26 november 2018 om 00:01
iBOOD

Rapoo

Rapoo
Wireless all the way!

Twee bedrade muizen wisten nog tussen de mazen van het net te glippen, maar voor de rest is alles in deze Flash Sale draadloos. Dat is gemakkelijk en helemaal niet duur. Kijk zelf maar!

En als je nou bijvoorbeeld een koptelefoon en speaker combineert, druk je ook nog eens de verzendkosten. Da's pas handig!

26 november 2018 om 00:16
seppe13 Gebruiker

Is het keyboard enkel in Qwerty te krijgen? of ook in Azerty?

Beantwoorden

26 november 2018 om 07:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen seppe13,

De toetsenborden in deze sale zijn allemaal qwerty.

Beantwoorden

26 november 2018 om 00:37
foxathome Gebruiker

iBOOD, kunnen jullie mij vertellen waarom je in vredesnaam nog de HUNT in de gaten zou moeten houden? De prijzen zijn daar hetzelfde als nu, alles van Rapoo was toen net zo duur en vele producten nog duurder dan elders tijdens de HUNT, ik snap helemaal niets van die dagen waarin jullie de mensen ook nog eens minder betalen voor het binnenhalen van klanten via affiliate sites terwijl jullie net zo veel of zelfs nog meer verdienen…

Je koopt iets op de HUNT en een paar dagen later staat het hier opnieuw voor dezelfde prijzen :-(
Volgende keer sla ik hoe dan ook over of jullie moeten betere en lagere prijzen GARANDEREN…

Beantwoorden

26 november 2018 om 00:57
CEC Gebruiker

Ik moet bovenstaande schrijver gelijk geven, ik heb ook dat gevoel. De laatste tijd is de HUNT absoluut niet meer wat hij vroeger was.

Dat was vroeger een kelderopruiming (jullie hebben ooit 1000 items van iets verkocht, 10 teruggekregen binnen zichttermijn, die items gaan nu voor 25%-30% lager bedrag de deur uit). Dus snel erbij zijn, er zijn er maar een paar, maar je kunt wel een voordeel slaan (dus het wachten waard). Maar dat lijkt niet meer het geval. Ik zie nu items terugkeren binnen en buiten de hunt voor een identieke prijs. Waarom dan nog voor het scherm zitten? Dan wacht je wel tot het eens voorbijkomt in een dagaanbieding, waar je 24 uur de tijd hebt.

Beantwoorden

26 november 2018 om 11:58
midde036 Gebruiker

Eens!

Beantwoorden

26 november 2018 om 13:20
jerroldmeijer Gebruiker

Eens :-)

Beantwoorden

26 november 2018 om 14:27
Heltepelt Gebruiker

Ik ben ook minder geneigd om te vertrouwen op de unieke aanbieding van de Hunt. Dat was wel de sjeu, niet alles weten maar altijd een goede deal. Nu moet je het maar hopen. Hou het scherp jongens.

Beantwoorden

27 november 2018 om 00:21
tom_goyvaerts Gebruiker

volledig eens!

Beantwoorden

27 november 2018 om 18:37
vinnixsx Gebruiker

Hier ben ik het ook helemaal mee eens! Ik heb de laatste HUNT dus volledig genegeerd.

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:28
rroelofs Gebruiker

Eens! Of een goede Hunt of geen Hunt.

Beantwoorden

28 november 2018 om 15:30
vbentley Gebruiker

Eens.

Wie gooit dit als tip op het tipforum?

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:15
Moderator Jelle Moderator

Gesloten.

Beantwoorden

26 november 2018 om 07:33
JLampie Gebruiker

Waarom 2 muizen? voor je linker- en rechterhand? #weggooimaatschappij.

En ja, prijzen zijn niet meer wat het geweest is. Dit is tweede HUNT die in over heb geslagen maar niks gemist dus.

Beantwoorden

26 november 2018 om 09:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt de tweede muis weggeven, gebruiken voor een andere computer/laptop in huis of op kantoor, bewaren voor als de eerste ‘op’ is, .. :-)

Beantwoorden

26 november 2018 om 21:31
QuerulouS Gebruiker

Ja, of geef hem aan je ratelslang

Beantwoorden

27 november 2018 om 02:11
Mcgie2012 Gebruiker

Ik begrijp volstrekt niet hoe men op een zogenaamd Belgische site enkel qwerty-toetsenborden probeert te slijten. Er is nagenoeg geen hond (in België kat, snap je?) die qwerty gebruikt… Vrij achteloos.

Beantwoorden

27 november 2018 om 05:25
Jokell Gebruiker

Klopt als een zwerende vinger.

Beantwoorden

27 november 2018 om 07:51
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Mcgie.

Omdat de Nederlandse en Belgische inkopers in hetzelfde gebouw zitten hebben we soms producten met qwerty toetsenborden en soms met azerty toetsenborden.

Helaas is het wel vaker qwerty dan azerty.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 november 2018 om 01:13
erwin147 Gebruiker

Ik ben zo’n Belgische kat… En vele collega’s ook. Als je voornamelijk Engels of Nederlands gebruikt, en dan ook nog wat programmeren of excel werk, heeft azerty echt geen enkel nut. Maar ieder z’n gewoonte natuurlijk. Ik ben alvast blij dat we hier de keuze hebben, in tegenstelling tot de meeste winkels in België.

Beantwoorden

27 november 2018 om 08:43
josrunhaar Gebruiker

Werken deze wireless headphones (USB) ook op mijn TV?

Beantwoorden

27 november 2018 om 11:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat zal ook afhangen van jouw televisie en welke functies er op die USB-poorten zitten.

Beantwoorden

27 november 2018 om 14:08
manke_nl Gebruiker

De toetsenborden zijn onhandig klein, maar wel handig voor kort gebruik met smarttv bijvoorbeeld

Beantwoorden

28 november 2018 om 20:38
Anton68 Gebruiker

Een hoofdtelefoon voor 4,95 en verzendkosten 5,95.????

Lijkt mij niet echt motiverend

Beantwoorden

28 november 2018 om 21:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Anton68,

Je kunt hem ook combineren met andere deals om de verzendkosten wat te spreiden.

Beantwoorden

28 november 2018 om 21:57
bart_van_mieghem Gebruiker

Kan je met de Rapoo H6080 YL ook bedraad naar muziek luisteren?

Beantwoorden

28 november 2018 om 22:38
Moderator Kris Moderator

Beste Bart,

ik heb het even uitgeplozen voor jou: de Rapoo H6080YL laat muziek luisteren toe via bluetooth. Er is een “USB” kabel meegeleverd om de batterijen op te laden, maar die werkt enkel voor opladen, niet voor data/muziek.

Hopelijk helpt dit jou verder!

Fijne dag,

Mod Kris

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.