4 december 2018 om 00:00
iBOOD

Vacumeren

Vacumeren
Langer vers, langer lekker

Met deze vacumeermachines van Caso kun jij al je vis, vlees, groente en fruit perfect bewaren. Niet alleen blijven je favoriete gerechten en ingrediënten zo langer houdbaar, maar bovenal wordt ook de smaak behouden. Perfect voor soep, grote hoeveelheden vlees en nog veel, veel meer.

4 december 2018 om 13:17
Wilsophie Gebruiker

Ik heb in een vorige aanbieding de VC10 gekocht en er veel plezier van. Prima apparaat.

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:21
Official Product Expert Caso Expert Official Product Expert

Beste Wilsophie,

Fijn om te horen!

Groetjes,

Michelle

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:19
mobi1957 Gebruiker

Ik denk eraan eentje te bestellen, heb echter een vraagje?, ben je verplicht om met rollen plastic te werken? Kan je met andere woorden ook gebruik maken van vacuüm zakken?

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:27

Beste mobi1957,

Er wordt geadviseerd om uitsluitend voor het vacumeren bestemde zakjes en rollen te gebruiken. Dus vacuüm zakken zijn geschikt om te gebruiken.

Groetjes,

Michelle

Beantwoorden

4 december 2018 om 16:46
pinohermsen Gebruiker

Je kunt alle zakken met microstructuur gebruiken. Ik gebruik ze ook om dikkere gewone plastic zakken dicht te sealen. Moet er wel een knop opzitten voor het sealen te stoppen.

De hier aangeboden caso zakken zijn weliswaar goed maar wat mij betreft erg prijzig. Op internet zijn goede sous vide geschikte zakken voor minder te koop.

Een vacuümmachine is sowieso een geweldige investering. Je kan geweldig portioneren en veel beter bewaren zonder vriesbrand. Tip: gehakt, soepen, sauzen en alles wat plat gemaakt kan worden zo dun mogelijk in een grote zak invriezen. In water is dat in enkele minuten ontdooit.

Beantwoorden

4 december 2018 om 23:05
mobi1957 Gebruiker

Besteld de Vac 480, hopelijk een goede keuze

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:22
Wilsophie Gebruiker

Er zijn meerdere mogelijkheden, ( ik antwoord niet als deskundige)  maar de rollen kun je op maat knippen, maar je moet dan de bodem zelf dichtsealen.   En het is speciaal materiaal met een functie. Ik heb destijds alle voors en tegens overwogen, maar kan dat nu niet meer ophoesten. Heb in ieder geval rollen genoeg tot ik deze aarde zal verlaten.  Had het eigenlijk gekocht om mee te nemen bij het kamperen, maar zover is het door omstandigheden niet gekomen dus gebruik ik het thuis relatief weinig.

Beantwoorden

4 december 2018 om 16:18
sylcas Gebruiker

welke vacumeermachine kan ik het best kiezen en waarom?

dank vast!

Beantwoorden

4 december 2018 om 16:27

Beste sylcas,

Het is net waar u naar opzoek bent! De Caso Gourmet VAC180 Vacumeermachine is een zeer compleet instapmodel van deze serie, voor zowel handmatig als automatisch vacumeren en sealen. Maar de VAC480 heeft een geheugen functie en een dubbele vavacuumpomp. Kijk even rustig de functies per vacuVacuümmachine door.

Beantwoorden

4 december 2018 om 16:48
sylcas Gebruiker

dank voor de snelle reactie!

We krijgen met de nieuwe keuken een stoomoven en zullen dan vaker gebruik maken van de machine.

wat is de meerwaarde van de VAC180 tov bv de VC10

Beantwoorden

4 december 2018 om 17:16

Geen probleem!

De VAC180 heeft een vacuümregulering en de vacuümkamer is gemakkelijk te reinigen. De VAC180 is krachtiger met de 130 watt. Tevens kan de VAC180 tot 30 cm en dubbel sealen. De VC10 heeft een enkele lasnaad.

Beantwoorden

4 december 2018 om 17:56
Zuma_NL Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:17
kbacher Gebruiker

Wat is precies het voordeel van de 480 t.o.v. de 380?

Beantwoorden

5 december 2018 om 08:47

Beste kbacher,

De 480 heeft alle functies van de 380 met als extra functies/specificaties:

-De 480 heeft een krachtigere, dubbele vacuumpomp, 20L/min t.o.v. 15L/min van de 380.

-Instelbare lastijd(en 2 sterktes): ideaal voor gevoelig voedsel

-Automatisch “lock” systeem: apparaat sluit automatisch tijdens gebruik

-Met praktische voortgangsindicator

-Innovatieve geheugenfunctie voor herhalen laatste vacuum instelling

Dus je ziet, je krijgt voor iets meer wel meer functies op het apparaat.

Succes met je keuze!

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:15
MarieB Gebruiker

Hi Expert, voor het koken Sous Vide zijn deze zakjes van Caso BPA Vrij?

Beantwoorden

5 december 2018 om 12:43

Hi MarieB,

Wees gerust , alle vacumeerzakken en folierollen zijn gegarandeerd BPA-vrij, dus absoluut veilig!

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:10
Jan_BE Gebruiker

Hallo

Is de beschrijving van de functies van de knoppen in het Duits, zoals op de foto, of is het een apparaat met Engelse beschrijving?

Bedankt!

Beantwoorden

6 december 2018 om 14:24

Hi Jan!

Ja die zijn in het Duits, maar wees gerust, de handleiding is er ook in het Nederlands.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.