19 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Tile Trackers

Product expert aanwezig

Tile Trackers
Nooit meer kwijt

De Tile helpt je je spullen altijd en overal te vinden, ongeacht de omstandigheden. Bevestig een Tile aan je sleutelbos, koffer, tas of ander object en verbind hem met de gratis Tile-app voor iOS en Android. Zo ben je altijd verbonden met je belangrijkste bezitingen.

In deze Flash Sale zijn de verschillende modellen van Tile te vinden. Van de standaard Mate en stijlvolle Style tot de weerbare Sport en ultradunne Slim, we hebben ze allemaal op voorraad!

Product Expert

De Tile Expert is gedurende de Flash Sale aanwezig tussen 09:00-10:00, 13:00-14:00 en 17:00-18:00 voor al je relevante vragen.

19 maart 2018 om 00:24
Oracle92 Gebruiker

Beetje onduidelijk aangegeven, maar verschil met de sport/style ten opzichte van de mate is ook dat de sport/style waterdicht is, en wat luider is (98 vs 88 dB)

Wat ik me afvraag, zoals jullie zelf al aangeven is de Tile na een jaar leeg, en kan je dan met korting een nieuwe krijgen.

Is dit ook mogelijk in NL en wat zijn de prijzen hiervoor?

Beantwoorden

19 maart 2018 om 08:07
Official Product Expert Tile-Expert Official Product Expert

Hoi Oracle92,

De Pro heeft een sterkere Bluetooth chip en heeft daarom een groter bereik – 60 ipv 30 meter (en daarom maakt hij ook een harder geluid, anders heeft de grotere range geen zin ;)

De Mate is spatwaterdicht, de Pro kan tot 30 min onder water (max 1.5m).

Als de batterij leeg begint te raken, dan zul je via de app aanbiedingen ontvangen. De prijzen hiervoor weet ik echter niet.

Beantwoorden

19 maart 2018 om 10:16
huuub Gebruiker

Nee, ik heb er zelf gehad. De eerste generatie. Er komt dan idd een “aanbieding” om hem te vervangen. Maar de prijzen zijn 1,5 van degene die Ibood verkoopt. En 1 jaar is zo om. Daarom zoek ik eigenlijk een goed alternatief met vervangbare batterij. Maar blijkbaar zijn er niet zo veel goede toestellen…

Jammer dat de sport zo duur is!

Beantwoorden

19 maart 2018 om 00:31
Source90 Gebruiker

“Is hij eenmaal op, dan kun je hem via Tile zelf met korting inruilen voor het nieuwste model. Zo loop je nooit meer achter.”

Elk jaar een nieuwe kopen, werk de consumptiemaatschappij maar in de hand :’)

Doe maar een exemplaar met vervangbare -of nog beter oplaadbare- accu.

Beantwoorden

19 maart 2018 om 07:54
PierreO Gebruiker

Lijkt op een soort van abonnement, het is geen wurgcontract maar wel een dure manier om je spullen te bewaken.

Ik heb trouwens 1x keer gehad dat ik mijn autosleutels kwijt was maar toen ik met een pakje brood de auto wilde starten had ik snel door waar ik de autosleutels gelaten had.

Kortom, het idee is prima maar de prijs weerhoudt mij om er een stuk of 5 aan te schaffen. 1 voor de autosleutels, 1 voor de motorsleutels, 1 voor de portemonnee, 1 voor de auto zelf, 1 voor de motor zelf. Verder is het geld op om voor andere kostbaarheden ook zo’n ding aan te schaffen, dus die ene voor mijn portemonnee hoef ik eigenlijk ook niet aan te schaffen. Maar mochten ze vervangbare batterijen hebben of in zijn geheel lage kosten in onderhoud dan heroverweeg ik mijn beslissing.

Beantwoorden

20 maart 2018 om 09:17
wimimi Gebruiker

Groot gelijk. Het is fout dergelijke producten als ‘wegwerpversies’ te verkopen terwijl we naar meer duurzaamheid moeten streven.

@iBood: misschien eens beter filteren en een statement maken? Geldt ook voor sommige andere producten.

Beantwoorden

20 maart 2018 om 19:50
User Gebruiker

@PierreO

Jij kan binnen een straal van 60 meter jouw auto en motor niet vinden??

Beantwoorden

19 maart 2018 om 06:35
jaywheel Gebruiker
19 maart 2018 om 06:36
jaywheel Gebruiker

Was als reactie bedoeld op Source90

Beantwoorden

20 maart 2018 om 11:23
Phinzzz Gebruiker

Zijn alle tiles uit de set meteen geactiveerd? Of kan na een jaar de 2e activeren?

Beantwoorden

20 maart 2018 om 20:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Phinzzz,

Bij een vorige deal met de Tiles gaf de product expert aan dat je ze per stuk kunt activeren. Je kunt dus eerst één laten liggen.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:35
chacha Gebruiker

Relevanter is of je de tiles die bij deze deal worden geleverd per stuk kunt activeren. Buj de vorige deal zegt niet persé iets over deze tiles.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 11:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen chacha,

Dat geldt ook voor deze Tiles. Ze werken op dezelfde manier en je kunt ervoor kiezen eerst één te activeren.

Beantwoorden

20 maart 2018 om 14:01
dinish.b Gebruiker

Wordt iedere Tile apart verpakt geleverd? Als geschenk makkelijk te geven dan namelijk!

Beantwoorden

20 maart 2018 om 21:12
razor911 Gebruiker

Dit ga je toch niet cadeau geven??

“ ja, alsjeblieft man. Ik hoor dat je altijd van alles kwijt raakt, dus ik dacht…”

Beantwoorden

21 maart 2018 om 13:15
Chenkman Gebruiker

Binnenkort gaan wij een paar dagen naar Disneyland. Kan ik hiermee ook mijn dochters van 6 en 4 eventueel vinden voor het geval wij ze in de drukte uit het oog raken?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 13:31
Idm78 Gebruiker

Je kunt een Tile terugvinden als deze binnen Bluetoothbereik van je eigen telefoon is. Dit is voornamelijk handig voor als je in huis een Tile (bijv. sleutelbos kwijt bent). Daarnaast kan een Tile van de Location Services van een telefoon gebruik maken en zodoende de laatste positie doorgeven. Om je dochters te kunnen terugvinden moeten zij dus, naast een Tile, tevens een mobiele telefoon bij zich dragen. Als je de Tiles vervolgens tevens met je eigen Tile-account koppelt kun je op je eigen telefoon de Tiles van je dochters terug vinden.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 14:46
tomeranaray Gebruiker

Dit is niet correct: als je je sleutels wil terugvinden hoeft er geen mobiele telefoon in de buurt te liggen. Idem met personen. Ze zijn opspoorbaar net zoals je sleutels of iets anders. Zijn ze binnen bereik dan toont je GSM hun huidige locatie. Zijn ze buiten bereik dan de laatste locatie.

Als de persoon in kwestie toch al een smart phone heeft kan je beter hun locatie laten delen via Google Maps, WhatsApp of een andere app. Dan zijn die Tiles onnodig.

Ik zou er graag zelf enkele gebruiken voor mijn portefeuille en sleutels, maar enkel als het ding met vervangbare batterijen werkt. Ik pas dus.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 13:20
Idm78 Gebruiker

Sinds een maand of 3 heb ik enkele Tiles in gebruik. Om optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden om een Tile terug te vinden maakt de Tile App gebruik van de Location Services van je mobiele telefoon en moet je telefoon op ‘high accuracy” staan zodat de GPS wordt gebruikt. Mijn ervaring is dat dit ervoor zorgt dat de accu heel snel leeg is omdat de App kennelijk heel frequent de locatie opvraagt. Omdat ik op 1 acculading de dag niet meer door kwam heb ik de Tile App afgesloten. Het gevolg is dat ik Tiles nog wel terug kan vinden als deze binnen bereik van Bluetooth zijn maar natuurlijk niet meer als ik ze onderweg verlies. Om deze reden denk ik dat ik de Tiles na een jaar niet ga vervangen.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:10
Theod00r Gebruiker

Ik zou zeggen, kijk even online bij de leverancier van de Tiles om te lezen hoe het werkt.

Antwoorden hier kloppen deels, maar missen een belangrijke functionaliteit:

Je kunt een tile terugvonden door naar de laatst geregistreerde locatie te gaan (daar waar je hem verloren bent) en zo hopelijk binnen Bluetooth bereik te komen om hem terug te vinden.

Maar de locatie wordt ook geregistreerd  als iemand anders met de tileapp op zijn telefoon in de bij van jouw Tile komt. Zo helpen Tile gebruikers elkaar. Zo zijn er bij mij in de buurt nu zo’n 170 files actief. Ik kan zelf niet zien waar en van wie. Maar als er hier een voor mijn deur ergens ligt krijgt de eigenaar een seintje zodra mijn Tile app zijn Tile ziet!

Heb er zelf twee. Super tevreden. Top product!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.