4 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Electronics

OP=OP Electronics
Wees er snel bij!

In-ears, een soundbar, een laptop of een subwoofer. Het aanbod is beperkt en de voorraad is nog beperkter. Wees er dus snel bij!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 oktober 2018 om 00:13
almasoudi Gebruiker

Jullie adviesprijs van de Samsung HW-K850 Soundbar is wel erg hoog. Via Kieskeurig al vanaf 599.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 01:22
Moderator Niek Moderator

Goedenacht almasoudi,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 00:58
PetervdK Gebruiker

Eh, de prijs van de TRNDlabs Nova Bluetooth In-Ears is bij TRNDlabs zelf maar $49,00 met gratis verzending naar Nederland… Dan is 49,95 + 5,95 niet zo’n heel beste prijs…

https://www.trndlabs.com/product/nova-true-wireless-earbuds/

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 04:27
BjornR1989 Gebruiker

Tot vadertje staat ziet dat het pakket meer dan 20 euro waard is en er een hoopje belastingen aan toevoegt omdat het van buiten de EU komt.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 14:43
arjenbuijs Gebruiker

Tja, en toch gebeurt dat vrijwel nooit. Ik heb het nog niet ervaren. No risk dus.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 15:09
PetervdK Gebruiker

Inderdaad. Bestel al ruim 12 jaar honderden dingen in het buitenland en het is me pas 2x overkomen, beide keren vanuit Amerika. En dan puur omdat ze daar altijd met DHL of UPS verzenden die ook altijd aangifte doen in het land van bestemming.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 15:53
Moderator Joost Moderator

Je kan geluk hebben dat het pakketje niet opgemerkt wordt. Of je dat risico wil nemen is een eigen afweging. 
Wanneer de douane jouw pakketje wel opmerkt, krijg je een rekening voor de btw & invoerrechten en ben je veel duurder uit.

En ik mag het weten… :-)

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 21:34
PetervdK Gebruiker

Incorrect. Hooguit btw omdat het bedrag lager is dan de invoerrechten drempel (€150,-).

Dus dan betaal je in euros €42,63 + €8,95 en dat is nog steeds minder dan €49,95 + €5,95.

Als je ze vraagt om een lager bedrag te specificeren (als ze dat niet al uit zichzelf doen)  is het nog minder.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:03
wouter1971 Gebruiker

Je vergeet de administratiekosten van DHL en die zijn 15 euro

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:27
PetervdK Gebruiker

Ook incorrect. Het wordt niet verstuurd via DHL, maar gewoon via post met tracking nummer. DHL moet je zelf aanvinken.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:07
Gabriel34 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:09
Gabriel34 Gebruiker

*knip*

Deze link verwees naar een product waarvan de verpakking al open is geweest, dus die is niet meer nieuw en het is een andere kleur. Wanneer je dezelfde kleur selecteert, dan ben je hier een stuk voordeliger uit.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:09
Gabriel34 Gebruiker

*knip*

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gabriel34,

Wanneer je de zwarte selecteert zoals hier, dan ben je bij iBOOD een stuk voordeliger uit.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 09:40
Shopper403 Gebruiker

Laat anders op overzichtpagina al zien of iets uitverkocht is. Scheelt hoop frustratie

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:39
Moderator Jelle Moderator

Zit je toevallig op de app van iBOOD Shopper403?

Want als ik op mijn pc kijk zie ik netjes dat er iets uitverkocht is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 08:40
Shopper403 Gebruiker

Yup app, ok dank.

Websire it is ????

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 11:38
Moderator Jelle Moderator

De app heeft soms wat moeite om alles te verwerken. Daar zijn ze bij iBOOD druk mee bezig.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.