16 november 2018 om 00:01
iBOOD

Tado

Tado
Slimme thermostaat

Op afstand je verwarming bedienen; hoe makkelijk zou dat zijn? Tado gaat ver in zijn mogelijkheden. Zo schakelt de slimme thermostaat in als je binnen een straal van 'x' km komt. Bekijk snel alle mogelijkheden van de producten in deze Flash Sale. 

16 november 2018 om 00:11
KayJay Gebruiker

Het laatste pakket toont twee radiator knoppen en een bridge. De omschrijving zegt wat anders. Welke kit is het nu?

Beantwoorden

16 november 2018 om 00:47
Moderator Tom Moderator

Dag KayJay

scherp opgemerkt! Volgens de officiële website zit er in dit pakket maar één radiatorknop bij.
ik ga dit echter toch navragen bij iBOOD. We komen er dus op terug!

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

16 november 2018 om 01:06
Abarth Gebruiker

Neem aan dat de omschrijving fout is en wel met 2 knoppen, anders geen goede prijs.

Kost hetzelfde als op de Tado site.

https://www.tado.com/nl/producten/starterskit-slimme-radiatorknoppen

Beantwoorden

16 november 2018 om 04:56
pstubru Gebruiker

Inderdaad: op basis van de adviesprijs van 199 betreft het de V3 kit met 2 knoppen. Het is nu pas met de V3+ versie dat er een starterkit wordt aangeboden met slechts 1 knop.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het betreft hier een set met 1 radiatorknop. We hebben dit zojuist aangepast en zullen alle kopers hierover informeren.

Sorry voor de onduidelijkheid!

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:40
pstubru Gebruiker

In dat geval is de versie V3 en bijhorende adviesprijs dan ook niet correct, Tado verdeelt namelijk volgens mij geen starterkit V3 met slechts 1 knop.

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:19
rich_69 Gebruiker

Word de prijs nog aangepast? Adviesprijs klopt niet, er is nu geen voordeel. Of krijgen we alsnog twee radiator knoppen?

Beantwoorden

16 november 2018 om 00:16
503604 Gebruiker

laatste pakket –> V3+ incl. black friday korting + gratis verzending goedkoper hier: https://www.50five.be/nl/tado-smart-radiator-thermostat-starter-kit-v3.html

Beantwoorden

16 november 2018 om 00:26
janpiet25 Gebruiker

Ik bedien mijn airconditioning met een sonoff besturing , zowel verwarmen als koelen , en ook via een app !!!

Maar het prijskaartje is wel heel wat anders dan iBood hier wil aanbieden .

Beantwoorden

16 november 2018 om 01:12
marcv Gebruiker

Wat is het verschil tussen Tado V2 en V3 ? De specificaties zijn identiek.

Zelf ben ik nu ruim een jaar tevreden gebruiker van de V2, maar sta open voor “nieuw &  beter”, als er voor mijn situatie nuttige verbeteringen zijn.

Beantwoorden

16 november 2018 om 02:56
Es85 Gebruiker

Daarop aansluitend: wat is het verschil tussen de V3 en de V3+? De laatste wordt op de Tado website aangeboden voor €199 https://www.tado.com/nl/producten/starterskit-slimme-thermostaat

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:10
aibo Gebruiker

Voor wat ik me ervan herinner : v3 komt met Homekit enabled bridge, de v2 niet. Wil je dus v2 met Homekit gebruiken ga je achteraf de bridge moeten upgraden tegen betaling.

Verschil tussen v3+ en v3 is dat ze met v3+ een nieuw business model introduceren waarbij verschillende features met een abonnement gaan werken. De app van de v3+ is wel nieuwer, maar dat weegt m.i. niet op tegen de jaarlijkse kost. Wie kan, koopt dus best een v3, geen v3+.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:52
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het antwoord aibo.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 01:51
xxedguyxx Gebruiker

Ik heb vloerverwarming in 4 zones. Maak gebruik van een albrand verdeler en een intergas hre28/24. Is deze hardwarw compatible met de tado v3 smart thermostat? Of moet ik naast deze v3 thermostat dan ook nog eens losse onderdelen erbij gaan kopen (omdat ik 4 zones heb)

Beantwoorden

17 november 2018 om 08:19

Misschien dat anderen hier nog antwoord op kunnen geven?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 04:29
pstubru Gebruiker

Voor wie niet vertrouwd is met de mogelijkheden: met de V3 starterkit (incl 2 knoppen) + multi zone thermostaat heb je voldoende. Om optimaal rendement te bekomen plaats je wel best op iedere radiator een slimme knop. Deze zijn in kits per 4 (helaas niet hier) te verkrijgen. Ik ben alvast een heel tevreden gebruiker.

Beantwoorden

16 november 2018 om 05:50
pstubru Gebruiker

De V2 en V3 thermostaten hier aangeboden zijn eigenlijk de starterkits van deze thermostaten want telkens inclusief bridge vandaar de hogere prijs tov multi zone thermoostaat en vandaar dat ik de starterkit met knoppen aanbeveel icm multi zone thermostaat.

Beantwoorden

16 november 2018 om 06:12
maximus-ww2 Gebruiker

Er sraat bij dat deze geschikt is voor alle ketels. Echter staat er nergens bij of deze geschikt is voor een cv met eBus regeling.

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:25
Ravenlord01 Gebruiker

Als ik het goed begrijp is dit de verouderde Tado V3 thermostaat. Ik vind het niet zon scherpe prijs, aangezien de V3+ al een tijdje uit is. Klopt dit?

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:12
aibo Gebruiker

De v3 is nog altijd te prefereren, want de v3+ introduceert een abonnementsmodel voor features die je in de v3 er gewoon bij krijgt. De v3+ komt wel met een vernieuwde app, maar m.i. werkt de oude even goed.

Beantwoorden

16 november 2018 om 14:46
Moderator Jim Moderator

Hi Aibo,

Dank voor het antwoord!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:35
Rencinvin Gebruiker

Beste

In de tekst staat dat er maar 1 radiator knop bij zit maar ga er vanuit dat dit 2 stuks moet zijn.

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:51

Maakt niet uit Rencinvin.

Ik verwacht dat Tom rond 9 uur antwoord zal geven op de vraag.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:36
Rencinvin Gebruiker

Excuus zie dat de vraag al eerder is gemeld ????

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:52

Zie bovenstaande.

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:54
wbree Gebruiker

Is de TADO Airco controller de laatste versie, V2? Staat er niet expliciet bij vermeld.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:39
Moderator Jim Moderator

Hi wbree,

Dit betreft niet de V2.

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:59
ZeroGii Gebruiker

Wat is het verschil tussen V1 en V2?

Ik kan het niet vinden op de site van Tado.

Beantwoorden

16 november 2018 om 19:25
wbree Gebruiker

FYI reactie van medewerker Helpdesk van TADO

tado° Help Center)

16 nov. 17:23 CET

Beste Wilco,

Dat is mijn verwachting. V1 en V2 lijken hardwarematig erg op elkaar, daarnaast kan de V1 automatisch geupdate worden naar alle V2 functies/features met een (automatische) firmware update. Dus eigenlijk is het vanuit mijn perspectief niet zo’n spannend verschil.

Google Assistent wordt sowieso ondersteund.

Met vriendelijke groeten

Beantwoorden

16 november 2018 om 19:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wbree,

Bedankt voor de aanvullende informatie!

Beantwoorden

16 november 2018 om 08:51
Samz Gebruiker

Nu alweer uitverkocht, wat een k aanbod.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:26
Moderator Jim Moderator

Hi Samz,

Het kan soms hard gaan met goede deals! Ik zal nog even checken of er extra voorraad beschikbaar is!

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:40
Samz Gebruiker

Ik weet het, ben al maanden op zoek naar aanbieding van Tado set, was dus blij toen ik deze in de mail kreeg om vervolgens teleurgesteld zien dat het reeds uitverkocht is. Hopelijk volgende week met BF een leuke aanbieding.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:41
gschadenberg Gebruiker

Extra voorraad zou leuk zijn!

Hoopte ook vanmorgen nog eea te kunnen bestellen maar helaas…

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:27

Helaas geldt voor deze deals echt op=op. We hebben geen extra voorraad kunnen bemachtigen.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:37
JurrieP Gebruiker

Beste, is er al bekend of het bij de Tado Radiator Starterskit om 1 of 2 knoppen gaat?

Want dan kan ik de bestelling nog annuleren.

Alvast bedankt

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:26

Het gaat om 1 knop. We hebben dit zojuist aangepast en zullen uiteraard alle klanten hierover informeren.

Excuus voor de verwarring!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:28
JurrieP Gebruiker

Oke, bedankt. Ik ga de bestelling annuleren.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:29
Pirewiet Gebruiker

Beste, De TADO Airco controller zend infrarood signalen uit naar de airco’s, ik heb 5 stuks hangen, betekend dit dat een controller alle airco’s kan aansturen of moet er voor iedere airco een controller geplaatst worden? Is deze controller V2?

Beantwoorden

17 november 2018 om 08:22

Hopelijk hebben andere mensen hier nog een antwoord op. Ik heb hier helaas niets op kunnen vinden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 november 2018 om 20:17
wbree Gebruiker

Wat ik begrepen heb is dat de TADO de infraroodcodes leert van een bestaande aanwezige afstandsbediening van de airoc. Ik heb zelf meerdere LG’s hangen maar op verschillende kamers. Al deze airco’s zijn met één afstandsbediening te bedienen. Maar dan moet je je wel in dezelfde ruimte begeven. En met de TADO die je vast monteert aan de muur wordt dat lastig.

PS Volgens helpdesk TADO is dit een V2 versie. Overigens wordt aangegeven dat een V1 eenvoudig via firmware kan worden opgewaardeerd naar V2 mocht dat het geval zijn.

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:10
Rubman86 Gebruiker

Dit is wel belachelijk snel uitverkocht!

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:17
tummeke Gebruiker

Inderdaad! Is er weer eens een goede deal, is het aanbod te krap.

Nog kans op een nieuwe batch vandaag Ibood? Volgens mij is er genoeg animo!

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:19

Helaas is bij deze op = op.

Wie weet komt hij binnenkort weer langs.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:21
rich_69 Gebruiker

Het is geen goede deal, advies prijs is €129

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:28
tummeke Gebruiker

Bedankt voor je antwoord. Dit wordt dan maar goed de black Friday deals in de gaten houden :)

Beantwoorden

16 november 2018 om 20:25
rich_69 Gebruiker

Hoe zit het nu met het v3 startset, de prijs is toch overal 129€, wordt daar nog korting op gegeven? Zoniet zal ik de bestelling annuleren.

Beantwoorden

16 november 2018 om 20:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond rich_69,

De prijs zal niet verlaagd worden.

Beantwoorden

16 november 2018 om 23:05
rich_69 Gebruiker

oke, dan bestel ik hem bij coolblue, zonder verzendkosten.

Beantwoorden

17 november 2018 om 23:01
dijkie91 Gebruiker

Wat een belachelijke actie van Ibood zeg. Pretenderen dat je iets met veel korting (35%) verkoopt, wat vervolgens (na verzendkosten) duurder blijkt te zijn dan de adviesprijs.

Schandalig

Beantwoorden

18 november 2018 om 08:49
mapel63 Gebruiker

Gebruik zelf het Honeywell EVO systeem in 8 ruimte’s incl. vloerverwarming. Naar mijn idee beter, is tenslotte ook marktleider op dit gebied. Bijkomend voordeel is dat er niet elk halfjaar weer een nieuwe versie uitkomt zoals bij Tado.

Beantwoorden

22 november 2018 om 11:49
wbree Gebruiker

Drama om de airco controller aan de praat te krijgen en in het netwerk te krijgen. Heeft een enorm sterk Wifi signaal nodig. Als dat uiteindelijk gelukt is dan kan die weer niet worden vastgelegd in Google Assistent als service. Gaat weer terug.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.