30 november 2018 om 00:00
iBOOD

Electronica Grabbelton

Electronica Grabbelton
Grijp je kans!

Allerlei praktische huishoudelijke apparaten, gadgets, audio- en entertainmentapparatuur met dikke, dikke kortingen. Maar wees snel, want het zijn de laatste stuks, dus op = op!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 november 2018 om 08:13
marcamant Gebruiker

Ik heb er een, maar heb hem nooit kunnen gebruiken.

De android-app downloaden resulteert in een niet-te-openen bestand. Mails naar de fabrikant komen undeliverable terug.

Sneu.

:-(

Beantwoorden

30 november 2018 om 10:12
Moderator Sietse Moderator

Over welk product gaat het? Gaat het over de MiPow lampen? Ik heb namelijk de PLAYBULB X applicatie en deze werkt. Volgens mij hadden ze nog een applicatie en die werkte inderdaad niet zo goed.

Beantwoorden

30 november 2018 om 11:38
marcamant Gebruiker

Sorry voor de verwarring, ik typte dit bericht onder de beschrijving van de

XSories Wifi Remote voor DSLR
Blijkbaar komt dit nu onder de algemene term ‘elektronica grabbelton’

Beantwoorden

30 november 2018 om 22:41
Moderator Paul Moderator

Bij flashsales is er 1 forum voor alle deals binnen die sale, niet per flashsale deal een apart forum.

Beantwoorden

2 december 2018 om 10:26
ReneDirks Gebruiker

Je moet de .apk file downloaden en dan installeren, hiervoor moet je expliciet toestemming geven in Android. Is wel jammer dat de app niet gewoon in de store staat. Ik heb altijd een naar gevoel bij Chinese namen en ‘unknown source apps.

https://xsories.eu/media/downloads/WeyeFeye_15.apk

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:19
MarcelWalkeuter Gebruiker

Bij de vorige aanbieding heb ik een Philips Fidelio NC1 gekocht. Het is dan wel een wat ouder modelletje, maar wát een geluid. Echt een aanrader voor deze prijs.

Beantwoorden

30 november 2018 om 15:22
droneboy Gebruiker

Deze komt over een tijdje nog wel een keer weer terug, raken ze maar moeilijk kwijt. Telkens weer aangeboden. Misschien veel teruggestuurd. Teveel geld voor een middelmatige hoofdtelefoon met draad.

Beantwoorden

30 november 2018 om 23:26
marcusmarcus Gebruiker

Droneboy, heb je ooit deze hoofdtelefoon op gehad en geluisterd? Waarschijnlijk niet. Voor dit geld is het ongeëvenaard …

Beantwoorden

1 december 2018 om 00:04
razor911 Gebruiker

Nee, dat is niet de reden. Ze moeten in de uitverkoop omdat apple richting usb-c als aansluiting beweegt.

De ipad pro’s hebben dat nu als aansluitiing. Daar werkt deze koptelefoon al niet meer mee.

Beantwoorden

1 december 2018 om 00:11
rikky1234 Gebruiker

Hij is 90 euro op bol.com
die 75% klopt niet.

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:01
Grrrrrene Gebruiker

Deze vraag komt ie-de-re keer weer terug in de reacties. De korting is gerekend t.o.v. de adviesprijs. Het is toch ook ondoenlijk om continu de laagste prijs te zoeken van alle leveranciers (ook de fysieke winkels) en daar de korting op te baseren?

Beantwoorden

1 december 2018 om 00:15
Selhati Gebruiker

Bij de actiecamera. Zit daar iets bij om hem aan mijn fietshelm te bevestigen? Of op mijn stuur te monteren?

Want in de beschrijvingen krijg ik geen duidelijkheid. En een snelle Google helpt ook niet

Beantwoorden

1 december 2018 om 07:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Selhati,

In de specificaties staat onder leveringsomvang wat er allemaal bij zit.

Beantwoorden

1 december 2018 om 10:25
Selhati Gebruiker

Dat had ik gezien, maar ik krijg nergens gevonden van een “quick coupling frame” en een “quick fix loop” zijn

Beantwoorden

1 december 2018 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Ik ga eens kijken of ik dit kan achterhalen wat dat kan zijn.

Beantwoorden

1 december 2018 om 17:04
Selhati Gebruiker

Al iets ontdekt?

Beantwoorden

1 december 2018 om 08:34
justj78 Gebruiker

Hi iBood,

Ik was dus aan het rondsnuffelen. Vind het camerastatief leuk, dus doe die alvast in mn winkelmandje. Ga rustig verder shoppen. Ik reken uiteindelijk af, krijg ik de melding dat het camerastatief is uitverkocht.

Ik terug naar het artikel, in winkelmandje gedaan en hop ik kon hem  gewoon afrekenen.

Lijkt dus op een klein bugje in de software/app

Beantwoorden

1 december 2018 om 08:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen justj78,

Bedankt voor het melden ik ga het even doorgeven.

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:25
weissman Gebruiker

Intenso 5200 mAh Rechargeable Powerbank *knip* Ik zie helaas het voordeel niet.

Edited by: Niek

Dealprijzen mogen niet op het forum en prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

1 december 2018 om 09:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen weissman,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

2 december 2018 om 18:02
coentjuh2 Gebruiker

https://www.conrad.nl/p/aee-lyfe-silver-1022-actioncam-4k-wifi-touchscreen-1483120

precies dezelfde actioncam van AEE, alleen een andere (marketing)naam. 10 euro goedkoper bij Conrad.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.