4 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Mobiparts Telefoon Accessoires

Mobiparts Telefoon Accessoires
Voor elke telefoon...

...is er in deze Flash Sale wel iets te vinden. Van draadloze opladers en USB-kabels tot handige opzetstukken voor je tablet, je leven wordt nét dat ene beetje gemakkelijker dankzij deze producten.

4 maart 2019 om 08:05
kabana Gebruiker

Voor welke iPhones is deze lader geschikt?

Beantwoorden

4 maart 2019 om 08:14
JLampie Gebruiker

je kan even googlen welke iphone’s draadloos opladen,…. ik weet het wel maar vertel het niet.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze draadloze Qi-lader is geschikt voor alle toestellen die Qi technologie ondersteunen, of in combinatie met een Qi draadloze case.
Voor iPhones zijn dit:  Apple iPhone 8, Apple iPhone 8 Plus, Apple iPhone X, Apple iPhone XR, Apple iPhone XS en Apple iPhone XS Max

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:00
Hastyace Gebruiker

Ik vraag mij af of de klem ook gebruikt kan worden met een hoes, zonder eerst de hoes er af te hoeven halen. Met een hele goedkope klem van de Action kan ik ‘m laten zitten, alleen is die klem niet zo stevig (maar wel een stuk goedkoper).

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:30

De leverancier heeft het even geprobeerd. Zowel de hoofdsteun als de tafelklem kunnen gebruikt worden met een hoes. Wel is dit afhankelijk van de soort hoes. Als het een robuuste case is (relatief groot), dan klemt het niet optimaal.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:01
ilonkah Gebruiker

Waarom zit er ook een foto van een Powerbank bij? Is het wel 2 x de draadloze inductielader?

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:27

De foto van de powerbank hoort hier inderdaad niet bij te staan. We halen deze foto’s direct weg. Het betreft inderdaad 2x de draadloze inductielader.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:13
esdeewee Gebruiker

Wat is precies de inhoud van de doos?

Beantwoorden

4 maart 2019 om 10:26

Over welke van de ons aangeboden deals gaat je vraag, esdeewee?

Beantwoorden

4 maart 2019 om 12:08
esdeewee Gebruiker

Sorry. Ik had het over:

2x Mobiparts Draadloze Qi Oplader | Zwart

Beantwoorden

4 maart 2019 om 12:58

Je ontvangt een microUSB naar USB kabel en de draadloze Qi oplader. Dit pakket ontvang je tweemaal (dus 2 kabels en 2 oplaad pads).

Beantwoorden

4 maart 2019 om 12:54
Zplus Gebruiker

Handig die tafelklem. Kan ik mijn vrouw laten strijken en gelijk netflix kijken.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 00:40
Gerald_K Gebruiker

Kun je er ook een iWatch mee opladen?

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:25

Je kunt jouw iWatch niet opladen met deze Qi opladers.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 01:30
Erik- Gebruiker

Zijn de draadloze opladers officieel “Qi Certificated”? Ik zie dit nergens in de specificaties staan. Alleen in de titel van het product zit het woordje Qi.

Ik las onderstaande op iphoned.nl

Moet ik oppassen voor Qi namaak?

Alleen laders met de tekst ‘Qi Certified’ zijn veilig genoeg voor je geliefde iPhone. Pas op voor goedkope laders met de tekst ‘Works with Qi’, ‘Qi Compatible’ of ‘Qi Compliant’. Dit is vaak goedkope namaak, waardoor er schade kan ontstaan aan je toestel. Deze laders kunnen oververhitting veroorzaken, waardoor er brandschade aan je hoesje, telefoon of zelf je huis kan ontstaan.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:25

De door ons aangeboden opladers zijn Qi Certificated.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 06:56
heineken01 Gebruiker

Kan de auto klem ook kantelen? Zodat als je wat kleiner bent ook goed het scherm kan zien?

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:24

Er zit een roteerbaar kogelgewricht in. Dit betekent dat je de hoofdsteun kan kantelen. Van links naar rechts én van onderen naar boven.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 06:57
heineken01 Gebruiker

^^ tablet auto hoofdsteden bedoel ik.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:27
berstu Gebruiker

kun je met de oplader ook een Samsung Gear S3 opladen ?

Beantwoorden

5 maart 2019 om 11:07

Deze Qi Certified oplader is niet geschikt voor het opladen van Samsung Gear S3.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 16:56
djriezebos Gebruiker

Mbt de 2x Mobiparts draadloze oplader:  ik neem aan dat 2x voeding (de stroom adapter) ook mee geleverd worden?

Ik zie dat nergens staan namelijk.. ? Ook wat op internet gezocht maar nog geen duidelijkheid wat er wel of niet wordt meegeleverd.

Samsung levert je ook gewoon een een wireless charging pad zonder de adapter namelijk..

Ik heb via IBOOD paar jaar geleden 2x de Zens wireless charging Pad gekocht en die bevallen me uitstekend (voor een oude Samsung S6 en mijn IPhone 8+) MET adapters geleverd uiteraard en ik zou nu deze 2 in andere kamers van mijn huis willen plaatsen, mits de adapters meegeleverd worden. ????

Beantwoorden

5 maart 2019 om 17:10

Je ontvangt bij deze oplader tweemaal het charging pad en tweemaal een (micro)USB-kabel.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 23:52
Kemmie Gebruiker

Geen antwoord op de vraag. Maar er zitten dus geen adapters bij.

Beantwoorden

6 maart 2019 om 00:43
Moderator Paul Moderator

Aangezien de adapters niet in Bas’ opsomming voorkomen, heb je toch antwoord op jouw vraag gekregen, :)
Het charging pad wordt opgeladen via een USB-kabel. Als je dit via een wandcontactdoos wil doen, zul je zelf voor een adapter moeten zorgen.

Beantwoorden

6 maart 2019 om 15:28
djriezebos Gebruiker

Ja dank je, het antwoord van Bas had wellicht iets duidelijker mogen zijn :-) maar voor mij was het zeker de bevestiging die ik graag wilde.

Ik kan nu voor mezelf de keuze maken dat ik niet voor deze aanbieding ga. (Omdat ik geen in heb om 2 juiste adapters te regelen) Ongetwijfeld zijn die vast wel voor een zacht prijsje bij Ali of Dx te krijgen… voor iemand die dat wel leuk vind.

Nogmaals, de vorige aanbieding was helemaal perfect voor mij, deze dit keer niet; no problem, volgende keer wellicht wel!

DJ

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.