22 november 2018 om 00:00
iBOOD

PNY SSD’s

PNY SSD’s
Solid State Drives

Is jouw computer ook zo traag als een slak? Kun je er niet meer tegen dat 'ie om de haverklap de melding ‘Reageert niet’ geeft? En wil je boven alles dat dit eens ophoudt om dat het zo verschrikkelijk IRRITANT is?! Check dan een van deze Solid State Drives van PNY. Je bouwt er een in, in je computer en het systeem krijgt per direct een boost. Wie wil dat nou niet? :-)

22 november 2018 om 00:30
PetervdK Gebruiker

Jammer. Deze aanbiedingen voor de PNY ssd’s zijn niet heel erg scherp.

Op Amazon (gratis verzenden) is de 240gb al goedkoper en in de goedkoopste NL shop maar 2,5 euro duurder…

Beantwoorden

22 november 2018 om 00:44
Moderator Jim Moderator

Hi Peter!

Heb je toevallig een linkje naar het product op Amazon? Prijsvergelijkingen zijn toegestaan, echter wel met directe link naar hetzelfde product!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 november 2018 om 08:16
Gearjunkie Gebruiker

De bron van je hier

Beantwoorden

23 november 2018 om 00:42
PetervdK Gebruiker
22 november 2018 om 08:05
Hanskazanto Gebruiker

Zou de schrijver van de tekst rechts een beetje gefrustreerd zijn?

Beantwoorden

22 november 2018 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hanskazanto,

Het is goed mogelijk dat dit een zeer herkenbare situatie voor de schrijver is ;-)

Beantwoorden

22 november 2018 om 08:23
kortrdpa Gebruiker

Is dit gemakkelijk te installeren? Zit Alle info in het pakket?

Beantwoorden

22 november 2018 om 08:54
cokonut Gebruiker

Dit hangt af van wat u wilt. Als het als vervanging is van een HD in een laptop zal de laptop opnieuw geinstalleerd moeten worden.
Is het als extra opslag in een desktop, dan is het een kwestie van een stroomkabel aansluiten en een SATA kabel (niet meegeleverd). Dan kan het nog wel zo zijn dat er een bracket nodig is voor de montage in de behuizing. Soms word deze meegeleverd met een SSD, in dit geval niet denk ik.
Wel aansluiten met de PC uitgeschakeld.

Beantwoorden

22 november 2018 om 13:49
FrancoisH Gebruiker

Je kan toch gewoon uw HDD clonen naar de SSD!

Beantwoorden

24 november 2018 om 08:41
Moderator Jelle Moderator

Dank voor de antwoorden iedereen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 november 2018 om 09:17
pollebru Gebruiker

Ik heb een Packard bell en Hitachi satelliet laptop, origineel Windows 7 en Windows 8. Draaid beide nu op win 10 pro. Welke SSD zou ik hiervoor nemen?

Beantwoorden

22 november 2018 om 10:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit hangt enorm af van waarvoor jij de laptops gebruikt. Onze concullega heeft hier een goede uitleg over geschreven, deze vind je hier.

Beantwoorden

22 november 2018 om 09:36
henk3000 Gebruiker

Iemand ervaring met het plaatsen in een laptop op de plek waar de uitsparing zit voor een cd/dvd drive?

Beantwoorden

22 november 2018 om 10:21
Yamaha_ERG121 Gebruiker

Is naar mijn weten niet in alle types laptops mogelijk. Ik had eerst een (zakelijke) Thinkpad,  daar kon met een schuifje aan de zijkant de dvd-drive los klikken en er gewoon uithalen. Je kon daar dan een extra accu plaatsen of een extra HDD (caddy daarvoor ooit gevonden op eBay).

De IdeaPad die ik nu heb heeft die mogelijkheid niet. De dvd drive zit ook compleet anders in de behuizing verwerkt.

Beantwoorden

22 november 2018 om 20:09
Moderator Tom Moderator

Dag Henk3000

mijn excuses voor het iets latere antwoord.
Zelf heb ik een HDDCaddy besteld (gewoon in google intikken ;)  ) en deze gebruikt om in te bouwen.
Voor mijn Lenovo was dit wel iets moeilijker – Zo moest ik wel wat opendraaien om die HDDcaddy er goed in te krijgen.
Maar toch gelukt en nog steeds geen spijt van.

Zoek wel eerst als je een gepaste HDD of (SSDcaddy) voor je laptop vind.

Beantwoorden

22 november 2018 om 22:39
henk3000 Gebruiker

Bedankt Tom!

Beantwoorden

22 november 2018 om 22:56
A.J.W. Gebruiker

De dikte verschilt, daar moet je zeker op letten. Voor mijn all in one heb ik 1 gekocht waarvan ik goed op de foto kon zien dat de aansluit pennetjes gelijk waren. Werkt goed, maar niet helemaal de volle snelheid.

Beantwoorden

22 november 2018 om 23:06
Moderator Tom Moderator

Andere aansluiting?
Je kan de HDD of SDD die momenteel wel rechtstreeks insteekt verwisselen met deze SSD.
En dus je oude HDD in de HDDcaddy. :)

Mvg

Tom

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:12
Natrox Gebruiker

Bedankt! Je hebt hem dan ook gewoon in een paar dagen in plaats van 2 weken.

Beantwoorden

24 november 2018 om 09:45
Moderator Jelle Moderator

Helaas kunnen wij niet goedkoper.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 november 2018 om 07:53
nERDMAn Gebruiker

Hoezo gratis verzending voor álles vandaag? Het wordt er nog steeds bij opgeteld als je in het winkelmandje kijkt, anders zou het interessant kunnen worden.

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen nERDMAn,

Op een aantal flash sales werkt de gratis verzending inderdaad niet. Ik heb het doorgegeven zodat hier naar gekeken kan worden.

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:59
My_Bood Gebruiker

Doen jullie nog iets aan de prijs van de 240gb versie zoals PetervdK ook al aangeeft? Via verschillende linkjes zie ik dat hij elders voordeliger te verkrijgen is, zelfs incl. verzendkosten komt deze dan bijv op € 37,28.

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:52
Nickyvv Gebruiker

De website van het jaar geeft nu even niet meer thuis :P.

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:58
Moderator Jim Moderator

Goedenmiddag,

U spreekt met de Website van het Jaar!
Ik heb het even doorgegeven, gezien het geringe prijsverschil (~2 euro, inclusief de verzendkosten die er nog bij komen bij Azerty), weet ik niet of er nog iets gaat veranderen, maar verschillende deals zijn door jullie feedback weer iets goedkoper geworden op iBOOD, dus keep it up!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 november 2018 om 20:05
My_Bood Gebruiker

Ja precies ‘Website van het Jaar’, en bij de info over iBood staat ook:

DagDeals

De beste A-merk deal die iBOOD te bieden heeft in diverse categorieën, tegen de laagste prijs die je online kunt vinden.

Nu dus blijkbaar niet? Geringe prijsverschil is daarom nog altijd duurder dan via een andere site hetzelfde product bestellen. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan omdat hier pas na zes uur uiteindelijk nog een reactie komt! Ik heb die andere al bijna ontvangen… Ondanks dat is ook de reactie niet des iBoods. Nog niet eerder gelezen dat jullie een prijsverschil niet aanpassen. Voor alles is een eerste keer. Black Friday hm.

Ik bestel regelmatig iets bij jullie maar het concept zoals het was is helaas niet meer. Onder andere doordat er te veel aanbiedingen zijn, de iBood mailing/melding krijg ik soms pas om 15.00 uur ’s middags… en voor de Hunt blijf ik blijkbaar ook al niet meer wachten totdat er iets voorbij komt. Van mij dus dit keer ook geen stem gehad dit jaar als zijnde ‘website van het Jaar! Misschien volgend jaar beter.

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:07
Moderator Paul Moderator

Als er een prijsverschil doorgegeven wordt, zal iBOOD bekijken of de dealprijs nog lager kan. De ene keer is dat wel mogelijk, de andere keer misschien niet. Er is echter geen laagste prijs garantie. Soms gaan andere aanbieders weer onder de iBOOD prijs zitten.

Het is aan jou, en andere forummers, om op basis van de beschikbare informatie een keuze te maken. Daar is iedereen vrij in.

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:20
Jooty Gebruiker

Beste iBood. Gisteren heb ik deze besteld met verzendingskosten, vandaag gratis. Dus heb ik 5,95 meer betaald. Kunnen jullie mij deze terug recupereren. Of moet ik de aankoop van gisteren terug annuleren en vandaag er een bestellen. Of kan ik deze terug krijgen in een waardebon bij een volgend bestelling.

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:56
Moderator Jim Moderator

Hi Jooty!

Als de deal nog beschikbaar is, zou ik hem vandaag opnieuw aankopen en de aankoop van gisteren annuleren.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

23 november 2018 om 20:01
Jooty Gebruiker

Oke, Bedankt. meteen gedaan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.