8 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Op = Op Elektronica

Op = Op Elektronica
Wees er snel bij!

Koptelefoons, 3D-printers, speakers, drones en nog veel meer. Het aanbod is beperkt en de voorraad is nog beperkter. Wees er dus snel bij!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

8 maart 2019 om 00:12
Robertschmidt Gebruiker

vwb SanDisk iXpand Base , die 64gb zit die al intern of dien je daar nog een SD kaart in te doen? Ik heb hem namelijk gekocht tijdens de hunt, maar voorlopig krijg ik hem nog aan de praat. De base herkent de iphone namelijk niet.

Beantwoorden

8 maart 2019 om 00:35
Koos.O Gebruiker

Ixpand app downloaden. 64Gb Sd kaartje zit er al in als het goed is.

http://downloads.sandisk.com/downloads/um/ixpand-base-um.pdf

Beantwoorden

8 maart 2019 om 05:12
roksan Gebruiker

Is deze ook als wekker radio te gebruiken en laat hij de tijd zijn als die op stand-by staat?

Beantwoorden

8 maart 2019 om 08:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen roksan,

Gaat je vraag over de Roberts Radio Blutune 65? Deze heeft ook een wekkerfunctie. Of hij in standby de tijd laat zien hebben we helaas niet voor je kunnen achterhalen, dit kan ik dus niet beloven.

Beantwoorden

8 maart 2019 om 17:13
bokkiebeh Gebruiker

Jammer dat de Anker Flare 10 euro duurder is dan een tijdje terug. Anders had ik er 2 gekocht.

Beantwoorden

9 maart 2019 om 10:42
crazymister Gebruiker

Helemaal mee eens! Hoewel ik er maar 1 zou kopen omdat ik er al 1 heb! :)

Beantwoorden

8 maart 2019 om 18:24
davida Gebruiker

Ondersteunt de Roberts Blutune 65 ook Apple AirPlay?

Dus muziek vanaf iPhone streamen via de WiFi?

Of kan het alleen via Bluetooth?

Beantwoorden

9 maart 2019 om 14:56
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag davida,

Ik heb het hele internet afgezocht maar nergens is Apple Airplay in combinatie met dit product te vinden.

Ik denk dus alleen via Bluetooth.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 maart 2019 om 02:16
visserharm Gebruiker

Zijn de XYZ printers nieuw of refurbished?

Beantwoorden

9 maart 2019 om 14:51
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Harm,

Dit zijn nieuwe printers.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 maart 2019 om 09:10
Janmahal Gebruiker

Ondersteunen deze bluetooth studio speakers ook aptX (voor een kwalitatief betere overdracht)

Beantwoorden

9 maart 2019 om 16:35
Elketjeb Gebruiker

Een chromecast Audio pleeeease

Beantwoorden

9 maart 2019 om 23:47
techno2004 Gebruiker

Ik heb deze tijdje geleden gekocht zeer tevreden van genoeg om toch een living te vullen… ik heb eerder ook de lichtere versie gekocht multimedia… voor de mensen die twijfelen… geen miskoop!

Hou er echter wel rekening mee dat deze set geen optisch aansluiting heeft wat het lichtere model (40 watt multimedia) wel had…

Beantwoorden

9 maart 2019 om 23:49
techno2004 Gebruiker

Ik had het over edifier studio speakers… ook is dit niet echt opruiming ik had er 100 euro voor betaald eerder hier

Beantwoorden

10 maart 2019 om 10:34
Peter Lam Gebruiker

Klopt, twee of drie weken geleden, idd voor 100 euro.

Die kom ik helaas niet bestelling omdat ik op wintersport was en zie ze nu voor 120 euro. Een beetje een teleurstelling….

Beantwoorden

10 maart 2019 om 14:59
MSC111 Gebruiker

Rowenta luchtreiniger: nergens zijn er replacement filters te vinden voor dit type pu4080.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 12:45
As1977 Gebruiker

Op rowenta.be wel toch?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.