3 december 2018 om 00:00
iBOOD

Philips Izzy Multiroom

Philips Izzy Multiroom
Muziek. Overal in huis.

Chopin in de huiskamer ter verroering, in bad luisteren naar een playlist die bol staat van de ontspannende nummers of stuiteren op basvolle beats voordat je naar een feestje gaat. Tegelijk. Met een aantal Izzy multiroom speakers van Philips in huis vul je je huis met muziek. Een ander nummer of andere stijl in iedere kamer? Kan ook.

Leg je oor eens te luisteren…

3 december 2018 om 00:17
renem123 Gebruiker

Nou dat gaat snel, het phipPhi multiroom systeem al uitverkocht, of is het gewoon niet aanwezig geweest?

Beantwoorden

3 december 2018 om 00:27
Moderator Tom Moderator

Dag Renem123

bij een flashsale zijn de aantallen vaak een stuk minder.
Met deze goede prijs is het zeker mogelijk dat hij uitverkocht is.

Maar toch ga ik het even doorzetten.
Indien er een fout is gebeurd, proberen ze dit morgenvroeg zo snel als mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten

Tom

#Wordtvervolgd

Beantwoorden

4 december 2018 om 03:10
Toedeloe2018 Gebruiker

Heb hem zelf vanmiddag vroeg al besteld dus kan indd gewoon op zijn geweest .

Beantwoorden

8 december 2018 om 12:15
Toedeloe2018 Gebruiker

Uitverkocht,  ik was nog optijd,  vandaag ontvangen.

Beantwoorden

8 december 2018 om 12:33
Toedeloe2018 Gebruiker

Excuses ik heb deze gekocht

Philips Izzy Multiroom Speaker | Bluetooth | Multipair | NFC | M7B/10

Alleen is het weer de heb ( vrouw ) haha . Hoor net dat het is om boxen er op aan te sluiten er zit geen accu in ????

Beantwoorden

3 december 2018 om 01:04
rafae6 Gebruiker

Nou idd, voor 0010 was het IZZY Multiroom systeem al weg! Ik heb laatst een soortgelijke besteld hier. Echter levering verliep erg moeizaam, werd steeds uitgesteld, en na een aantal weken alsnog geannuleerd! En nu deze ibood en binnen paar minuten weg…. Was best fair geweest om mss even een alternatief als deze aan te bieden. Op mail reageren is nml ook aardig lastig…. #bagger

Beantwoorden

3 december 2018 om 08:43
Schredder Gebruiker

Bekend verhaal, ook gehad met een recente bestelling. Ze annuleren simpelweg, sturen een standaard blabla mail er overheen en klaar ben je als klant.

Beantwoorden

3 december 2018 om 09:59
elianmars Gebruiker

Hier idem. En tot mijn stomme verbazing wordt het artikel een aantal weken later gewoon weer vrolijk aangeboden….

Beantwoorden

3 december 2018 om 13:20
rafae6 Gebruiker

#notnice

Beantwoorden

4 december 2018 om 03:11
Toedeloe2018 Gebruiker

Hoe zo binnen een paar minuten.? Heb hem va middag vroeg al besteld en volgens mij waren ze pas rond een uur of 4 uitverkocht.

Beantwoorden

3 december 2018 om 01:14
Nicos84 Gebruiker

Ik heb even een vraag over de M7b/10. Zit er echt een goede bass in? Ik luister veel hiphop en r&b en zocht nog zo n speaker met een goede bass. Heb em al besteld maar vraag t toch maar even voor de zekerheid. Thxs

Beantwoorden

3 december 2018 om 07:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nicos84,

In de reviews die in vind wordt aldoor aangegeven dat er een hele goede bass in zit. Misschien zijn er ook forummers die deze hebben en hun ervaringen willen delen.

Beantwoorden

3 december 2018 om 01:18
rafae6 Gebruiker

Ik heb even online gekeken ….. Deze is zover ik gezien heb niet meer leverbaar. Dan verwacht ik dat het hier niet anders is.

Beantwoorden

3 december 2018 om 01:19
rafae6 Gebruiker

Ik bedoeld dan de philips izzy bm60b/10.

Beantwoorden

3 december 2018 om 07:39
razor911 Gebruiker

Het zou ook verboden moeten zijn om nog FM radio te verkopen op nieuwe apparaten. Dit was echt geen koopje hoor.

Beantwoorden

3 december 2018 om 12:45
Izegem Gebruiker

Beste,

kan de Philips Izzy multiroom speaker M7B/10 ook alleen op het wifi-netwerk functioneren of heb je verplicht BM5B/10 daarvoor nodig?

alvast bedankt

Beantwoorden

3 december 2018 om 12:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze is ook prima als multiroom speaker te gebruiken zonder de BM5B/10.

Beantwoorden

3 december 2018 om 14:01
tonbozz Gebruiker

Ik zie nu de actie van PayPal , gratis verzendkosten. Kan ik dan mijn bestelling annuleren en opnieuw de speaker bestellen maar dan met PayPal ?

Beantwoorden

3 december 2018 om 14:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt je bestelling opnieuw plaatsen via Paypal en daarna jouw initiële bestelling kosteloos annuleren via  “Mijn iBOOD”. Ik raad deze volgorde aan, zodat je niet het risico loopt dat de speaker in de tussentijd uitverkoopt en je geheel naast de deal vist.

Beantwoorden

3 december 2018 om 17:38
Fozzie Gebruiker

Kun je de M7B/10 ook combineren in multi room setup / groep  met BM50B/10 . Zodat je een cd in 2 kamers tegelijk kan afspelen?

Beantwoorden

3 december 2018 om 18:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Fozzie,

De M7B/10 is wel geschikt voor multiroom, maar of je hem ook kunt combineren met de BM50B/10 heb ik niet kunnen vinden. Ik vraag dit morgen even voor je na.

Beantwoorden

3 december 2018 om 18:53
Corrosion83 Gebruiker

Misschien dat dit antwoord geeft op je vraag:

“izzylink™ verspreidt uw muziekbron, uw favoriete apps op uw smartphone, tablet of computer, CD’s, FM-radiozenders, USB en audio-ingangen draadloos naar elke kamer. ”

bron: https://www.philips.nl/c-p/BM50B_10/multiroom-wireless-music-system

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fozzie,

Hij is inderdaad te combineren met de BM05B/10.

Beantwoorden

5 december 2018 om 09:49
Tim.Ruts Gebruiker

De BM50B/10 , daar is een FM antenne bij geleverd.

Wil dit dan zeggen dat er geen aansluiting is om een antenne FM (coax)kabel aan te sluiten?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

5 december 2018 om 09:54
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Tim,

Op de vierde foto kun je de aansluitingen vinden. Daar zit geen coax aansluiting bij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 09:58
Tim.Ruts Gebruiker

Dag Jelle,

Kan het zijn dat je over de BM5B/10 spreekt?

Ik heb het over de BM50B/10. Daar kan je van de foto’s niks uitmaken..

Gr.T!

Beantwoorden

5 december 2018 om 10:27
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Tim,

Klopt, ik was even in de war.

Er zit hier wel een coax aansluiting op.

Bluetooth 4.0
Radio/CD-speler
USB-ingang
Audio-ingang
NFC
Multiroom via izzylinkTM
One-touch bediening
COAX-aansluiting voor radio via de kabel

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 december 2018 om 12:17
Toedeloe2018 Gebruiker

Vandaag ontvangen,  wat een snelle service . AC/DC staat aan een leuk geluid , kids helemaal blij. Dankje wel.

Beantwoorden

8 december 2018 om 12:35
Toedeloe2018 Gebruiker

Philips Izzy Multiroom Speaker | Bluetooth | Multipair | NFC | M7B/10. Hebben wij dus vandaag ontvangen , maar mijn man zegt in eens is zonder een accu ???? maar goed wie weet komt er nog eens wat leuke boxen voorbij .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.