25 februari 2019 om 00:00
iBOOD

Bissell Reinigers

Bissell Reinigers
Eerste hulp bij het schoonmaken

Schoonmaken, we kunnen leukere dingen verzinnen. Het is typisch zo een activiteit die je zo snel mogelijk wil kunnen doen om vervolgens over te gaan tot de orde van de dag. Gelukkig is er Bissell. Zij maken stofzuigers en vloerreinigers en andere producten die het schoonmaken een stuk makkelijker maken. Check bijvoorbeeld eens hun assortiment in deze Flash Sale.

25 februari 2019 om 08:04
Schredder Gebruiker

Oplaadstation is wandmontage mogelijk? Vraag gaat over de Bissell MultiReach XL Steelstofzuiger | 36 V

Beantwoorden

25 februari 2019 om 08:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Schredder,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 10:48
Official Product Expert Bissell Expert Official Product Expert

Goedemorgen Schredder,

Het oplaadstation is niet aan de muur te monteren, maar staat op de grond, zie afbeelding.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 08:29
marjoza Gebruiker

Is dit apparaat ook geschikt voor woongrind vloeren ?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 08:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marjoza,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 09:02
marjoza Gebruiker

Over de oppervlaktereiniger

Beantwoorden

25 februari 2019 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik even voor je navragen, marjoza!

Beantwoorden

25 februari 2019 om 10:50

Hi Marjoza,

De BISSELL Crosswave kan voor iedere vloer gebruikt worden die geschikt zijn voor dweilen. De rol borstel kan tussen de spleetjes en het water wordt weer opgezogen. Hierdoor is het vrijwel geschikt voor iedere vloer. Als u twijfelt even navragen bij de winkel waar u de vloer gekocht heeft of de vloer geschikt is voor dweilen.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 09:10
Keavin83 Gebruiker

Een vraag over de brissel crosswavr 3-in-1.

De rol/borstel wordt deze ook vuil?  Zo ja kan ik ook ipv de multi rol een alleen schrob rol kopen (online ergens)?

Reden van vraag is dat ik nu een stoomreiniger heb op een lichtere vloer met lichte voegen. En de pads zorgen ervoor dat de voegen niet mooi blijven. Zelfs nu ik 6 pads bijbesteld heb en met elke pad maar een klein gedeelte dweil/stoomreinig.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 10:55

Beste, Keavin83,

De borstelrol neemt idd vuil op, maar is wel goed te reinigen.

Kan met de hand, maar zelfs ook in de vaatwasser of in een waszakje in de wasmachine gereinigd worden.

Deze borstelrollen kunnen gewoon online nabesteld via o.a. Bol.com em Alternate.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 13:59
Keavin83 Gebruiker

Dank voor reactie, alleen een schrobrol is dus niet mogelijk? En dat water opgezogen wordt? Of adviseert u dan ander bissel product?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 14:27

Beste Keavin83,

De CrossWave heeft 1 soort borstelrol, een multi-surface rol. Wat bedoeld u precies met de vraag ‘dat water opgezogen wordt?’?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 16:58
Keavin83 Gebruiker

Kan me voorstellen als er geen dweil achtig iets in zit dat het schrobwater opneemt dat die dit water dan opzuigt. Ik probeer iets te vinden waar mijn voegen niet vies/donkerder van worden.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 17:05
fvandenreek Gebruiker

Er zijn ook ruilen te koop specifiek voor of tapijt of harde vloeren! Jammer dat het schoonmaak middel niet aangeboden wordt, dat is namelijk lastig te krijgen en erg aan de prijs!

Beantwoorden

26 februari 2019 om 09:38

Beste Keavin83,

De borstelrol heeft zachte haren en wat hardere rubberachtige haren (welke iets meer uitsteken). Dit is de ‘dweilachtig’ iets. De CrossWave zelf heeft een schoonwatertank en een vuilwatertank. Hierdoor wordt er niet gewerkt met het vuile water en wordt dit vuile water opgezogen. En dus blijft het vuile water niet op de vloer/voegen liggen.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 10:27
Susantigoon Gebruiker

Vlekkenreiniger?

Ik wil geen vlekken reinigen maar verwijderen. Net zo stupide als “kalkreiniger” voor de badkamer of keuken.

Spreek vrijmoedig, maar gebruik uw taal wel proper graag!

Beantwoorden

25 februari 2019 om 10:35
Schredder Gebruiker

Knip het eruit en het verwijderd. Ik zou het toch liever gereinigd hebben dan.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 12:49
Hannesz Gebruiker

:’)

Edited by: Bas iBOOD
;-)

Beantwoorden

25 februari 2019 om 12:52
Hannesz Gebruiker

Hij kent geen emoticons, moest eigenlijk dikke tranen van het lachen zijn.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 12:01
BelgianTriple Gebruiker

Welk apparaat raadt de fabrikant aan voor het grondig reinigen van een gietvloer?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 12:58

Beste BelgianTriple,

De BISSELL CrossWave kan hier het beste voor worden gebruikt. Stoomreinigen wordt niet aangeraden bij gietvloeren, de afwerklaag is hier niet tegen bestand.

Beantwoorden

25 februari 2019 om 13:09
vjren Gebruiker

Heb een jaar zo’n crosswave, is wel echt super apparaat, het kan vast nog beter, schrob/poets apparaat, maar niet voor dit geld.

Kleine nadelen, herrie, maar ja stil zuigen is meest niet krachtig, en randjes poetst ie niet, maar goed wel apparaat wel.

Schoonmaken is wel ff nodig, maar op zich logisch.

Zou weer kopen!

Beantwoorden

25 februari 2019 om 13:24

Beste vjren,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de BISSELL CrossWave!

De kleine dingen zullen we meenemen in de feedback :)

Beantwoorden

25 februari 2019 om 16:24
marcieb5 Gebruiker

Hallo, well product is het meest geschikt voor een lichte pvc vloer, de crosswave of één van de stoomreinigers?

Beantwoorden

25 februari 2019 om 16:36

Beste marcieb5,

Het wordt sterk afgeraden om een PVC vloer schoon te maken met een stoomreiniger. Hierom adviseren wij om de CrossWave te gebruiken en het meegeleverde schoonmaakmiddel zeer verdund te gebruiken. CrossWave kan het best worden gebruikt omdat het ook zand etc. opzuigt en de vloer tegelijk dweilt, hierdoor beschadigd u de vloer niet. Anders zou u eerst moeten stofzuigen en vervolgens dweilen. 2 vliegen in 1 klap, zoals ze zeggen :)

Beantwoorden

25 februari 2019 om 20:51
rhanen Gebruiker

Ik heb een vraag over de 2in1 steam mop: hoe nat laat het apparaat de vloer achter? Bij een eerder gekocht apparaat (ander merk) moesten we de vloer vervolgens nog droog maken.

Alvast mijn dank!

Beantwoorden

26 februari 2019 om 08:27

Beste rhanen,

De Vac & Steam laat amper nattigheid achter. Is te omschrijven als nevel/heel licht vochtig.

Beantwoorden

26 februari 2019 om 10:43
LouizaZu Gebruiker

Beste,

Kan Crosswave “liggend” gebruikt worden? Volledig onder grote bed bvb.

Beantwoorden

26 februari 2019 om 10:47

Beste LouizaZu,

De CrossWave is niet gemaakt om ver onder bedden en banken te stofzuigen. Het voetstuk is daar te hoog voor en als de steel te ver naar beneden is, kan het schone water niet correct naar het voetstuk. Dus tenzij u een extra hoog bed heeft welke aan beide kanten vrij staat, is het niet mogelijk. Mocht u het anders bedoelen, laat het weten.

Beantwoorden

26 februari 2019 om 11:19
nickyloots Gebruiker

Blijven de wasbare wissers bij de 2 in 1 reiniger goed zitten tijdens gebruik? Hoe worden ze bevestigt? Ik heb nu een stoomreiniger waar altijd die dingen afvallen, zoooo irritant!!

Beantwoorden

26 februari 2019 om 11:48

Beste Nickyloots,

De wasbare pads zitten met een strak elastiek om de voet. Dus deze kunnen er niet vanaf vallen :)

Beantwoorden

26 februari 2019 om 11:53
nickyloots Gebruiker

Oh ok, bedankt. Bij de mijne zitten ze met klittenband, waardeloos dus ????

Beantwoorden

26 februari 2019 om 12:01

Graag gedaan!

Daar oordelen wij niet over, maar over de pads zijn geen klachten gekomen. Dus kan wel concluderen dat dit goed werkt. :)

Beantwoorden

26 februari 2019 om 12:41
nickyloots Gebruiker
26 februari 2019 om 13:19

De pads van BISSELL werken goed, is met elastiek en niet met klittenband.

Beantwoorden

26 februari 2019 om 19:39
WendyCremers Gebruiker

Wat wordt er nu eigenlijk meegeleverd? Op de Belgische Bissell website staan volgende meegeleverde accessoires voor de 2in1 steam mop: Verlengslang (1.5 m) / voegborstel / stofreiniger / detailborstels / vlakke oppervlaktereiniger met microvezel-pad / 2x microvezel mop-pads (1x zachte / 1x borstelige).

Volgens iBood zit er volgende in de doos:

4 makkelijk samen te stellen onderdelen: Body, voet, hendel en schroef
2 dweilpads (1 wasbare zachte en 1 wasbare schrob)
3 borstels
1 handleiding

Beantwoorden

27 februari 2019 om 09:04
Official Product Expert Caso Expert Official Product Expert

Beste Wendy,

Naast het apparaat zelf en natuurlijk de handleiding bevat de verpakking de volgende onderdelen/ accessoires.

Deze zijn door Ibood en op de Belgische website die je gezien hebt algemeen omschreven, hieronder de exacte opsomming:

2 Microvezel stoompads  (1 wasbare zachte en 1 wasbare schrob)

1 Verlengslang

1 Raamwisser

1 Opzetstuk voor vlakke oppervlakken

1 Koperen zachte borstel

1 Stoomopzetstuk voor textiel

1 Multifunctionele borstel – Zwart

1 Keukenborstels – Rood/Groen

1 Verbindingsstuk voor opzetstuk

1 Gebogen concentrator (voorgebruik als handstoomreiniger)

1 Voegenborstel

1 Vlakke schraper

Meer info over het product kun je vinden via deze link:

https://www.bissell.nl/catalog/product/view/id/116/s/1897n-powerfresh-lift-off-steam-mop/category/237/

Ik hoop dat het zo duidelijker is, mocht je meer vragen hebben horen we het graag.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.