19 juli 2018 om 00:00
iBOOD

PS4 & XB1 Games

PS4 & XB1 Games
Schoenen uit, televisie aan...

... en gamen maar! Van Lord of the Rings' Mordor en Mad Max' Wasteland tot het kleurrijke Scribblenauts universum, tal van fascinerende werelden wachten je op in deze titels.

19 juli 2018 om 00:58
Pvdvenis Gebruiker

Bij sommige Xbox onze games krijg je ook automatisch toegang tot de Windows editie van de game… geldt dat ook voor deze games?

Beantwoorden

19 juli 2018 om 06:10
srdevil Gebruiker

Dit geldt alleen voor de aankoop van de digitale versie en niet als je de disc koopt). Dus geen van deze games is play anywhere.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 08:23
Moderator Tom Moderator

Dag SrDevil

Ik lees het juist in de FAQ. Bedankt om dit even door te geven!

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

20 juli 2018 om 00:19
Pvdvenis Gebruiker

Duidelijk. Thanks!

Beantwoorden

20 juli 2018 om 14:07
TheAnd Gebruiker

Kan verzending ook eerder?. Meestal bij bestelling wil men hier dezelfde dag of in ieder geval volgende dag spelen, maar om anderhalve week dan te gaan wachten…

Beantwoorden

20 juli 2018 om 14:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi TheAnd,

Wij kunnen onze deals mede zo goedkoop aanbieden doordat we de deals niet op voorraad hebben liggen. Dit zorgt dus voor lage prijzen, maar ook voor een iets langere levertijd. De deals worden, direct na afloop van de deal, besteld en z.s.m. getransporteerd naar het distributiecentrum. De verzending zal hierdoor normaliter niet eerder gebeuren dan aangegeven bij de deal.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 09:41
Katje007 Gebruiker

Ik ben een totale “onwetende” wat deze spelletjes voor PS4 betreft ; maar wil er graag één kopen voor m’n petekind. Aangezien er een leeftijdsgrens op het toestel is ingesteld, is de keuze beperkt. Alleen de “Injustice” en de “Injustice Deluxe” komen in aanmerking. Heeft het zin beide spellen te kopen of niet ? En welk koop ik dan ?

Beantwoorden

21 juli 2018 om 09:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Katje007,

Injustice 2 en Injustice 2 deluxe zijn beide dezelfde game. In de deluxe versie zitten wat extra’s die niet in de standaard versie zitten. Je hoeft er dus maar één van te kopen.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 14:33
TranQuil_NL Gebruiker

Katje, gezien het kleine verschil in priis kan je het beste deluxe geven. De extras zijn het verschil wel waard.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 13:12
Mr.SPD Gebruiker

Gaat het hier om de Nederlandse versie van de games, of zijn het weer Duitse versies (met Duitse hoesjes)?

Beantwoorden

21 juli 2018 om 14:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mr.SPD,

Meestal wanneer het om producten uit Duitsland gaat dan wordt het er wel bij vermeld. Heb je hier al eens games gekocht waar een Duits hoesje omheen zat?

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:24
Mr.SPD Gebruiker

Nee, maar soms zie ik dat er wel bij staan dus dacht misschien dat jullie games altijd uit Duitsland komen. Bedankt voor uw antwoord.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.