13 november 2018 om 00:00
iBOOD

Veho

Veho
Toppers van Veho

Draadloze headphones, Bluetooth speakers, sport in-ears of een powerbank. Veho biedt in deze Flash Sale een paar toppers uit zijn assortiment aan. 

13 november 2018 om 06:41
aodijk Gebruiker

Ik heb geen goede ervaringen met een VEHO koptelefoon, na een half jaar volumeregeling kapot. Zegt misschien niets over de andere producten, maar voor mij geen VEHO meer.

Beantwoorden

13 november 2018 om 11:39
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Sorry to hear that. I’m sure if you return this to your retailer they’ll replace the faulty unit.

Beantwoorden

13 november 2018 om 07:55
jif Gebruiker

Wat is het verschil tussen de HD10x en HD10L Bodycam ? Ik zie het niet onmiddellijk,

Beantwoorden

13 november 2018 om 08:13
picobello3 Gebruiker

Vraag ik mij ook af.

Beantwoorden

13 november 2018 om 08:49
Melchior5 Gebruiker

De X van eXtra? Een extra 8 GB sd-kaart? De camera zelf lijkt precies hetzelfde, maar bij de hd10x krijg je net een beetje meer.

Beantwoorden

13 november 2018 om 09:22
Gaofighgar Gebruiker

Ik sluit me hier bij aan, te onduidelijk en het helpt totaal niet dat de afbeeldingen identiek zijn aan elkaar. Het model nummer is ook anders, VCC-003-MUVI-1080 voor de HDX en VCC-003-MUVI-NM voor de HDL, maar als ik zo de specificaties lees dan lijkt het allemaal hetzelfde.

Beantwoorden

13 november 2018 om 09:36
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Jif,

Het enige verschil wat ik kan vinden is inderdaad ook het sdkaartje.

Maar er komt zo een VEHO expert aan dus die kan vast antwoord op je vraag geven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 november 2018 om 10:04

Hi Jif, the difference is one comes with a memory card (X Model 8GB) and the other model does not. This saves a few euros for you guys! :)

Beantwoorden

13 november 2018 om 10:05

Hi Picobello3, please see my reply below.

Beantwoorden

13 november 2018 om 10:09
jif Gebruiker

Hartelijk dank voor het antwoordje grtjs jif

Beantwoorden

13 november 2018 om 10:25
Gaofighgar Gebruiker

I do have a question though, why is it that there are two different models? VCC-003-MUVI-1080 for the HDX and VCC-003-MUVI-NM for the HDL? Or do you mean to say that even if they are different model numbers, they are all the same in every aspect?

Beantwoorden

13 november 2018 om 11:10

Hi Gaofighgar, Yes – Both models are the same internally but one has no SD card bringing the cost down slightly . VCC- 003-MUVI-NM (NM stands for No Memory)

Beantwoorden

13 november 2018 om 09:20
ThijmenZ Gebruiker

Iemand ervaring met de koptelefoons? Lees gemixte reviews dat ze “tinny” klinken en dat de bas niet goed is. Kan iemand dat bevestigen?

Beantwoorden

13 november 2018 om 10:08

Hi Thijmenz, I’m sure ibood customers will share experiences. They are very popular and know that Ibood staff use our headphones a lot!

Beantwoorden

13 november 2018 om 15:02
erwin208 Gebruiker

Prima koptelefoons. Hier 2 stuks in gebruik. Comfortabel op het hoofd

Beantwoorden

14 november 2018 om 10:24
rijndersfaw Gebruiker

Ik he zb 6 via ibood gekocht. Bevalt orima. Mooi geluid. Zit lekker. Prima kwaliteit voor het geld. Nu €10 goedkoper dan ik betaald heb .Aanrader.

Beantwoorden

13 november 2018 om 12:08
WChenBood Gebruiker

Hoe goed is de zb6 koptelefoon te gebruiken in de gym?

Zaken die hierbij belangrijk zijn:

- is hij goed bestand tegen zweet en vocht?

- over ear fit, klemt de koptelefoon goed zodat bij het oefenen (zowel staan, springen, zitten en liggen) hij niet snel afvalt?

- is de witte variant goed schoon te maken?

Alvast dank voor het advies!

Beantwoorden

13 november 2018 om 12:25

Hi, I personally use the ZB-6s at the gym (free weights), squats etc and work perfect. For classes like HIIT/Spin i wouldn’t use them but the ZB-1s are perfect for this being sweat resistant. I hope the above helps.

Beantwoorden

13 november 2018 om 14:15
WChenBood Gebruiker

Thank you very much for the info. I currently have a in ear headset and was looking for an over ear headset that I could use in the gym. What is the reason you wouldn’t advice to use the ZB-6 for HITT/Spin? Is this because of the unit not being able to stay on your head when moving or the unit is sensitive against sweat?

When picking the white one, is the headset easy to clean and is it possible to order ear cushions when in need of replacing?

Thank you again.

Beantwoorden

13 november 2018 om 15:52

No worries, for HIIT style classes I wouldn’t use them as the pads, over time, would become dirty (smelly depending on how much you sweat) BUT… this is person depending – maybe you’re in better shape than me! The choice is up to you, I do use them for everyday gym use and have done for 14 months+ (I product tested them) . The ZB-1s are the model really you’re looking for.

I hope that helps.

Beantwoorden

13 november 2018 om 12:29
mr wizzard Gebruiker

@Expert: HD10x waterproof rating?

Beantwoorden

13 november 2018 om 13:34

Hi, these cant be used under water (IPX 52) but… We are launching a water proof case 2019! (top secret)

Beantwoorden

13 november 2018 om 14:58
mr wizzard Gebruiker

@Expert: Thx for the info but I was just wondering if this one can be used in the rain. I’m looking for an affordable way to record my commutes by speed pedelec. I run into a lot of near-misses etc. I want to be able to prove to the insurance company that I was not at fault … in case something really happens…

Beantwoorden

15 november 2018 om 13:51

Hi, apologies for the delay, i missed your reply. light rain, this will be fine – I hope this helps.

Beantwoorden

13 november 2018 om 12:55
picobello3 Gebruiker

M10. Koppelbaar?

Beantwoorden

13 november 2018 om 14:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedoel je of twee M10 speakers in bijv. een stereo/multiroom opstelling gekoppeld kunnen worden?

Beantwoorden

13 november 2018 om 14:15
picobello3 Gebruiker
13 november 2018 om 14:24

Hi PicoBella3, You cannot link two M10’s via Bluetooth (stand alone speaker) but you can link two MZ-1 / M2’s via Bluetooth which are available to buy too.

i hope that helps.

Beantwoorden

13 november 2018 om 13:20
Bni Gebruiker

Werkt de veho zb-6 ook met apparaat dat een Bluetooth 4.0 verbinding heeft (bv iPhone 5s of ipad air)

of alleen bij apparaten die een Bluetooth 4.1 hebben?

Beantwoorden

13 november 2018 om 13:46

Hi Bni, Yes all models work with BT 4.0/4.1.

Enjoy. :)

Beantwoorden

13 november 2018 om 14:25
Schlauhaenchen Gebruiker

Al jaren gebruiker van een Sennheiser hoofdtelefoon.

Na 14 jaar was het skai leer aan het afbrokkelen.

Nu de TS 175 ad € 175,— via Cool Blue nu € 189,63 aangeschaft . Werkt met een toslink kabel naar onze Panasonic tv. dus draadloos kan ook analoog of met een kabel. Bijgeleverd, wel kort 1 meter.

Surroundgeluid hard en zacht te zetten. Bas boost.

Alles via de rechter oorschelp bedienbaar.

Standaard voor het laden , 18 uur op 2 AAA batterijen.

Kan hem zelfs gebruiken met gehoorapparaten in beider oren. Geen gefluit.

Goedkoop is duurkoop.

Nu weer jaren luistergenot

Beantwoorden

13 november 2018 om 18:04
Fk75 Gebruiker

Hoe is het resultaat van de cam in het donker?

Beantwoorden

13 november 2018 om 18:14

Hi, like all cameras , without night vision not very good! shortly, we are releasing a model with this feature.

Beantwoorden

13 november 2018 om 18:39
haerts Gebruiker

Ik geloof de korting niet, bij amazon kost deze Z8 standaard 28 usd

Beantwoorden

13 november 2018 om 18:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond haerts,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg van de fabrikant toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

13 november 2018 om 21:13
chartrekkie Gebruiker

ik heb een poosje geleden de veho z8 gekocht omdat deze zo comfortable moest zitten over je oren, nu vergeet dat maar, na een klein uurtje moet ie echt af zo hard drukt ie op mn oren, zeker als ik dan ook nog men bril ophoudt. Het geluid is prima, daar hoor je me niet over.  en ik heb maar een langer snoertje gehaald. die 130 is veel te kort.

Beantwoorden

14 november 2018 om 10:32
Miko_ Gebruiker

Kan de M10 gekoppeld worden aan een TV om dan via de M10 naar het geluid van een film of voetbalwedstrijd te luisteren?

Beantwoorden

14 november 2018 om 12:30

Hi Miko, Yes this is possible through AUX or Bluetooth.

Beantwoorden

14 november 2018 om 16:06
ProsperC Gebruiker

Ja dit werkt goed via aux en BT, heb vorige keer een gekocht en dit is echt een super speaker voor deze prijs. Het geluid is zo helder en juist ! Super tevreden, alleen staat er bij dat hij draagbaar is maar met zijn formaat van ongeveer 30cm op 30cm en zijn gewicht is het meer transporteerbaar dan draagbaar…. maar voor de rest super speaker ! kopen zou ik aanraden.

Beantwoorden

14 november 2018 om 16:21

Thanks for your feedback, its appreciated! :)

Beantwoorden

15 november 2018 om 06:28
EdwardOortwijn Gebruiker

Veho koptelefoons, ik neem ze niet meer. Ze waren helaas na een half jaar stuk. Leuke aanschafprijs, geluidskwaliteit ook best aardig, maar ze gaan gewoon niet lang mee. En de oorschelpen van Veho drukten ook onaangenaam hard op de oren.

Van mijn oude Sennheiser heb ik meer dan 10 jaar genoten. Ben dus weer terug bij dat merk.

Beantwoorden

15 november 2018 om 07:23
Gregskee Gebruiker

Kan u 2 headset gebruiken die op hetzelfde kanaal zitten?

Beantwoorden

15 november 2018 om 11:25

Hi Gregskee. No, this isn’t possible. thank you for your question.

Beantwoorden

15 november 2018 om 08:50
jelledesmedt Gebruiker

Als je een hoofdtelefoon zoekt om veel onderweg te gebruiken is de Veho Z8 geen aanrader.  Door het veelvuldig uit mijn tas te nemen kwamen de oorkussens los te zitten en dat na nog geen 2 maanden gebruik.  De geluidskwaliteit was wel dik in orde.  Als je die hoofdtelefoon neemt, is het mijn inziens beter voor gewoon thuisgebruik en niet voor onderweg.

Beantwoorden

15 november 2018 om 16:39
izci Gebruiker

Kan ik de M7 en de M10 koppelen met een Iphone 8 of een Samsung S9? (ze hebben beide Bluetooth v5.0)

Beantwoorden

15 november 2018 om 17:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze speakers kun je inderdaad via Bluetooth koppelen met deze smartphones.

Beantwoorden

29 november 2018 om 17:11
Stormingsoul Gebruiker

Ben ik de enige..?
Heb bestelling gedaan voor een combipack USB oplader VEHO (2stuks)…. zit er maar 1 in de envelop :(

Beantwoorden

29 november 2018 om 19:02
Moderator Kris Moderator

Beste Stormingsoul, jammer jouw berichtje te lezen! Maak je aub een service request aan onder “mijn iBOOD” rechtsbovenin? De klantendienst helpt jou dan zo snel mogelijk verder!

Fijne avond,

Mod Kris

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.