12 november 2018 om 00:01
iBOOD

WMF Keuken

WMF Keuken
Ultieme culinaire ervaring

Al meer dan 160 jaar biedt WMF kwalitatief hoogwaardige, functionele en betrouwbare producten die je helpen bij het vormgeven van de ultieme culinaire ervaring.

In deze Flash Sale maak je kennis met enkele collecties van WMF. De LINEO-serie staat symbool voor een strak design, terwijl de LONO-producten meteen in het oog springen door de metallic afwerking. De KITCHENmini's zijn dan weer compact en energiebesparend, waardoor ze ideaal zijn voor kleine huishoudens. Welke apparaten verdienen een plek in jouw keuken?

12 november 2018 om 06:06
Gooch Gebruiker

@Ibood, hoe kan het dat deze set €15 duurder is dan de losse staafmixer en het accessoire pakket samen bij elkaar?

Beantwoorden

12 november 2018 om 08:30
Moderator Jim Moderator

Hi Gooch!

Ik gok dat er bij de Staafmixerset nog een onderdeel ontbreekt in de omschrijving, gezien ik op de afbeelding wel een extra onderdeel zie. Hoewel deze is uitverkocht, zal ik het nog even navragen!

Groet!

Jim

Beantwoorden

12 november 2018 om 09:04
NLS Gebruiker

Hoe maalt de koffiemolen? Met een mesje of met schijfjes?

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is bij ons helaas niet bekend en hebben we ook niet kunnen achterhalen, sorry!

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:25
ChielJansen1 Gebruiker

Zijn er afmetingen bekend van deze koffiemachine?

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:39

Over welke koffiemachine gaat je vraag, Chiel? :-)

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:46
ChielJansen1 Gebruiker

Over de WMF Lineo

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:49

Bij deze de afmetingen:
Hoogte: 342 mm
Lengte: 160 mm
Breedte: 330 mm

Beantwoorden

12 november 2018 om 16:23
R-Man Gebruiker

Mijn inziens klopt het niet dat er een warmhoudplaat is terwijl het een thermoskan is?

Beantwoorden

12 november 2018 om 10:51
dino12 Gebruiker

Wordt de voorraad melkopschuimers nog een keer aangevuld? … wel erg snel uitverkocht.

Beantwoorden

12 november 2018 om 11:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dino12,

Er komt helaas geen nieuwe voorraad meer bij.

Beantwoorden

12 november 2018 om 11:39
vanhoof-stoops Gebruiker

Over de WMF lineo, is de binnenkuip van de thermos (koffiepot) ook van rvs of van glas?

Beantwoorden

12 november 2018 om 11:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vanhoof-stoops,

Dit hebben we niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

13 november 2018 om 00:48
Susantigoon Gebruiker

RVS (bijna) uiteraard.

Erg nuttig bij dit apparaat is ook de zgn “Vorbrühfunktion” waarbij de koffie in het filter eerst even wordt natgemaakt, net zoals je dat vroeger met de hand deed: “even voorweken die koffie’ even wachten….nog even wachten….en pas daarna volgt het eigenlijke opgieten.

Veel meer aroma in je koffie. Toppertje!

Beantwoorden

13 november 2018 om 01:04
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Susantigoon,

Bedankt voor de aanvullende informatie!

Beantwoorden

12 november 2018 om 12:39
Frits1337 Gebruiker

Ik heb ook erg veel interesse in de melk opschuimer maar deze was vanochtend om 6u al uitverkocht. Komt deze nog in de verkoop?

Beantwoorden

12 november 2018 om 13:14
Moderator Jim Moderator

Hi Frits,

Helaas is hij écht helemaal op.

Groet!

Jim

Beantwoorden

13 november 2018 om 21:56
Queenie07 Gebruiker

Ik vind het heel erg oneerlijk ik sommige producten niet kan aanschaffen omdat ik ze niet kan laten leveren in België. Ik wou graag van WMF hun broodrooster kopen maar dat gaat niet.

Beantwoorden

13 november 2018 om 22:52
Moderator Paul Moderator

Hallo Queenie,

Wat oneerlijk dat je per abuis op de Nederlandse iBOOD website terecht bent gekomen. Via de Belgische iBOOD site gaat het je gelukkig wel lukken. :)

Klik hierrrr voor de WMF flashsale voor BE. Succes!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.