gewoon mogelijk zijn, zie onderstaand:

The zb-5’s are compatible with all Bluetooth devices including iPhone, iPod, iPad, smartphones, tablets, MP3 players. The zb-5’s also include a 3.5mm auxiliary cable too, making these headphones compatible with any standard aux connections and will work as standard headphones when out of battery.

Wat gaat er mis bij het koppelen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:45
Micheall Gebruiker

Heeey Bas,

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik druk die MFB knop 3 seconden in maar dan is het uit of aan.

En bij het aandrukken scan ik meteen met me telefoon maar dan vind deze de koptelefoon niet.

Groeten
Mike

Beantwoorden

25 september 2017 om 15:19

Ik heb onze Veho-Expert gevraagd even mee te lezen om te kijken of hij je verder kan helpen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 15:28

Hi Micheall, when you turn the headphone’s on keep the button held down – first stage it will say ‘power on’ then a few seconds after will say ‘pairing’ – you can then release the button and will be found on your phone as ‘ZB-5′ – Please insure your blue-tooth’s on your phone before searching for the advise.

Hope that helps!

Beantwoorden

25 september 2017 om 16:07
Micheall Gebruiker

So that is how it works.
Thanks for your time Veho-Expert & Bas!

Beantwoorden

25 september 2017 om 17:04

Graag gedaan, Micheall.

Veel plezier met je bestelling! :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.