11 september 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Accessoires

OP = OP Accessoires
Wat heb jij nog nodig?

Op zoek naar een tablet of heb je gewoon een nieuwe lightning kabel nodig? Deze Flash Sale is gevuld met allerlei mobiele toestellen en accessoires. Neem een kijkje, maar wees snel want... 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 september 2018 om 00:04
CK1985NL Gebruiker

Ik geloof dat er een fout zit in omschrijving “2 jaar via iBood, 5 jaar via iBood” “5 jaar via fabrikant” moet het zijn volgens mij.

Beantwoorden

11 september 2018 om 00:21
Moderator Paul Moderator

Bij welke deal zie je dat staan? Dan zal ik het doorgeven aan iBOOD zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

11 september 2018 om 05:52
Shoping Gebruiker

Is de iPad pro in de kleur gold?

Beantwoorden

11 september 2018 om 08:40
Moderator Jelle Moderator

Beste Shoping,

Daar lijkt het inderdaad wel op. Helaas is de aanbieding al op.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 september 2018 om 06:54
TazzMania Gebruiker

@Paul

Nomad Rugged Lightning Accu/Kabel | 1.5 M

Maar die is dan ook uitverkocht.

Groeten

Beantwoorden

11 september 2018 om 07:23
walteij Gebruiker

Leuke actie, die Alcatel Idol, maar het is wel even verstandig om erbij te zetten dat deze telefoon na januari 2019 geen updates meer zal ontvangen.
Helaas heft Microsoft de stekker getrokken uit het Windows Phone/10 Mobile project. Voor mensen (zoals ik) die toch echt enthousiaste gebruiker van Windows op je mobiel zijn, is deze Idol wel een goede manier om nog even door te kunnen draaien met Windows, totdat misschien ergens in 2019 [url=https://www.windowscentral.com/microsoft-andromeda-everything-we-know-so-far]Project Andromeda[/url] toch gelanceerd wordt, maar voor mensen die graag véél apps en spelletjes op hun telefoon spelen is dit niet de beste telefoon (helaas).

Beantwoorden

11 september 2018 om 09:27
tijn80 Gebruiker

Hoe zit het met ondersteuning van Apple met de Echo kabels? Heb al een paar keer met niet-Apple kabels gehad dat ze niet meer werkten na een update.

Beantwoorden

11 september 2018 om 10:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

De IronWire kabels zijn MFI. Dat betekent dat ze ook na een update blijven werken.

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:24
paximadia Gebruiker

Het zijn toch geen Lightning kabels? Dus ze zijn niet voor Apple producten? Of vergis ik me?

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen paximadia,

Er zaten ook lightning kabels tussen, maar die zijn inmiddels uitverkocht en uit de sale gehaald.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.