5 oktober 2018 om 09:22
iBOOD

OP = OP Elektronica

OP = OP Elektronica
Grijp je kans!

Allerlei praktische huishoudelijke apparaten, gadgets, audio- en entertainmentapparatuur met dikke, dikke kortingen. Maar wees snel, want het zijn de laatste stuks, dus op = op!

5 oktober 2018 om 10:31
Jynky Gebruiker

Bij de MSI nightblade valt het me op dat de 1070 iets kleiner dan normaal is en maar 1 fan hheeft betekent dit ook dat hij iets slechter is dan een normale 1070?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 10:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jynky,

Ik heb ze met elkaar vergeleken en qua prestaties kon ik geen verschillen vinden. Het grootste verschil is inderdaad 1 fan en hij heeft minder aansluitingen dan de grotere variant. Misschien zijn er forummers die ervaring hebben met deze videokaart en dit willen delen :-)

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 10:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zijn heel veel verschillende GTX 1070 modellen op de markt. Het is dus lastig om deze te vergelijken met een ‘normale’ 1070. De basis is de 1070 chipset, maar elke fabrikant kan daar net wat andere specs omheen bouwen.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 11:00
Jynky Gebruiker

Ok dankjewel

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 11:06
Jynky Gebruiker

Is het moederbord vervangbaar door een z370??

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 11:18

Dit is een ITX kast, in theorie zou er dus een ITX moederbord in passen.

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of de z370 hier in past.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 13:26
Ghanghis Gebruiker

Niet in combinatie met de i5-7400. 
Deze processor is ondertussen bijna 2 jaar oud en past niet in de socket van de nieuwere z370 borden die voor de 8e generatie worden gemaakt. Z270 is wel compitabel.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 14:49
neptukker Gebruiker

Welke borstel(koppen) bevat de 2x Oral-B Pro 600 3D White Elektrische Tandenborstel? De afbeeldingen spreken elkaar tegen. Kunt u het productnummer geven.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 15:31

Je ontvangt hem zoals hieronder afgebeeld:

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:45
Artitic Gebruiker

Beste,

Bc/mrcash betaling niet mogelijk, krijg foutmelding te zien op ogone site dat er iets is misgegaan.

Beetje lastig die labo te bestellen als het systeem niet meewerkt.

Zou het mogelijk zijn om dit eens na te zien, bij voorkeur voordat de stock uitverkocht is natuurlijk.

Bijvoorbaat dank,

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 18:55
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Artitic,

Zou je het eens willen proberen met een andere browser of anders proberen uit en opnieuw in te loggen. Kijken of het dan lukt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 19:38
Artitic Gebruiker

Hallo Jelle,

Dank voor de reactie.

Ondertussen via laptop, nouja mac, gedaan en dat ging wel.

Blijkbaar dus weer ergens een hik om vanuit de app de betaling af te werken daar de site de informatie niet mee krijgt.

Ios 12, ibood app, safari

Ofwel ben ik nu net weer die ene met dat “probleempje”

In ieder geval via andere weg wel gelukt.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 19:57
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Artitic,

Goed om te horen dat het gelukt is. Veel plezier met je bestelling :-)

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 01:08
corngolio Gebruiker

Lukt hier ook niet via de App en BC. En telkens mijn kortingcode weg.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 18:31
TorgasMick Gebruiker

Is de Razer Blackwidow Chroma versie2?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 18:38
TorgasMick Gebruiker

Edit: zo te zien eerste versie (green switches)

Dan is de adviesprijs die jullie hanteren wel foutief. Op de site van Razer zelf is deze 129,99 dollar, wat een goede 113 euro is.

Jammer, want voor een V2 had het een mooie deal geweest

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 18:52

Ik ben blij dat je het zelf al gevonden hebt TorgasMick.

Over de adviesprijs: iBOOD gaat uit van de prijs dat het product op de markt kwam.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 15:28
janpiet25 Gebruiker

*KNIP*

*Edit. Geen prijzen op het forum. *

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 15:57

Ik heb bij Bol.com gekeken en daar is dit toetsenbord duurder dan bij iBOOD en dat scheelt niet een paar cent.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 00:09
wikky63 Gebruiker

Log ik om 0.00 uur in, net de nieuwe dagleijkse aanbiedingen online, zijn er al diverse uitverkocht??????Kan iemand mij uitleggen waarom die in godsnaam online komen????Jammer dat ik geen pic kan inserten als bewijs maar het is echt zo.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 00:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht wikky63,

Deze sale heeft al een dag online gestaan en daarom zijn er al deals uitverkocht.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 03:00
NoekieB Gebruiker

Way is het verschil tussen de Onkyo 300 en 300M? Volgens de specs hebben ze allebei een microfoon, dus dat is het niet.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 03:36
Moderator Niek Moderator

Goedenacht NoekiB,

Op de website van Onkyo wordt niet aangegeven dat er in de E300 een microfoon zit. Ik vermoed dat daar het verschil ook in zit tussen beide. Helaas kan ik het nu niet navragen, omdat iBOOD in het weekend gesloten is. Ik kan het na het weekend wel even navragen.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 16:28
a_timmerman Gebruiker

de E300M is met Microfoon. De E300 is zonder microfoon.

http://www.onkyo-headphones.com/uk/index.html

De type-vermelding bij de plaatjes klopt dus niet. Die van 19,95 euro zijn de E300 in-ears (zonder microfoon), die van 29,95 euro zijn de E300M in-ears (met microfoon).

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 17:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag a_timmerman,

Dat is inderdaad ook wat ik kon vinden. Ik ga het doorgeven zodat dit na het weekend nagekeken kan worden.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 12:51
reinierkramer Gebruiker

Hallo,  zit er ook een ssd schijf in de MSI computer  ?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 13:24

Goedemiddag Reinier Kramer,

Zoals ik de specificaties lees zit er alleen een 1000 gb harde schijf in en zitten er lege slots voor ssd op.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 22:15
QuestionAndAnswer Gebruiker

Ik heb een vraag over de Linksys Business Pro Dual-Band MU-MIMO A.P.

Ik heb momenteel een cat 5 kabel (30 meter). Is het verstandig om een cat 7 kabel te kopen of zal ik het verschil niet merken?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 22:44

Goedenavond QuestionAndAns…

Ik heb hier een interessant stukje gevonden. Misschien geeft dat duidelijkheid:

Om thuis een netwerk te bekabelen, wordt er gebruik gemaakt van UTP kabels. Deze zijn in verschillende categorieën verkrijgbaar. De categorieën beginnen bij Cat5e en lopen op tot Cat7. Hoe hoger de categorie, hoe meer de netwerkkabel aan kan. In het onderstaande overzicht kunt u de verschillen zien:

Cat5e – Gaat tot een snelheid van 1.000 Mbit/s, doorvoersnelheid 100mhz
Cat6 – Gaat tot een snelheid van 1.000 Mbit/s, doorvoersnelheid 250mhz
Cat6a – Gaat tot een snelheid van 10.000 Mbit/s, doorvoersnelheid 500mhz
Cat7 – Gaat tot een snelheid van 10.000 Mbit/s, doorvoersnelheid 1.000mhz

Het grote verschil tussen tussen Cat6a en Cat7 is de de frequentie. Zoals u misschien al gezien had, hebben een Cat7 kabel en een Cat6a kabel dezelfde snelheid. Echter heeft de Cat7 een hogere frequentie dan de Cat6a. De frequentie geeft aan hoeveel bits (data) er in een seconde overgestuurd kunnen worden. Als de dataoverdracht in snelheid gelijk blijft dan betekend dat, dat er met meer frequentie een betere flank steilheid kan worden geproduceerd. Je krijgt dus een betere signaal kwaliteit.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 08:50
MBloempje Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag over de Kitchenaid. Wordt deze geleverd met een antispat deksel voor op de kom?

Alvast bedankt.

Groeten,

Marloes

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 11:16

Goedemorgen Marloes,

In de doos zit het volgende:

In de doos
Mini (5KSM3311XEHT)
RVS Mengkom (3.3 liter)
Draadgarde
Platte menghaak
Kneedhaak

Ik ga er dus vanuit dat er geen aparte antispat deksel bij zit.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.