17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

LG Koelen en Wassen

Product expert aanwezig

LG Koelen en Wassen

Koel, vries, was..

..lach, werk en bewonder. Met deze LG's haal je het neusje van de zalm in huis op het gebied van wassen, koelen en vriezen. 

17 mei 2018 om 07:09
JEEBOB12 Gebruiker

Nog nooit zo’ n groot toestel besteld.

Wordt levering de dag zelf of ervoor op uur opgegeven aub?  Kwestie van geen ganse dag van werk te moeten komen?

Tx

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Op de verwachte verzenddatum dragen wij de apparaten over aan de vervoerder, XXL Care. Zij leveren hem vervolgens binnen 14 dagen bij jou thuis. Hiervoor maken ze een leverafspraak met je, waarna je een tijdsvak van enkele uren ontvangt. Circa 30 minuten voor de bezorging nemen ze nog via een belletje of smsje contact met je op.

Voor meer informatie kun je hierrr terecht :-)

Beantwoorden

18 mei 2018 om 05:41
JEEBOB12 Gebruiker

Thx

De link werkt wel niet

Beantwoorden

18 mei 2018 om 05:48
JEEBOB12 Gebruiker

Deze wekrt wel niet, maar in de volgende opmerking wel. Gevonden dus, thx

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:15

Woops, ik heb hem nu gefixed :-) Excuus!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:30
RobvanderLee Gebruiker

Is het nu een LGGSJ760PZUZ of LGGSJ760PZXV op de site van LG twee verschillende koelkasten?  alleen in titel en specificaties staat PZUZ en bij omschijving staat PZXV, het verschil is de energieklasse.A+ en A++. En zoals JEEBOB12 ook vroeg de bezorging hoe gaat dat?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:03

Excuus voor de verwarring. Het betreft hier de GSJ760PZUZ. De titel en specificaties zijn dus correct. We passen de omschrijving direct aan.

Alle informatie over de bezorging vind je hier.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:58
Maarten&Anne Gebruiker

UZ of XV?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:03

Het betreft hier de GSJ760PZUZ.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:16
tvtes Gebruiker

In de titel en in de beschrijving staan andere type nummers, over welK toestel gaat het precies?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:23

Gaat je vraag over de grootste koelkast? Dit betreft de GSJ760PZUZ. Het foute typenummer hebben we zojuist uit de omschrijving verwijderd.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:25
IronRonnie Gebruiker

hallo

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:28
IronRonnie Gebruiker

Mijn excuses,

Hallo mede ibooders,

Ik heb zelf de GBB59PZGFS thuis staan in de keuken en ik ben er erg tevreden mee, hij is lekker stil (voordeel met een open keuken) en vooral de koellades zijn ideaal.

Onze groente blijft veel langer goed dan in onze oude whirlpool koelkast, een aanrader voor eenieder die opzoek is naar een betaalbare zuinige koelkast!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:30

Bedankt voor het delen van je ervaring, Ronnie!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:03
CrypticX Gebruiker

Hey IronRonnie,

Mag ik je dan even iets vragen? Hoeveel steekt de deur uit langs de zijkant als ze open is? (Zou met de linkerkant tegen de muur moeten komen hier…) Heb wel enkele cm over in de breedte, maar kan bvb geen 10cm meer vrijmaken…

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:08
IronRonnie Gebruiker

Ik heb wel een vraag over de wasautomaat, ik zie hier staan stoom , wat houd dit in en wat is het voordeel en moet ik dat nog bijvullen ofzo?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:32
Official Product Expert LG-Expert Official Product Expert

Goedemorgen IronRonnie,

Deze F4J8VS2W wasautomaat heeft het Truesteam systeem. Door middel van een stoomgenerator kan stoom worden toegevoegd. Hier zijn verschillende voordelen mee te behalen.

- Voor het wassen wordt de trommel al voor-verwarmd met stoom waardoor er minder energie voor dit wasprogramma wordt gebruikt

- De vezels van de kleding gaan meer openstaan, waardoor het vuil beter verwijderd kan worden

- Allergenen worden voor 99,9% verwijderd wat ideal is voor mensen met huidaandoeningen en baby’s

- De UNIEKE Steamsoftner functie zorgt ervoor dat de wasautomaat na het centrifugeren stoom gaat toevoegen, hierdoor worden de vezels weer “opgeblazen” het voordeel hiervan is dat de kleding er veel zachter uitkomt zonder het gebruik van wasverzachter.

( met deze link is er nog een korte uitleg van het Truesteam systeem, maar dan op een andere wasautomaat 
http://www.lg.com/nl/wasmachines/lg-TWINWash-Main-FH4G1BCS2-Mini-FH8G1MINI )

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:12
MayaVC Gebruiker

Hallo,

iemand enig idee hoever de LG Amerikaan van de muur moet staan om de deuren goed te kunnen openen? Onze vorige had de volledige deurdikte nodig, maar kan er nergens iets over terug vinden. Bedankt!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:19

Goedemiddag MayaVC,

Reken ongeveer een 5 cm wat je aan ruimte nodig hebt als de deur helemaal openstaat.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:30
Amayquinto Gebruiker

Kan niet bestellen

De betaal en bestelknop werkt niet

Hoe kan ik bestellen ?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 12:15

Hoi Amayquinto,

We hadden gisteren wat problemen met bestellen, dit is inmiddels opgelost.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:33
ilonkah Gebruiker

wat is het verschil tussen de wasmachines LG  F4J8VS2W en de LG FH4U2VCN2? heb alle specs naast elkaar gelegd maar is zeer moeilijk vergelijkbaar

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:47

Goedemiddag Ilonkah,

De Truesteam functie en Wifi zijn het verschil tussen deze 2 modellen.

Om 11:32 uur heb ik nog een antwoord gegeven waarin de functionaliteit van Truesteam wordt uitgelegt.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:29
ilonkah Gebruiker

wat doet de wifi dan?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 17:49

Ha Ilonkah,

Met de WIFI kan je o.a. je programma verloop bekijken, je wasautomaat laten starten, dat soort dingen.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:02
kareldoorman Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, zie de uitleg van de Product Expert hieronder.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:22

Goedemiddag Kareldoorman, LET OP dit is niet het zelfde model

Dit model wat u aangeeft is een GBB59PZJZS, dit is een A++ model i.p.v. de A+++.

Ook het interieur is anders, o.a. de Fresh Converter lade en Fresh Balancer lade ontbreken in dat model wat wel in de GBB59PZGFS zit

Beantwoorden

17 mei 2018 om 22:56
JanWillem1236 Gebruiker

Beste @LG-Expert,

Moet de LG GSJ760PZUZ aan de waterleiding aangesloten worden om gebruik gemaakt te kunnen worden van de ijsmachine ?
Of kan het ook werken zonder b.v.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 06:27
JEEBOB12 Gebruiker

Idd. Mr google zegt enkel op waterleiding mogelijk bij dit model

Beantwoorden

18 mei 2018 om 07:08

Goedemorgen JanWillem1236,

Dit model moet inderdaad op de waterleiding worden aangesloten om de ijsmachine werkend te krijgen.

LG heeft wel modellen die niet op de waterleiding aangesloten hoeven te worden, dit zijn de NON-PLUMBING modellen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:17
MIguel0 Gebruiker

Hi @LG-Expert,

Zit er veel verschil in deze modellen met aan waterleiding aangesloten en zonder. werkt de functionaliteit het zelfde en wat is uw mening wat ” beter” is ?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:28

Goedemorgen Miguel0,

De functionaliteit van de water/ijsdispencer is identiek.

Het voordeel van de PLUMBING modellen is dat er altijd water getapt kan worden maar er wel een wateraansluiting aanwezig moet zijn.

Het voordeel van de NON-PLUMBING modellen is dat deze overal waar een stopcontact is volledig kan functioneren.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:29
ChrisDu Gebruiker

Hoi, vraagje over de LG GSJ760PZUZ:
de nis in onze keuken is 1m76cm hoog. in jullie Specs staat dat HoogteTotEnMetBovenzijdeKast 1750 is.
Ik zou hem dus in de nis kunnen schuiven tot aan de scharnierpunten van de deuren. Echter op foto’s van een LG website kan ik bovenop het kast-gedeelte aan de rechterzijde nog iets zien uitsteken.
Daarom mijn vraag: is het hele kast-gedeelte niet hoger dan 1m75cm of is er ergens nog een stukje op de kast wat er boven uitsteekt ?
Zitten de koelroosters van deze LG onderaan of achteraan de kast ?

Hoogte Tot En Met Bovenzijde Kast: 1750

Beantwoorden

18 mei 2018 om 11:20

Beste ChrisDu,

De hoogte t/m de bovenzijde kast is inderdaad 1750. Echter zit er, zoals jij hierboven ook beschrijft, ook nog een box voor de electronica (rechter bovenzijde). Hierdoor komt de totale hoogte -ook aan de achterzijde- uit op 1790 en past deze koelkast niet in een nis van 1m76cm hoog.

Het koelrooster zit intern verwerkt. Hierdoor kan de koelkast iets dichter op de muur geplaatst worden. Aan de rechter onderzijde zit een klein rooster voor de luchtcirculatie. Het is van belang dat de koelkast 5cm van de muur af moet staan om goed te kunnen koelen.

Groet,

Arjan

Beantwoorden

18 mei 2018 om 16:42
Nightscope Gebruiker

Apart, heb van ieder van deze apparaten een betere variant (van LG uiteraard) maar wel goedkoper. Ik snap niet hoe deze prijzen zijn gekozen.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 17:30

Beste Nightscope,

Helaas kan ik uit dit bericht niet afleiden welke vergelijking er wordt gemaakt. Als ik kijk naar prijzen bij het product en de huidige marktprijs dan is dit een zeer goede deal.

Wellicht kan ik je verder helpen om de verschillen met andere modellen verder toe te lichten?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 21:08
Renzo43 Gebruiker

Beste LG of Ibood,

Hoe zit het met de garantie met de koelkasten, mocht er wat stuk zijn binnen de fabrieksgarantie, is er on-site support of iets dergelijks?

Kan er ook extra garantie bijgekocht worden.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 21:34

Goedeavond Renzo43,

LG geeft 2 jaar fabrieksgarantie. Mocht er iets niet in orde zijn dan komt er een monteur van LG bij u thuis om de eventuele storing op te lossen.

Beantwoorden

19 mei 2018 om 00:28
dorine123 Gebruiker

Kan deze ook geplaatst worden in een koele berging waar het soms -4 graden is

Beantwoorden

19 mei 2018 om 11:54

Goedemorgen Dorine,

Ik zou u niet adviseren om deze kast in deze omgevings tempratuur te zetten, u zou de ruimte dan wel kunnen bijverwarmen (met name de achterzijde van de kast)

Beantwoorden

19 mei 2018 om 12:32
jpelle Gebruiker

Kun je via Ibood ook nog gebruik maken van  de lentedeal https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0203  ?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 14:17

Goedemiddag JPELLE,

De LG Lentedeal zit al in deze prijs verrekend

Beantwoorden

20 mei 2018 om 15:10
HEVE Gebruiker

Is de GSJ760PZUZ voorzien om in een kast te plaatsen of vrijstaand. Maw zijn de zijkanten degelijk afgewerkt ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.