11 december 2017 om 00:00
iBOOD

Veho Gadgets

Product expert aanwezig

Veho Gadgets
Van alle markten thuis

Behoefte aan een nieuwe Bluetooth speaker? Een knaller van een koptelefoon? Een univesele adapter voor op reis? Wat voor accessoire je ook zoekt voor je telefoon, tablet of ander apparaat, deze Veho Flash Sale bevat hem.

Product Expert

De aanwezige Veho Expert is er om al je relevante vragen te beantwoorden. Gelieve je vraag in het Engels te stellen.

11 december 2017 om 06:56
RoosenSven Gebruiker

heeft de speaker ook een ingebouwde powerbank ?

Beantwoorden

11 december 2017 om 10:05
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Hi RoosenSven, These two models do not have this feature, they have built in batteries to make them portable if you wish.

if you have any other questions please let me know.

Beantwoorden

11 december 2017 om 09:32
substract Gebruiker

Welke resolutie heeft de diascanner? Is het de 14MP or de 5MP versie?

Beantwoorden

11 december 2017 om 10:09

Hi, The film scanner we’re offering is 14MP. If you would like more information please let me know!

Beantwoorden

11 december 2017 om 11:58

Hi Daveveld, this listing looked to have popped up this weekend. They do not have stock and looks to be a mistake on their part. Our team are investigating this now.

Beantwoorden

12 december 2017 om 15:05
Daverveld Gebruiker

Today 12 dec.; I did order this product by Amazon …. price €22 + €2 for sending. Seems now problem??????

Beantwoorden

11 december 2017 om 16:14
JG01769 Gebruiker

Hi Veho expert, are these ZB1 and ZB-2 in-ears also applicable for TomTom watches? I had some bluetooth in-ears (not Veho)in the past, which were not working on these watches.

Beantwoorden

11 december 2017 om 16:44

Hi, We use (Blue-tooth V 4.0) which is the latest so if your Tom-Tom watch is compatible then yes! (you’ll be able to google this with the model number you have)

Hope this helps!

Beantwoorden

11 december 2017 om 16:33
IkwilBolletje Gebruiker

Hello is there any review for the ZB-2 earphones?

Is there more known about the fit of the earphones, not with all but sometimes they really dont fit

Beantwoorden

11 december 2017 om 16:51

Hey, We’ve beaten the reviews going live but you do get small,medium, large adapters so please don’t worry! Feedback has been very strong and Veho have a good reputation within the ibood community – I’m sure you’ll enjoy them!

Beantwoorden

12 december 2017 om 00:07
Eentje Gebruiker

Is there quickcarge support on rhe travel adapter.

Beantwoorden

12 december 2017 om 10:22

Hi, no there isn’t a ‘fast charge’ feature. thank you.

Beantwoorden

12 december 2017 om 06:43
jeroenvdh Gebruiker

Altijd zo een domper … Die late leverdatum …

Beantwoorden

12 december 2017 om 14:09
Thorens Gebruiker

Voor wie het wil weten: de M6 kan ik iedereen aanraden, geweldige speaker voor het geld. Klein maar met een groots geluid, en mooi design.

De Z8 heb ik een tijdje geleden mogen terugsturen, die was na 6 maanden al onbruikbaar (oorschelp gescheurd). Jammer maar helaas, want kwaliteit van geluid was wel dik in orde.

Beantwoorden

12 december 2017 om 14:26

Thanks for the kind words and feedback , its much appreciated! I’m sorry to hear about the Z8 ripping, this is unusual but glad this was resolved.

Have a great Christmas!

Beantwoorden

12 december 2017 om 21:16
reiniermit Gebruiker

No over ear headphones?

Beantwoorden

13 december 2017 om 10:17

Sadly not within this offer. ZB-6 are very popular though so worth a look!

Beantwoorden

13 december 2017 om 17:59
JohD50 Gebruiker

De ZB-6 draag ik over ear, ik heb niet al te grote oren, ruimte is ongeveer 6 cm

Geen spijt van de aankoop poosje geleden op iBood

Beantwoorden

13 december 2017 om 18:19

Thanks Johd50 your feedback is appreciated and glad you’re enjoying them!

Beantwoorden

13 december 2017 om 00:26
lococola Gebruiker

Questions about the film scanner:

Does it save to TIFF, JPG, some form of RAW?

What is the resolution and DPI of the film scanner’s images?

Beantwoorden

13 december 2017 om 10:52

Hi, This model is 14MP which you can save to a JPG file. Hope that helps!

Beantwoorden

15 december 2017 om 00:07
Promenade Gebruiker

Waar ik echt van baal, denk je een leuk kerstkadootje te kopen, krijg je pas nadat je de betaling hebt voldaan te horen dat het product pas na de kerstdagen (28-12) verzonden gaat worden ?!! Kan dat niet anders iBood?

Beantwoorden

15 december 2017 om 00:21
Moderator Paul Moderator

Bij elke deal wordt op het tabblad Verzendinformatie de verwachte verzenddatum aangegeven, zodat je op voorhand kunt zien wanneer het product verzonden zal worden. Jammer dat je die informatie gemist hebt.

Beantwoorden

24 december 2017 om 01:19
Promenade Gebruiker

Hoi Paul, dankjewel voor de informatie. Ik heb dat tabblad over het hoofd gezien. Ik zal er volgende keer beter op letten. Fijne feestdagen

Beantwoorden

30 december 2017 om 10:00
hangloose500 Gebruiker

Vandaag de levering met bestelnummer SO1899654 uit de brievenbus gehaald. Groot was echter de verbazing toen ik het pakje opende, er zat enkel een pakbon in en dus niet de langverwachte in-ears Veho ZB1. Kan u dit zo snel mogelijk rechtzetten! Ik hoop dat de vandaag geleverde Guardo er wel wal inzitten in ieder geval. Was inderdaad ook bedoeld als cadeau en was dus ook netjes op tijd maar dan een lege doos ontvangen is wel erg zuur!

Hopelijk gaat dit snel recht gezet worden ibood.

Beantwoorden

30 december 2017 om 20:23
Moderator Paul Moderator

Dat is inderdaad verbazend! Zijn er sporen dat het pakketje opengemaakt is of was de verpakking volledig intact? Ik wil je vragen om via Mijn iBOOD een serviceverzoek (verkeerde levering) in te dienen. 
Daarnaast zal ik de klantenservice hiervan op de hoogte stellen, zodat het snel opgelost kan worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.