9 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Laptops

OP = OP Laptops
Laptops, notebooks, notepads...

... hoe je ze ook noemt, over één ding kunnen we het eens zijn: een computer kan niet ontbreken in je leven. Of je nu wil werken, gamen, films kijken of simpelweg even browsen, de laptops in deze Flash Sale maken het allemaal mogelijk.

En ben je toevallig op zoek naar een beest van een game desktop? Dan hebben we die óók voor je liggen. ;)

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming. De voorraad van de artikelen in deze Flash Sale is zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

9 augustus 2018 om 00:15
GearProvider2016 Gebruiker

Beste ibood,

Ik heb gekeken op internet maar is de hp elitebook 850 g3 geen i5 processor?

Met vriendelijke groet

Jeffrey van den Bekerom

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 06:44
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen GearProvider,

Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp. Ik zie bij de specificaties staan dat het om een i5 processor gaat; of bedoel je juist dat je ergens anders ziet dat dit niet het geval is?

Groet!

Jim

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 00:43
jip_86 Gebruiker

Heel handig als je via de site besteld maar de app ook op je telefoon hebt staan springt die er tussen na betalen en krijg je geen bevestiging. Het geld is wel weg, heb ik dan wel mijn bestelling? Zou jammer zijn als ik hierdoor de surface laptop zou missen.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 00:44
jip_86 Gebruiker

Transactiereferentie is 9-08-2018 00:35 0020002046942337

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 00:46
jip_86 Gebruiker

Te vroeg zorgen gemaakt, bevestiging is binnen!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 01:04
Moderator Niek Moderator

Goedenacht jip_86,

Het kan soms wat langer duren voordat je de bevestiging ontvangt. Meestal staat de bestelling al wel snel in je account. Goed om te horen dat de bevestiging binnen hebt :-)

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 01:21
gino-s Gebruiker

Wat houdt in het geval van de HP EliteBooks refurbished in? 2e hands, show model, etc? En wordt het als nieuw hersteld? Accu vervangen? Wat kun je hiervan verwachten?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 06:51
Moderator Jim Moderator

Hi Gino!
Alhoewel ze al uitverkocht zijn, ga ik het wel even voor je navragen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 08:07
gino-s Gebruiker

@Jim Ik heb er al eentje besteld. Afhankelijk van jouw antwoord, kan ik besluiten om mijn aankoop al dan niet te ontbinden.

Ik hoor het graag.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 08:09
Moderator Jim Moderator

Top! Dan ga ik het zeker voor je checken!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben helaas niet kunnen achterhalen of de accu vervangen is en of deze helemaal als nieuw hersteld is of dat er bijvoorbeeld wel wat gebruikssporen op kunnen zitten.

Het kan per apparaat verschillen of het een retour gezonden laptop is, een showmodel of een apparaat dat ooit een defect vertoond heeft (welke dan uiteraard geheel verholpen is!).

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 07:12
GearProvider2016 Gebruiker

Heb wel even nagekeken en het blijkt dat de processor een oud model is, in de hp elitebook 850 van nu zit een 8 serie chip in  hier een 6 serie chip.

Beetje jammer dat jullie dat er niet bij zetten, maar laten we eerlijk zijn voor zo weinig geld kan dat ook niet, de nieuwste versie.

zelfs ibood niet

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 07:41
Brandts Gebruiker

Heeft de Acer Aspire 7 een slot vrij voor een extra HDD?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 07:43
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Brandts!

Ook dit ga ik even checken!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:41

In deze Acer is ruimte voor een extra HDD. De benodigde accessoires om deze HDD te plaatsen worden echter niet meegeleverd. Daarnaast is het een vrij uitdagend klusje, dus het is geen makkelijke job om hem er even in te prikken.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:15
smetineke Gebruiker

Die EliteBook 850, is dat een qwerty of een azerty?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen smetineke,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:27
Moderator Niek Moderator

Het is een Qwerty :-)

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:37
smetineke Gebruiker
9 augustus 2018 om 20:45
Pepijn_B Gebruiker

Hallo,

Bij de Lenovo Legion Y520 zie ik zowel foto’s met een rood toetsenbord als foto’s met een gewoon zwart toetsenbord. Zijn er twee versie’s van deze laptop? Zoja, zijn er nog exemplaren met een zwart toetsenbord?

Hartelijk Bedankt

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 21:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pepijn_B,

Volgens mij is dat de toetsenbord verlichting die het zo rood maakt, maar ik ga het voor de zekerheid nog even navragen.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 21:41
Moderator Niek Moderator

Het is inderdaad de toetsenbord verlichting die het rood maakt. Wanneer je dat uit zet is het toetsenbord zwart.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 21:47
Pepijn_B Gebruiker

Bedankt voor de snelle respons! Dus de letters zelf zijn wit op zwarte toetsen (zoals gebruikelijk voor toetsenborden), maar enkel de backlight van het toetsenbord is rood?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 22:28
Moderator Niek Moderator

Dat klopt inderdaad! Het is de backlight die het rood maakt.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 00:34
a.roffel Gebruiker

De foto’s bij de laptop zijn heel onduidelijk. dit zijn namelijk gewoon 2 verschillende modellen op de foto’s die door elkaar lopen.

ik heb de laptop met rode accenten, deze heeft ook het rode accent om de touchpad heen, ( dit is geen verlichting). en deze heeft ook de rode toetsenbordverlichting.

de eerste foto is het model met witte toetsenbordverlichting en geen rode accenten. deze heeft een vriend van mij laatst besteld via ibood.

bij deze laptops is de achterkant van het scherm ook anders. de versie met witte verlichting heeft het legion logo op de achterkant.

en de versie met rode verlichting heeft dit logo niet, maar de naam Lenovo op de achterkant staan.

dit zijn dus heel duidelijke verschillen. er lopen dus gewoon foto’s van 2 modellen door elkaar.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen a.roffel,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik ga het nog eens navragen. Wanneer ik op dit type zoek is het in ieder geval wel die met de rode accenten, maar er werd op verschillende plekken aangegeven dat het de verlichting was. Ik kom er nog op terug!

#wordtvervolgd

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:37
Pepijn_B Gebruiker

Dat lijkt inderdaad een en ander te verduidelijken. Nu nog afwachten op antwoord om te weten welk model hier nu effectief wordt verkocht. Of is de Legion Y520 sowieso met een rood toetsenbord (aangezien ik online bijna geen foto’s en geen video’s vind van de Legion Y520 met het zwart-witte toetsenbord)? Die rode look schrikt me nogal af, vandaar dat ik er zo op door vraag.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:08
Official Product Expert Lenovo Expert Official Product Expert

Beste allemaal,

A.Roffel heeft het juiste antwoord! :-) Dit is een limited edition van de Lenovo Legion Y520. Normaal gesproken heeft onze Legion Y520 rode toetsenbord verlichting en rode accenten in het design. Echter dit een special edition met gouden accenten en witte toetsenbord verlichting. De foto waarop je de rode toetsen ziet is die van de reguliere Y520 en dus niet het model wat hier wordt aangeboden.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:17
Pepijn_B Gebruiker

Klopt het dat ze zijn uitverkocht? Ging hem net bestellen na dit antwoord te zien

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 12:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Pepijn_B,

Excuus voor de late reactie, maar ze zijn inderdaad uitverkocht :-(

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 20:52
MatthijsKla Gebruiker

Jammer dat er geen azerty toetsenborden bijzitten. Ik blijf wachten.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:26
Risamlal Gebruiker

Zit er een 5ghz netwerk kaart in de lenovL IdeaPad 720, die van 13 inch?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Risamlal,

Er zit een netwerkkaart in die 5Ghz ondersteunt.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:09

Klopt helemaal, het gaat hier om een 2 x 2 AC WiFi die 2,4Ghz en 5Ghz ondersteunt.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:40
Kj.misseghers Gebruiker

Is die Lenovo Legion VR ready, voor HTC Vive op te draaien? Genoeg USB slots ook?

Anders zou de MSI waarschijnlijk een slimmere keuze zijn I guess..

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:15

Hi Kj.misseghers,

Om VR te gebruiken, heb je een nóg zwaardere videokaart nodig. Ik zou dan minimaal kiezen voor een GTX1060. Daarvoor zou ik dit model dus niet adviseren. Wat betreft USB poorten beschikt hij over 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0 en 1 x USB-C.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:59
Lynn16 Gebruiker

Ik vind nergens een Lenovo laptop met dezelfde specs als degene die jullie aanbieden. Zelfs niet op de website van Lenovo. Klopt deze informatie wel?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:19
Lynn16 Gebruiker

Ik heb hem gevonden op Amazon. Hij bestaat dus toch. Mijn excuses. :p

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:28

Geen probleem, Lynn :-)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 17:56
jaivyn Gebruiker

Dit komt omdat de Y520 aan het einde van de cyclus zit, en Lenovo is gestopt met de productie ervan.

Als je nog de info wil opzoeken, het is de Lenovo Y520 15IKBN. Ik heb hem bij de vorige aanbieding gekocht.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:21
heinhuiz Gebruiker

Welke Windows-versie heeft de Lenovo 720S? W7 of W10?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen heinhuiz,

In de specificaties staat windows 10 home :-)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:15

Windows 10 Home inderdaad. :-)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:42
gertjan_ds Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:47

Zonder directe link weten we niet precies over welke deal je vergelijking gaat en zonder link kunnen we de vergelijking tevens niet controleren.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 13:45

Dit betreft een ander product uit dezelfde lijn.

Ons model heeft bijvoorbeeld een HDD én SSD die beide 2x zo veel opslagruimte hebben. Ook ons RAM-geheugen in tweemaal zo groot. Het door jou aangegeven model heeft een i5 processor, terwijl wij een model met een i7 aanbieden.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:18

Bedankt voor je antwoord Bas. Deze modellen zijn inderdaad niet te vergelijken. De processor, intern geheugen en de opslag zijn veel beter zoals jij ook al aangaf. Daarnaast beschikt dit model ook over een betere videokaart, de GTX1050TI t.o.v. de reguliere GTX1050. De aanbieding van vandenborre laat goed zien, hoe scherp deze aanbieding van iBood is! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.