18 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Ezviz Beveiliging

Product expert aanwezig

Ezviz Beveiliging
Alles in orde daar?

Dat is een vraag die je straks niet meer hoeft te stellen, want dat kun je gewoon terugzien op je smartphone. Althans, als je een van deze camera's en/of kits installeert. Zo houd je altijd een oogje in het zeil.

Product-Expert

De Ezviz-Expert is regelmatig aanwezig op het forum om je vragen te beantwoorden.

18 februari 2019 om 00:44
PetervdK Gebruiker

Is de Ezviz Mini Plus Security Cam nou 720 of 1080?

In de tekst staat 1080 en bij de specs 720… Wat is het nou?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:47
Moderator Paul Moderator
18 februari 2019 om 07:21
HetGezegde Gebruiker

De Plus verskes zijn FHD en hebben vaak ook een iets bredere kijkhoek.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 10:14
Official Product Expert Ezviz-Expert Official Product Expert

EZVIZ Mini Plus is 1080p (Full HD)

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:49
Skirmish Gebruiker

Beste,

weet je hoelang met full battery kan blijven werken zonder opladen?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 10:16

Hallo, voor welk product bedoel je?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:51
Skirmish Gebruiker

welke van die 2 security cameras beter, die mini plus of C2Cube? Moet die altijd met stroom verbonden worden?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 07:29
HetGezegde Gebruiker

De C2Cube is HD (geen Full HD), maar kan wel met een internet kabel overweg, naast WiFi. Nachtzicht is 10m. De kijkhoek is 115 graden.

@Ezviz-Expert: weet jij of deze met PoE overweg kan?

De Mini Plus heeft wel FHD, enkel WiFi, nachtzicht tot 7,5m en een kijkhoek van 135°. Het is maar net wat je belangrijker vindt.

Allebei hebben altijd stroom nodig (geen accu/batterij).

@Ezviz-Expert: weet jij of deze power krijgen via een micro(/mini) USB aansluiting? Dan zou TS met een powerbank kunnen werken.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 10:22

Hello,

Hallo, EZVIZ C2Cube is geen POE, het maakt verbinding met internet via Wifi en LAN (Ethernet-kabel)

Ja, Mini Plus krijgt stroom via Micro USB en het kan werken met een powerbankkrijgtstroom via Micro USB en het kan werken met een powerbank

Beantwoorden

18 februari 2019 om 07:14
svenvervloet Gebruiker

Bestaat er een app voor laptop/pc? Of enkel voor smartphone?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 07:22
HetGezegde Gebruiker

Ook via browser, maar werkt ‘t best op Internet Explorer

Beantwoorden

18 februari 2019 om 07:35
HetGezegde Gebruiker

Ik heb zelf een maand geleden twee Ezviz Mini O Plus aangeschaft (qua specificaties gelijk aan de Mini Plus) voor 50 euro per stuk.

De app is handig in gebruik en het koppelen (eerste keer) gaat goed en de app helpt je daarbij goed opweg.

Ze moeten wel een flink WiFi signaal hebben.

De kabel (deze werkt op micro USB) is erg lang. Toch wel een meter of 3 denk ik (niet gemeten).

Beeld is duidelijk, ook de nachtvisie. Bewegingsdetectie is ook goed en heeft – uiteraard – wat trial-and-error nodig om op de juiste plekken en met de juiste gevoeligheid in te stellen.

Gemakkelijk te bevestigen via een magnetisch plaatje waar een plakzijde op zit. Plaatje tegen de muur en camera magnetisch tegen het plaatje.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 10:25

Hallo, bedankt voor het delen van je ervaring.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 08:26
mr wizzard Gebruiker

Heeft de action cam optische beeldstabilisatie?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 11:00

Hallo, nee dat heeft het niet.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 13:43
lvmeijer Gebruiker

Dit apparaatje is bijna precies wat ik zoek, alleen heeft hij geen fysieke privacy shutter. Wanneer ik camera’s binnenhuis ga ophangen, wil ik de mogelijkheid om met een klepje de lens af te schermen. Er zijn overigens maar bar weinig camera’s die dit wel hebben.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 14:50

Hallo lvmeijer,  ja, C2cube en Mini Plus hebben geen privacysluiter. EZVIZ heeft nog andere producten met deze functie.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 00:28
Bert003 Gebruiker

Zijn die security cams nu ip camera’s? Ik heb een paar Hikvision cube camera’s, hebben deze dezelfde functionaliteit? Dus een steam die je in andere apps ook kunt openen?

Beantwoorden

19 februari 2019 om 09:54

Ja, dat zijn de IP-camera’s. Ze werken met de EZVIZ-app, het verschil tussen EZVIZ en Hikvision is dat EZVIZ-producten meer slimme functies hebben, omdat het werkt met Google Home en IFTTT.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 16:40
Bert003 Gebruiker

Waar zit het prijsverschil dan in? Hikvision is veel duurder en heeft minder functies?

Kan ik gewoon in een andere app dan de bijbehorende een stream URL invoeren en werkt het dan ook? Bijvoorbeeld in VLC player?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 09:18

Hikvision-producten zijn meer voor professioneel gebruik en moeten in de meeste gevallen worden geïnstalleerd. EZVIZ-producten zijn echter Plug & Play. ALS je de video’s download, kun je VLC gebruiken om het te bekijken.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 00:28
atonoob Gebruiker

Als ik een van deze 2 camera’s op het netwerk aansluit, kan het dan gewoon alle opnames opslaan op mijn eigen PC of alleen op de interne SD kaart/Ezviz cloud?

Beantwoorden

19 februari 2019 om 09:56

Dit zijn twee opties om uw opnamen op te slaan. 1) SD-kaart 2) EZVIZ NVR, het is een videorecorder.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 20:18
Bert003 Gebruiker

Kan ik gewoon in een andere app dan de bijbehorende een stream URL invoeren en werkt het dan ook? Bijvoorbeeld in VLC player of Tinycam pro?

Heeft de ip camera ook een weblog via een browser om hem te configureren?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:26
b0rn Gebruiker

Ik heb momenteel een Ezviv ez360. Super tevreden van de beeldkwaliteit bij dag en nacht! Het enige minpunt is dat de tilt functie vrij beperkt is. Camera staat op een hoge kast en ik wens deze naar beneden te richten. Hebt u enig idee of een van deze ip camera’s meer kan “tilten” dan de ez360? Ik dacht misschien wel omdat deze op een hoger voetje staan…

Beantwoorden

20 februari 2019 om 11:22

Hallo, de camera’s in deze promotie hebben geen Pan / Tilt-functie.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 15:52
joostjdejonge Gebruiker

Wat staan er toch altijd veel fouten bij jullie.

In de omschrijving van de Ezviz Mini staat het volgende:

Videobeelden van topkwaliteit

Met een videoformaat van 1080p, krijg je videobeelden in hoge definitie, dat is twee keer zoveel als het 720p-formaat.

Bij de specificaties staat:

Maximumresolutie: 1280 x 720 (platform); 1280 x 960 (toestel)

Beantwoorden

20 februari 2019 om 16:52

hallo, de juiste resolutie voor Mini Plus is 1080p, Full HD.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.