..naar nieuwe hoogtes! Figuurlijk én letterlijk, want de statieven van Velbon zijn gemaakt van lichtgewicht aluminium en neem je dus gemakkelijk met je mee. En stevig zijn ze ook, dus niets staat dat steady shot nog in de weg. ;)
![]() |
LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. |
Goedemorgen yanock.douven,
Dit vraag ik even voor je na.
#irritant
Goedemiddag Boekel1975,
Bedoel je de hashtag? Dat maakt het makkelijker voor ons om te achterhalen welke vragen nog open staan.
Dag Niek, is hier al nieuws over?
Goedenacht tijll,
Ik heb helaas nog geen reactie gekregen op de vraag. Zodra ik meer weet plaats ik het hier meteen.
In de omschrijving van de Sherpa 5O staat letterlijk;
Hij heeft een verwijderbaar QHD-33M balhoofd met een QB-42 snelkoppelingsplaatje en een uitschuifbare middenkolom.
Het balhoofd moeten ze dus meeleveren voor die prijs.
Goedemorgen allen,
De kop wordt inderdaad meegeleverd.
Niek,
Mijn excuses. Als het functioneel is, dan heb je mijn toestemming ;-)
Hahaha fijn om te horen Boekel1975 ;-)
Is deze ook te gebruiken voor een iphone ? Moet er dan nog een tussenstuk bij ?
Goedemorgen steve.hufkens,
Voor het gebruik met een iPhone moet er inderdaad wel een ander tussenstuk bij. Of deze er ook is voor de statieven heb ik niet kunnen achterhalen, dus ik vraag het even voor je na.
Er is geen accessoire verkrijgbaar om de statieven met een iPhone te kunnen gebruiken.
Goede morgen iBood,
Bij de specificaties van de Velbon Sherpa 50 staat: “Geadviseerde kop: QHD-33M”. Deze staat ook op alle afbeeldingen. Wordt deze ook meegeleverd?