16 november 2018 om 00:00
iBOOD

Lenovo Computers

Product expert aanwezig

Lenovo Computers
Pareltjes van Lenovo

In deze Flash Sale vind je een paar pareltjes van Lenovo. Van een monster van een laptop tot een gaming desktop en hybride, er is van alles wat. Kortom, wat je ook zoekt, in deze Flash vind je het.

16 november 2018 om 00:20
lenalena Gebruiker

Het zijn mooie computers als ze het doen, maar als ze het niet meer doen is de service beroerd. En iBood stuurt de laptop ook gewoon op naar het bedrijf dat de service voor Lenovo uitvoert, dus daar heb je niets aan. Ik heb zelf zakelijk goede ervaringen met Lenovo, dus mijn ouders een Lenovo laptop aangeraden. Die ging stuk, het scherm hield er mee op. Simpel hardwareprobleem dacht ik. Mensen aan de telefoon waren vriendelijk: stuur maar op, komt goed. Na een paar weken (!!) hoorden ze dat het niet onder garantie zou vallen. Toch maar betaald want ouders hebben laptop nodig. Inmiddels ligt de laptop al bijna twee maanden bij Lenovo. Talloze telefoontjes en mails helpen niks, laptop wordt maar niet gerepareerd en teruggestuurd.

Beantwoorden

16 november 2018 om 07:40
Official Product Expert Lenovo Expert Official Product Expert

Beste Lenalena,

De goede ervaringen die u zakelijk met Lenovo heeft, zouden voor de consument niet anders moeten zijn. Ik ben bang dat u net pech heeft gehad, want dit is zeker niet de service die u van ons mag verwachten. Kunt u via het contact formulier op iBood uw gegevens achter laten? Dan zorg ik dat er zsm contact met u wist opgenomen.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:38
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste lenalena,

Zou je het bestelnummer (SOxxxxxxx) of RMA-nummer aan ons willen verstrekken? Dan zullen we samen met Lenovo nogmaals naar de case kijken en ons best doen om het alsnog op te lossen.

Je mag deze gegevens en een uitleg ook per mail verstrekken via webcare@ibood.nl 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

16 november 2018 om 20:53
lenalena Gebruiker

Bedankt Lenovo Expert en Webcare Team! Voor mijn ouders is het probleem vandaag opgelost.

Beantwoorden

16 november 2018 om 01:56
Petermans Gebruiker

De product omschrijving vermeld:  Daarnaast is dit model uitgerust met een Intel Core i5-processor, 256 GB SSD-gheugen en 1 TB HDD-geheugen.

In de specs wordt er 2TB hd vermeld bij deze Lenevo game pc.

Wat is er juist?

Beantwoorden

16 november 2018 om 02:00
Petermans Gebruiker

Typo: Lenovo Type: Y720-15ISH

Beantwoorden

16 november 2018 om 08:27

Beste Petermans,

Het juiste is 2TB HDD geheugen, ik ga vragen dit aan te laten passen.

Beantwoorden

17 november 2018 om 00:50
sigpro Gebruiker

Sinds wanneer is HDD-SSD geheugen? Opslag noemen wij dit en geheugen is RAM!

Beantwoorden

17 november 2018 om 08:18
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor de scherpe opmerking sigpro. Ik ga het laten aanpassen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 november 2018 om 21:06
Santee Gebruiker

“Expert” is 9/10 een stagiare zonder kennis van hardware op Ibood volgens mij ;P

Beantwoorden

18 november 2018 om 21:11
Moderator Jim Moderator

Als dat zo zou zijn, zou deze stagiaire veel te veel verdienen… ;-)

Beantwoorden

18 november 2018 om 22:14
Moderator Paul Moderator

HDD geheugen is niet een onjuiste benaming. Het zou voor de duidelijkheid wel opslag-geheugen genoemd kunnen worden, terwijl RAM het werkgeheugen is. 

Overigens is een Product Expert een afgevaardigde van het merk, zodat de productspificieke vragen beter beantwoord kunnen worden.

Beantwoorden

16 november 2018 om 08:02
wbree Gebruiker

320-15IKBRN 81BG00NVMH

Mat scherm? Is de 1 Tb HDD eenvoudig te vervangen door een SSD?

Beantwoorden

16 november 2018 om 08:29

Beste wbree,

Het scherm is niet mat maar antiglare, dit gaat spiegeling tegen. De HDD is te vervangen door een SSD. Ik zou hier als leek niet aan beginnen, maar als je wat verstand hebt van hardware dan is het goed te doen.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:47
hymertje644g Gebruiker

is de Lenovo 320-15IKBRN | i7 | 8 GB ook voorzien van een DVD-speler? Volgens de foto’s wel, maar bij de specs niet vermeld!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:25

Nee, dit model is niet voorzien van een DVD-speler.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:01
Sweetpea8472 Gebruiker

Deze flash sale is net een week te laat, heb dinsdag mijn nieuwe Miix tablet binnen gekregen.  Anders had ik die Yoga zeker besteld (zat te twijfelen tussen een tablet en een convertible).

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:03
hymertje644g Gebruiker

De Lenovo Expert doet nu blijkbaar zijn/haar ochtendslaapje!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:18
Moderator Paul Moderator

Hoi hymertje, de Product Expert beantwoordt de forumvragen naast de dagelijkse werkzaamheden. Daardoor kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt. Ik zal de Expert een kop koffie toeschuiven, zodat je een helder antwoord zult krijgen. :)

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:25

Bedankt voor de koffie Paul!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:51
janvanderstaaij Gebruiker

Zit er op de PC Y720 ook een dvd speler?? Zo neen kan er dan ook 1 worden ingebouwd?

Beantwoorden

16 november 2018 om 12:50

Hallo Jan,

Nee, die zit er niet in en er kan er ook geen ingebouwd worden.

Je kunt natuurlijk altijd een externe USB DVD speler/brander kopen, die zijn spotgoedkoop tegenwoordig. Google maar eens op “externe usb dvd speler”

Beantwoorden

16 november 2018 om 16:07
broervanbente Gebruiker

Is dit de 80X6007WMH of de 81C3009UMH?

Beantwoorden

16 november 2018 om 17:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Lenovo YOGA is de 80X6007WMH.

Fijn weekend, broervanbente!

Beantwoorden

16 november 2018 om 17:15

Bdankt voor je antwoord Bas, dit is inderdaad de 80X6007WMH. Het verschil tussen deze twee artikelnummers is de generatie i5 processor.

Beantwoorden

17 november 2018 om 02:47
Tiepsje Gebruiker

Wat zijn de specificaties van de grafische kaart van Lenovo 320-15IKBRN | i7 | 8 GB ? Dank u!

Beantwoorden

17 november 2018 om 08:26

Als het goed is komt de Lenovo Expert nog langs in de loop van de ochtend dan zal hij de vraag kunnen beantwoorden Tiepsje.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 november 2018 om 10:30

Hi Tiepsje,

Dit model beschikt niet over een eigen videokaart, maar maakt gebruik van de Intel UHD 620 Graphics behorende bij de i7 8550U.

Beantwoorden

17 november 2018 om 12:52
ambeon Gebruiker

Hallo

zit bij de yoga 720 standaard de pen inbegrepen of moet ik los kopen?

bvd

Beantwoorden

18 november 2018 om 00:01

Zie onderstaand antwoord

Beantwoorden

17 november 2018 om 17:52

Beste ambeon,

Bij de Yoga 720 wordt de pen standaard meegeleverd.

Beantwoorden

17 november 2018 om 21:54
ambeon Gebruiker

super, ik heb hem besteld :)

Beantwoorden

17 november 2018 om 20:47
Frankysilver Gebruiker

Is HDMI aansluiten op de yoga een optie?

Beantwoorden

18 november 2018 om 07:03

Er zit geen HDMI aansluiting op de Yoga, maar via de USB-C aansluiting kun je wel een connectortje aansluiten van USB-C naast HDMI. Het kan dus wel, maar je hebt er wel een extra accessoire voor nodig.

Beantwoorden

17 november 2018 om 22:26
Karra Gebruiker

Vandaag 17/11 heb ik de Yoga 720 besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?

Beantwoorden

17 november 2018 om 22:38
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is 21 november. Dat staat ook aangegeven bij de deal onder het kopje Verzendinformatie en op de aankoopbevestiging die je per email hebt ontvangen. Afhankelijk van de planning van DHL heb je het pakket 1 of 2 dagen later in huis.

Beantwoorden

18 november 2018 om 13:48
Daisyvb1986 Gebruiker

Neeeee, ik heb net de Yoga gemist! :(

Beantwoorden

18 november 2018 om 18:24
Moderator Paul Moderator

Wat jammer Daisy!

Deze flashsale kwam op 16 november online en de Yoga is gisteravond uitverkocht geraakt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.