12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Computers & Internet

Computers & Internet
Wees snel!

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. Dus wil je profiteren van deze geweldige aanbiedingen? Dan moet je wel nog even zelf de bestelling plaatsen. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

12 januari 2018 om 00:23
wakapinky Gebruiker

9euro verzendkosten op die steelseries 6g?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:52
Moderator Paul Moderator

Het lijkt er op dat dat €5,95 zou moeten zijn. Ik heb het doorgegeven aan iBOOD. Bedankt voor de opmerkzaamheid!

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:55
Marsdepars Gebruiker

*knip*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:58
stillthinking Gebruiker

Let goed op. Ik heb een paar maanden geleden 2x de steelseries 6Gv2 besteld. Ook Refurb. Ook Qwerty.

Dit bleken dus paar weken geleden Qwertz (duitse) modellen te zijn. Verpakking en alles is Qwerty… alleen keyboard zelf niet.

Ik kan toch niet de enige zijn geweest. Nog geen berichtje van Ibood omtrent mogelijk foutje of mix-up of zo.

en nu?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 01:58
Moderator Niek Moderator

Hallo stillthinking,

Wat vervelend dat je een verkeerd toetsenbord hebt ontvangen. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD? In je account kun je een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 08:34
HetGezegde Gebruiker

“en nu?”

Je hebt normaal 2 werken bedenktijd na het ontvangen van je product. Uiteraard wist je meteen dat t verkeerde keyboards waren, dus had je toen aan de bel moeten trekken. Dan kunnen ze namelijk retour.

Beantwoorden

18 januari 2018 om 15:05
TheNiker2 Gebruiker

Hetzelfde is bij mij gebeurt, verpakking compleet QWERTY op een kleine aanduiding op de zijkant “DEU”. En inderdaad een QWERTZ toestenbord in de door. Gisteren maar gelijk een melding aangemaakt. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik een reactie / een QWERTY bord in huis heb.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 10:35
ssanderr Gebruiker

Hier exact hetzelfde; ze hebben volgens mij gewoon een batch QWERZ borden gekocht en proberen die te verpatsen als QWERTY. Ik heb gevraagd om een QWERTY te krijgen als vervanging maar dit bleek niet mogelijk. jammer jongens

Beantwoorden

27 januari 2018 om 12:22
gregor72 Gebruiker

Heb ook hetzelfde probleem.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 14:25
gregor72 Gebruiker

Service verzoek al op 21 januari ingediend. Status: voltooiing. Maar nog niets gehoord.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 14:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Gregor,

Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen. Omdat het momenteel iets drukker is dan normaal, kan het iets langer duren voor je case is opgepakt, al streven we uiteraard naar een snellere afhandeling.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 januari 2018 om 03:57
Djouya Gebruiker

zie niks over ms response rate bij deze monitor van LG

Beantwoorden

12 januari 2018 om 04:21
squidgyboy Gebruiker

5 ms   (GTG)  voor alle specs http://www.lg.com/us/monitors/lg-29UM58-P-ultrawide-monitor

Beantwoorden

12 januari 2018 om 07:39
adobe58 Gebruiker

Het klopt. Bij een vraag of klacht reageert Ibood niet. Ik heb mijn vraag 2 keer door gestuurd, en 2 keer automatisch antwoord gekregen dat het binnen 2 tot 5 werkdagen behandeld word. Nu na 5 weken nog steeds niets gehoord.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen adobe58,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad op je vraag. Ik ga dit even doorgeven en dan zal de klantenservice dit gaan bekijken.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 08:51
Doperwt Gebruiker

Ik wil graag de iPad 2017 kopen maar het gaat hier om een Amerikaans model. Zit hier nog verschil in?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Doperwt,

Het enige verschil met de Europese modellen is de stekker, maar dat is opgelost met een verloop stekker. Verder zit er geen verschil in de iPads :-)

Beantwoorden

12 januari 2018 om 10:24
Doperwt Gebruiker

En van wie is de 2 jaar garantie? Omdat het een Amerikaans model is.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 10:40

Gedurende het eerste jaar kun je terecht bij Apple zelf. Gedurende de gehele eerste 2 jaar kun je terecht bij ons.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:20
Jeffrym Gebruiker

Bij de vorige deal had ik een steelseries sensei laser muis gekocht. Ik wist dat het om een refurb model ging. Echter had ik toen een defect product ontvangen, namelijk een met een draadbreuk. Ik heb netjes mijn geld retour gekregen, maar was toch behoorlijk boos, omdat er gewoon een degelijk werkend product moet worden afgeleverd.

Ik twijfel nu om weer dezelfde te kopen, denkend dat het eventueel weer mis kan gaan. Zijn er nu garanties dat het 100% zeker werkt?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:41

Hoi Jeffrym,

Vervelend om te horen dat je muis destijds defect is aangekomen.

Ik heb de muis niet persoonlijk gecontroleerd, dus ik kan je geen 100% garantie geven. Echter: slechts een verwaarloosbaar aantal producten komt defect bij de klant aan, dus de kans dat hij werkt zit wel tegen de 100% aan :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 januari 2018 om 11:56
tufacs Gebruiker

Topaanbieding dat LG scherm, welgeteld 10cent goedkoper dan Coolblue (alleen heb je hem bij de laatste morgen al in huis). https://www.monitorstore.nl/product/704501/lg-29um58-p.html

Beantwoorden

12 januari 2018 om 12:33
k8484 Gebruiker

Zijn er ook azerty laptops in de aanbieding?

Beantwoorden

14 januari 2018 om 08:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen k8484,

Op dit moment zijn er geen azerty laptops in de flash. Je kunt altijd je verzoekjes en suggesties plaatsen op het tip iBOOD forum. Deze vind je hier.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 18:22
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

https://www.bol.com/nl/p/hp-deskjet-3720-all-in-one-printer-wit-blauw/9200000061624285/ bij Bol.com inclusief verzendkosten 59,99 en morgen in huis…

Beantwoorden

13 januari 2018 om 10:24
183481rb Gebruiker

KURIO Smart Roze + Sleeve

Wat is het veschil met deze?

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_kurio-smart-roze-sleeve-1549534.html

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:25
Shinoby Gebruiker

Helemaal niets, iBood noemt iets Bay Trail, maar dat is niet de processor. Het is een Atom Z3000 series die werkt op het Bay Trail platform, de krachtige processsors uit die tijd op het Hashwell platform. Voor een tablet pc is een Atom veel zuiniger. iBood doet gewoon weer een NO DEAL met geen korting.

Leuk zijn ze, maar voor zo weinig kracht nog boven de 100 in de aanbieding, alle apps hebben weer updates gehad en Windows 10 zelfs 2 grote updates, dus stotteren zal het zeker gaan doen of grafisch of geheugen te kort. Ik ken de kids, als een iPad moet laden is het al teveel.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 14:30
damluc Gebruiker

Tip: de Venz V12 ultra staat hier als uitverkocht, maar die kun je nog wel vinden bij de Venz Multimedia deals : http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/32875/98114/v12-ultra-4k-media-streamer.html

Beantwoorden

13 januari 2018 om 16:59
KatrienVyvey Gebruiker

Is de Acer Aspire 7 laptop ook beschikbaar in AZERTY-versie?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 17:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag KatrienVyvey,

De Acer Aspire 7 is in deze flash alleen in QWERTY verkrijgbaar.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 10:30
dr.koen Gebruiker

Kan iemand iets vertellen over de accuduur van de macbook 2015? Gaat deze wel gewoon de 9 uur mee?

Beantwoorden

14 januari 2018 om 10:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dr.koen,

Het gaat om een nieuwe macbook air, dus de accu is ook nieuw en gaat de aangegeven 9 uur mee. :-)

Beantwoorden

14 januari 2018 om 11:03
dr.koen Gebruiker

Dank je niek. Wat ik mij afvroeg is of een nooit gebruikte, ruim 2 jaar oude accu,  dezelfde kwaliteiten/specs heeft dan een veel recenter geproduceerde.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 23:01
Moderator Niek Moderator

Hallo dr.koen,

Recentere accu’s beschikken soms over nieuwere technieken waardoor ze natuurlijk verbeteren, maar de kwaliteit van die 2 jaar oudere accu wordt er niet minder om. Je hebt als extra zekerheid natuurlijk ook de garantie. Vanaf de dag van aanschaf heb je twee jaar garantie. Uit eigen ervaring weet ik dat ook bij 2 jaar oudere macbooks die je nieuw koopt de accu kwalitatief nog prima voldoet. Ik gebruik hem nu anderhalf jaar en de accu is nog steeds helemaal goed. Je kunt dit op een macbook ook heel eenvoudig in de gaten houden en mocht hij slechter worden dan kun je hem eenvoudig onder garantie laten vervangen.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 20:29
roythalen Gebruiker

De sitecom wifi dongle wordt niet meer ondersteund vanaf macos Sierra en hoger. Erg jammer weer. In de specs staat vanaf 10.x wat dus niet zo is. Geen enkele dongle gebaseerd op deze chipset las ik.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.