21 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Urbanears Multiroom Speakers

Urbanears Multiroom Speakers
Design én goed geluid in huis

Design en goed geluid gaat uitstekend samen bij Urbanears. Het Scandinavische merk produceert uitstekende speakers in kekke kleuren. Er is zeker een kleur die in jouw interieur past. Koppel de speakers met elkaar en geniet van fantastisch geluid.

21 februari 2019 om 20:35
gregory_croes Gebruiker

Zijn deze speakers uitgerust met AirPlay 2?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gregory_croes,

Op een review site en bij andere aanbieders wordt aangegeven dat ze airplay ondersteunen.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:53
Schredder Gebruiker

Kom op iBood, dit moeten jullie toch zelf weten.
Stel je bent bij de MM en ze moeten vervolgens op de site van Coolblue zoeken of het zo is, dan loop je toch direct weg. Tenminste, ik wel

Beantwoorden

22 februari 2019 om 14:13
MrObelix Gebruiker

“Op een review site en bij andere aanbieders wordt aangegeven dat ze airplay ondersteunen.”… maar wij van IBood, bevestigen nog ontkennen dit…

Beantwoorden

22 februari 2019 om 14:52
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Excuus misschien had ik het wat onduidelijk verwoord, maar ze ondersteunen airplay. Uit gewoonte plaats ik ook altijd erbij waar ik de info vandaan heb. Het wordt ook op de website van Urbanears vermeld.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 19:28
jhintzbe Gebruiker

Je hebt echt geen antwoord gegeven Niek , er staat een heel andere vraag

Beantwoorden

22 februari 2019 om 20:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jhintzbe,

Misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen, maar mocht je een specifieke vraag hebben dan hoor ik het graag. Ook heb ik een uitgebreide handleiding gevonden met veel informatie over de speakers en de air play functie. Klik hier voor de handleiding.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 11:06
jhintzbe Gebruiker

Hij vraagt naar “AirPlay 2”  er is echt wel wat verschil tussen AirPlay en AirPlay 2

Beantwoorden

24 februari 2019 om 08:14
mialex Gebruiker

Dank u wel voor de reactie.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 06:37
mialex Gebruiker

“Streamen” kan ik daaruit opmaken dat men de muziek (bvb van Spotify) van de pc door dit toestel kan laten weergeven?

Beantwoorden

23 februari 2019 om 14:15
Ongelukje Gebruiker

Yess, je hebt spotify connect erop en bluetooth als ik dat zo goed zie.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 08:57
Mc_Roy Gebruiker

Is deze zoals een Sonos? Dat je niet steeds je smartphone moet verbinden om muziek afspelen maar dat hij gewoon autonome kan werken? In het geval van Spotify en radio streaming natuurlijk…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.