17 juli 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Activity Trackers

OP=OP Activity Trackers
Get fit!

Maar nu echt! En een van deze activity trackers gaat jou daarbij helpen. Kijk welke je mooi vindt, je moet hem immers wel (liefst) elke dag om je pols dragen, en check de functies. Welke past het beste bij jou?

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

17 juli 2018 om 08:47
Johnssen Gebruiker

Tomtom bandje nu bij de Action in de aanbieding voor 30 euro. Normale prijs waarschijnlijk 40 euro.

Beantwoorden

17 juli 2018 om 17:15
jfaase Gebruiker

Bedankt voor de tip!

Beantwoorden

17 juli 2018 om 09:01
Ruimtepiraat Gebruiker

Bij de Garmin vivo active smartwatch. Staat er bij klaar “zwart”. Maar de foto is van de zilveren versie. Welke is het nu?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 09:09
Moderator Jelle Moderator

Beste Ruimtepiraat,

Alleen de rand is zilver, de rest is zwart. Dat is misschien inderdaad een beetje onduidelijk. Hopelijk is het voor u nu duidelijk.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 juli 2018 om 10:29
Ruimtepiraat Gebruiker

Ok bedankt. Jammer, de volledig zwarte staat al even op mijn wishlist.

Beantwoorden

17 juli 2018 om 10:57
Slayerholland Gebruiker

Hoe zit het met de gebruikerssporen van de Garmin Fenix 3 Sapphire Refurb? Wordt hij geleverd met een nieuw bandje?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 11:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Slayerofholland,

Hij zal eruit zien als nieuw, zoals ook wordt aangegeven in de grijze informatie balk. Of er een nieuw bandje bij zit vraag ik even na.

Beantwoorden

17 juli 2018 om 17:04
Moderator Niek Moderator

Er zit ook een nieuw bandje bij :-)

Beantwoorden

17 juli 2018 om 11:13
Slayerholland Gebruiker

En heeft deze een ingebouwde hartslagmeter?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 11:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Slayerholland,

Volgens de website van Garmin zit hier geen ingebouwde hartslagmeter in.

Beantwoorden

17 juli 2018 om 16:36
VerbeeckNick Gebruiker

Kan je uw hartslag meten/bekijken zonder een activiteit te starten? Of moet je elke keer een acriviteit starten alvorens je uw hartslag kan meten? Mvg

Beantwoorden

17 juli 2018 om 16:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag VerbeeckNick,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 16:55
VerbeeckNick Gebruiker

Mijn excuses. Over de garmkn vivoactive 3

Beantwoorden

17 juli 2018 om 18:49
VerbeeckNick Gebruiker

Beste,

Weet u al een antwoord op mijn vraag?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 20:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond VerbeeckNick,

Ik zie de garmin vivoactive 3 niet tussen de deals staan. Bedoel je een van de andere Garmin smartwatches?

Beantwoorden

17 juli 2018 om 22:16
VerbeeckNick Gebruiker

Nee de garmin vivoactive 3 (rvs)

Beantwoorden

17 juli 2018 om 22:49
cdenauw Gebruiker

Activiteit starten is niet nodig voor hartslagmeting op VA3.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 00:18
elvisalihovic Gebruiker

Maar de vivoactive 3 (rvs) staat er toch echt niet tussen..

Beantwoorden

18 juli 2018 om 05:37
cdenauw Gebruiker

Vivoactive 3 staat er bij mij wel degelijk tussen.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 08:39
VerbeeckNick Gebruiker

Hartelijk bedankt voor het antwoord. En bij mij staat die er ook wel degelijk tussen

Beantwoorden

18 juli 2018 om 09:41
BeatBoyNBK Gebruiker

Hi Nick,

Hoewel die Vivoactive 3 er echt niet tussen staat in de deals (ik weet hoe hij er uit ziet, ik draag er eentje ;)…

Antwoord op je vraag is ja, de Vivoactive 3 kan je hartslagmeten zonder activiteit. Sterker nog, dat doet hij de hele dag via de pols.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 09:42
BeatBoyNBK Gebruiker

Sorry, ik bedoel dat die Vivoactive er bij mij (in Nederland/Amsterdam) niet zichtbaar is… Dus misschien zien anderen hem wel. Ik niet iig.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 09:45
VerbeeckNick Gebruiker

Vanuit belgie staat hij er wel tussen voor kleine 200 euro. Dus wil zeggen dat dit een goede aankoop is? Bedankt voor de informatie

Beantwoorden

18 juli 2018 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen VerbeeckNick,

Ik kom er inderdaad ook net achter dat die alleen op de BE site van iBOOD staat. Daarom zag ik hem er niet tussen staan. Je hebt inmiddels ook al antwoord op je vraag zie ik :-)

Beantwoorden

18 juli 2018 om 12:51
michel-555 Gebruiker

Foutje dat ‘ie alleen in België wordt aangeboden? Ik zou graag zien dat we ‘m ook in NL kunnen bestellen. Ik wil ‘m nl. wel kopen.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 12:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Michel,

Dit is geen foutje. Deze deal wordt deze keer enkel in België aangeboden, helaas!

Beantwoorden

18 juli 2018 om 00:05
speedybe Gebruiker

Beste,

Heeft de Asus ZenWatch 3? een  trilfunctie voor ingestelde alarm?

mvg Speedy

Beantwoorden

18 juli 2018 om 01:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond speedybe,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen dus vraag het even voor je na.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 09:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen speedybe,

We hebben het nagevraagd en er zit inderdaad een trilfunctie voor het ingestelde alarm op.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 08:34
katleenbert Gebruiker

Hoe snel krast het corning gorilla glas 3 vd Garmin Viviactive 3 t.o.v. het Sapphire crystal van de Garmin fenix 3 Sapphire?

Maakt dat écht zo’n groot verschil uit (meestal in nieuwprijs toch zo’n €100 verschil tussen wel- en niet- Sapphire versies.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 08:38
katleenbert Gebruiker

Ik wou eigenlijk alleen maar een Sapphire versie kopen, maar is dat de meerprijs echt waard? Of is de gorilla glas ook goed kras’vast’ en krast die Sapphire  uiteindelijk ook?

Iemand ervaring met van die ‘temperde glass screenprotectors’ om op het scherm van de horloge te kleven?

Beantwoorden

18 juli 2018 om 10:06
cdenauw Gebruiker

Persoonlijk vind ik Sapphire-glas de meerprijs waard. Ik gebruik mijn Fenix 5 al 1,5 jaar heel intensief en op het glas is nog geen enkel krasje te zien. Tempered glass protectors kan je ook gebruiken maar deze krassen of breken zelfs vrij snel als je ergens tegen aanstoot, dus als je dit zou gebruiken, bestel ze maar per 5 of meer ;-)

Beantwoorden

19 juli 2018 om 17:24
TheRealFreshy Gebruiker

Klopt het dat de fennix 3 sapphire geen hartslagmeter ingebouwd heeft ?

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 21:05
portiermasy Gebruiker

Ik heb een aantal weken een aangifte gedaan van een defecte horloge van garmin fenix 3 sapphire en heb tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen van garmin.

Wat kan ik nog doen om mijn horloge te laten herstellen want die maakt geen verbinding meer met bluetooth ,en toch een behoorlijk bedrag van 222€ betaald.

Heb al geprobeerd om bij Ibood terug de vraag te stellen maar je kunt maar één keer die vraag stellen. En dan keer je automatisch terug op je bestelling.

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 21:40
Moderator Paul Moderator

De vraag kun je ook per email stellen via customerservice@ibood.nl of klantendienst.be
Je kunt de klantenservice overdag ook telefonisch bereiken. Het telefoonnummer staat onder elke webpagina genoemd.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 13:45
portiermasy Gebruiker

Merci voor de info. Wel benadrukken dat het probleem niet bij jullie ligt maar bij garmin.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.