1 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Rapoo Elektronica

Rapoo Elektronica
Wireless all the way!

Een handvol bedrade producten wist nog tussen de mazen van het net te glippen, maar voor de rest is alles in deze Flash Sale draadloos. Dat is gemakkelijk en helemaal niet duur. Kijk zelf maar!

En als je nou bijvoorbeeld een koptelefoon en speaker combineert, druk je ook nog eens de verzendkosten. Da's pas handig!

1 maart 2019 om 01:21
Zolalo Gebruiker

Rapoo H3080 GR | Draadloos ook mogelijk bij smart tv aansluiten ?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 07:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Zolalo,

Het wordt niet vermeld dat dit mogelijk is, dus ga er maar niet vanuit.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 12:57
cdlange Gebruiker

Zojuist even getest met net zo’n gele muis (van een eerdere actie) als hier wordt aangeboden met een Samsung UE48JU6400K. USB stickje er in en onmiddellijk een muisaanwijzer op mijn scherm, zelfs als je tv kijkt. Er verschijnen ook direct icoontjes op het scherm die ik ook goed kan gebruiken. Heel handig zelfs.

Beantwoorden

1 maart 2019 om 07:13
Groep Limburg bvba Gebruiker

Azerty?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 07:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Er zitten geen azerty toetsenborden bij.

Beantwoorden

1 maart 2019 om 09:13
minisculo Gebruiker

Zijn die batterijen niet direct plat bij bluetooth toetsenborden?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 09:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen minisculo,

De AAA batterijen zijn rond en voor zover ik weet worden ze na gebruik in deze toetsenborden niet plat :-)

Beantwoorden

1 maart 2019 om 09:36
minisculo Gebruiker

Bedankt voor deze platte reactie.

Beantwoorden

1 maart 2019 om 15:12
jderix@wanadoo.nl Gebruiker

Waarom blijven jullie in hemelsnaam steeds de H6060 aanbieden? 
Ik heb er vorige keer 2 besteld. De eerste betrof een DOA, de tweede laadde na een week niet meer op.
Beide teruggestuurd en het aankoopbedrag (m.u.v. verzendkosten) netjes teruggekregen van iBood. Dat dan weer wel…

En ik ben zeker niet de enige waarbij dit probleem optrad. Kijk voor de aardigheid maar eens naar deze links
https://www.bol.com/nl/p/rapoo-h6060-draadloze-bluetooth-headset-wit/9200000010993524/
http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/04646-181012/rapoo/

Beantwoorden

2 maart 2019 om 08:07
Yanis06 Gebruiker

Ik heb hetzelfde probleem met dit toestel gehad. Het dit gemeld en aankoopbedrag werd plots zonder enige communicatie terug gestort met uitzondering van de verzendkosten. Jammer dat er geen andere opties worden gegeven, bijvoorbeeld een werkend toestel opsturen.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 12:18
Basbasbasbasbas Gebruiker

De H6060 is inderdaad simpelweg troep. Twee keer besteld, twee keer defect. Niet kopen dus!

Beantwoorden

2 maart 2019 om 11:24
NiekP Gebruiker

Ik heb een vraag over de verzendkosten. Waarom zijn die bij het E6100 toetsenbord 5.95 terwijl die van de iPad (met dezelde afmetingen en gewicht) slechts 2.95 zijn?

Beantwoorden

2 maart 2019 om 20:38
cdlange Gebruiker

Ik heb bij een vorige actie een Rapoo draadloze muis gekocht, ik denk ook een T120P, maar daarvoor geen software, driver meer vinden op de website van Rapoo. Waar kan ik die wel vinden?

Beantwoorden

3 maart 2019 om 12:59
moteurke Gebruiker

Wat heb je nu aan Qwerty toetsenborden in België?

Beantwoorden

3 maart 2019 om 23:43
Moderator Paul Moderator

Ook in België wordt steeds vaker gebruik gemaakt van QWERTY in plaats van AZERTY, alhoewel er uiteraard ook veel liefhebbers van AZERTY zijn. Vandaar dat deze deals ook in BE beschikbaar zijn.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 14:54
krigun74 Gebruiker

Heb 2 stuks headsets h6060 gekocht.  Beide vallen uit na 1 seconde(letterlijk).  Dan weer enkele uren opladen om opnieuw te kunnen verbinden en 1 sec te luisteren.   IBOOD verwijst je dan door naar rapoo.

Daar kan je dan wat mails naartoe sturen, waarop toch niet wordt geantwoord.

De 25 EUR voor de headsets ligt bij de headsets:  in de vuilbak…

Beantwoorden

3 maart 2019 om 17:44
Yanis06 Gebruiker

Die van mij deed gewoon niets. Ik heb dit gemeld aan Ibood en die hebben mij het bedrag, exl verzending, terug gestort. Voor mij nooit meer Rapoo bucht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.