24 september 2018 om 00:00
iBOOD

TomTom GPS-Sporthorloges

TomTom GPS-Sporthorloges
Word nog beter!

Nog beter? Kan dat wel? Geloof ons, er is altijd plaats voor verbetering en deze GPS-Sporthorloges van TomTom helpen je daarbij. We hebben verschillende sporthorloges, waarvan sommige in verschillende kleuren en maten verkrijgbaar zijn. Maar staar je daar niet op blind, kijk gewoon welke functies je wil, want de bandjes zijn verwisselbaar.

24 september 2018 om 08:56
MarijnFWS Gebruiker

Zowel bij de cardio als deze horloge staat ‘cardio’. Begrijp ik het goed dat de spark3 een extra hartslagmeter nodig heeft?

Beantwoorden

24 september 2018 om 09:31
Moderator Lex Moderator

Beste MarijnFWS,

Dit klopt helemaal. De Spark 3 (s) heeft geen ingebouwde hartslagmeters. De spark 3 Cardio heeft wel een ingebouwde hartslagmeter. Als je wilt kun je wel een externe Bluetooth hartslagmeter koppelen aan de spark 3 (s).

Gr, Lex

Beantwoorden

24 september 2018 om 09:55
Ruimtepiraat Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

24 september 2018 om 14:40
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Link? De Spark 3 Cardio Music die hier wordt aangeboden is inclusief bluetooth headset…

Beantwoorden

24 september 2018 om 15:59
Tinkso Gebruiker

Ik heb een polsomtrek van 16 cm. Kan ik dan beter de small of de large nemen?

Beantwoorden

24 september 2018 om 16:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Tinkso,

Over welke deal gaat je vraag? Dan kan ik even voor je kijken.

Beantwoorden

24 september 2018 om 16:24

Op de TomTom website staat het volgende:

Small: 130 – 170 mm omtrek
Large: 160 – 206 mm omtrek

Als ik jou was zou ik de small pakken, dan heb je nog 10 mm over.

Beantwoorden

24 september 2018 om 17:03
Tinkso Gebruiker

Het gaat om de TomTom golfer 2. Ik zag dat large vanaf 16 cm was en small tot 17, maar twijfel dus een klein beetje, omdat mijn omtrek een beetje op de rand zit.

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Dan zou ik zoals kijkenkijkenkopen terecht aangeeft voor de small gaan.

Beantwoorden

24 september 2018 om 18:12
janssen736 Gebruiker

Is de spark 3 echt uitverkocht

Beantwoorden

24 september 2018 om 21:16
Moderator Paul Moderator

Helaas wel. De voorraad van die deal zal niet meer aangevuld worden tijdens deze flashsale.

Beantwoorden

25 september 2018 om 06:07
Dilbeek Gebruiker

Het horloge op zich is niet slecht, maar heel veel gebruikers hebben om de 6 maanden gescheurd/gebroken polsbandje en dan wordt dit horloge wel heel duur. Kijk gerust even via internet, de fabrikant is al jaren op de hoogte maar slaagt niet in een betere kwaliteit van het bandje. Sporters op zoek naar een goed horloge zitten hier echt niet goed mee, sorry.

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:22
Cherlet Gebruiker

Gelukkig kun je kosteloos een nieuw bandje aanvragen via https://nl.support.tomtom.com/app/strap_repair/

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:05
Santee Gebruiker

Is er een TomTom expert aanwezig? Mijn TomTom verbindt niet meer met mijn Bluetooth headset.

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:40
Liejpen Gebruiker

Santee, gewoon naar de tomtom support website gaan en chat kiezen. Is in het Nederlands en ze helpen je echt goed verder!

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:50
Moderator Jelle Moderator

Er is hier inderdaad vandaag geen TomTom expert aanwezig. We verwijzen je graag door naar de TomTom support website zoals Liejpen al zei.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:56
virgo001 Gebruiker

1x mee wezen zwemmen en doet het niet meer, ondanks dat er waterresistant tot 5 atm op staat

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:08

Dan zou je even contact moeten opnemen met TomTom Support. Die helpen je echt heel goed -> http://nl.support.tomtom.com/
Ik zelf heb een TomTom sporthorloge mee gehad tijdens duiken naar 30 meter diepte, no problemo.

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen virgo001,

Dat hoort niet zo. Heb je deze bij iBOOD besteld?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.