23 november 2018 om 00:01
iBOOD

Op=Op Elektronica

Op=Op Elektronica
HUNT gemist?

Wie de HUNT aan zich heeft laten voorbijgaan, krijgt vandaag een nieuwe kans om te testen hoe snel hij/zij is. De producten zijn leuk om te hebben, maar de voorraad is beperkt. Twijfelen is dus niet aan de orde!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

23 november 2018 om 00:35
Feiyu Gebruiker

Action cam stabilisator is goedkoper op een andere site, jammer dat het hier duurder is

Beantwoorden

23 november 2018 om 01:08
Moderator Paul Moderator

Graag aantonen met een directe link, zodat het duidelijk is dat het om exact hetzelfde product gaat.

Beantwoorden

23 november 2018 om 01:44
raoul4one Gebruiker

Als u google gebruikt vindt u dit zelf ook. Niet alleen dat, maar ook dat de g6 zelfs goedkoper te vinden is. De g5 wordt ook op eglobal en v-nix etc aangeboden. Maar reviews van deze sites zijn alles behalve positief. Men twijfelt zelfs over de originaliteit van de producten die geleverd worden.

Ik heb de g5 zelf icm hero 6 black. Gekocht via kameraexpress, dus moet origineel zijn. De motoren zijn in de video te horen. Hoor wel dat de hero 7 black hier minder last van heeft. Ook de g6 is stiller. Voor goed geluid zul je dus een externe geluidsrecorder moeten gebruiken, maar dat is ook zo zonder gimbal op een actioncam. Voor homevideos kun je beter een echte camera gebruiken die daarvoor bedoeld is. Ook smartphonegimbals zijn dan aan te raden.

Beantwoorden

23 november 2018 om 01:46
raoul4one Gebruiker
23 november 2018 om 08:52
mikeske Gebruiker

Feiyutech g5 staat bij vnix aan 129€ met gratis verzenden.

Beetje zoeken op google levert je nog 50 winkels op die ver onder julie prijs zitten.

Jammer want als julie onder hun prijs zouden gaan had ik er een besteld.

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:39
Moderator Paul Moderator

hoi Raoul,

Dank voor de link,  al is dat een indirecte link in plaats van een directe link. Het geeft voldoende duidelijkheid en daar gaat het om.

Als iemand een betere prijs heeft gezien is het eenvoudig voor die persoon om de link te kopiëren en hier te plaatsen. Als de moderators constant op zoek moeten gaan naar wat een ander misschien bedoeld, wordt dat al lastiger en kunnen misverstanden ontstaan. Dat willen we graag voorkomen.

Beantwoorden

23 november 2018 om 00:39
sieraadj Gebruiker

Vorige keer gekocht in rose gold. Mono jack verbinding naar oorschelpen maken slecht contact, daardoor moet ik ze vaak aandrukken. Garantie loopt via Sonus Faber. Heb ze gemailed conform instructies maar nog steeds geen antwoord.

Beantwoorden

23 november 2018 om 01:10
Moderator Paul Moderator

Als je via Sonus Faber niet geholpen wordt, raad ik je aan om dat per mail bij de klantenservice van iBOOD te melden. Dan zullen zij je helpen om tot een oplossing te komen.

Beantwoorden

23 november 2018 om 03:33
RonaldR Gebruiker

Mbt de 4K plâtre: kun je die ook bedienen met een telefoon (voor ingave teksten) en Logitech Harmony (afstandsbediening) ?

Beantwoorden

24 november 2018 om 09:46
Moderator Jelle Moderator

Over welk product gaat je vraag precies RonaldR?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 november 2018 om 06:06
ManuBlue80 Gebruiker

Die ezviz camera’s waarom is er eentje van €139 voor €59 en die ik wil hebben van €119 voor €79….

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:03
boutje74 Gebruiker

Omdat het 2 verschillende modellen  zijn misschien?? Als voorbeeld heeft de 1 Wi-Fi en de ander niet. Heb zelf vorige week de c6b gekocht op 1day en hier was die €69,95. Dus zo goed is de aanbieding niet @Ibood?? Kunnen jullie niet kijken of jullie deze tegen dezelfde prijs kunnen leveren, want dan bestel ik er nog 1 bij :-)

Beantwoorden

23 november 2018 om 07:22
weeramateur Gebruiker

bij Lovono laptap i7 staat inomschrijving 16 GB intern geheugen en bij de specificaties 8 GB… wat zit er in?

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:45
svliegen Gebruiker

Let op, dat ding heeft een Belgisch AZERTY keyboard. Verschrikkelijk onhandig als je gewend bent blind te typen. Onbegrijpelijk dat ze dat ding op de NL website aanbieden.

Daarnaast: die champagne goud kleur vindt ook niet iedereen mooi…

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen weeramateur,

Er zit 8GB RAM geheugen in. Dit zal worden aangepast in de omschrijving.

Beantwoorden

25 november 2018 om 07:30
hobielee Gebruiker

Wat slecht zeg. . Azerty… Aaaarghhhh

Beantwoorden

25 november 2018 om 07:31
hobielee Gebruiker

Nog steeds niet aangepast. Zie nog 8mb en 16mb vermeld worden

Beantwoorden

25 november 2018 om 18:43
Moderator Paul Moderator

Helaas is er iets misgegaan tijdens het aanpassen, waardoor het in de tekst nog zichtbaar is. De Lenovo Yoga 910 wordt geleverd met 8GB RAM geheugen, wat uitgebreid kan worden tot maximaal 16GB RAM.

Beantwoorden

23 november 2018 om 13:43
pondiki Gebruiker

Jammer dat de action cam niet in blauw is, zoals eerst.

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:55
chobinho Gebruiker

Mijn Ezviz S2 is echt top!

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:59
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Chobinho! :-)

Beantwoorden

23 november 2018 om 21:45
Kristofvr Gebruiker

Waarom wordt er door ibood niet gereageerd op prijs opmerkingen van de Feiyu Tech Action Cam Gimbal ….

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:51
ToT Gebruiker

Toch maar die Sonus Faber Pryma besteld; ik lees er erg positieve verhalen over!
Sommigen zeggen dat-ie de oorspronkelijke €500 niet waard is maar ZEKER wel de prijs waarvoor hij nu aangeboden wordt, anderen vergelijken het weer met hele dure speakers.
De eigen klank van dit merk schijnt erg prettig te zijn.

Beantwoorden

25 november 2018 om 20:41
lexhouwaart Gebruiker

De Sonus Faber Pryma is een prachtige en lichte koptelefoon! Prachtige warme toon, mooie vocals en een lekker strak laag.

Zeker een aanrader!

Beantwoorden

24 november 2018 om 09:36
Janneman99 Gebruiker

De bevestiging onder is goed voor op een statief, maar wat nergens vermeld wordt zit er boven bij de kop ook een schroefbusje waar mee je hem stabiel aan je cameratas of vest kunt bevestigen. zie de video:     https://www.youtube.com/watch?v=pnXEb6KhyYI

Beantwoorden

24 november 2018 om 12:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Janneman99,

Bedoel je het schroefbusje dat zichtbaar is op de eerste afbeelding bij deze deal? Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:36
jebike Gebruiker

Lenovo

Gratis verzending en morgen in huis i

*snap*

Edited by: Paul
jouw link verwijst naar de Yoga 530 terwijl hier de Yoga 910 wordt aangeboden

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:40
plevoets_rob Gebruiker

Da’s een heel ander toestel!

Beantwoorden

26 november 2018 om 15:49
TRISTAB Gebruiker

Is de Anker Soundcare koptelefoon noc verkrijgbaar?

Beantwoorden

26 november 2018 om 16:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze Flash Sale is helaas alweer offline.

Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.