7 maart 2019 om 00:00
iBOOD

OP = OP Powerbanks

OP = OP Powerbanks
En je moet nog zo ver!

Zit je in de trein naar Maastricht, valt je telefoon uit! En je moet nog zo ver! Om zulke gruwelverhalen te voorkomen schaf je nu een goedkope powerbank aan. Je zal maar de hele rit uit het raam moeten kijken...

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

7 maart 2019 om 00:06
ShuttleX Gebruiker

Mophie Charge Force Powerstation | Draadloze oplader

Kan hier ook een Apple Watch mee worden opgeladen?

Beantwoorden

7 maart 2019 om 08:14
Moderator Jelle Moderator

In theorie zou het kunnen Shuttle, ware het niet dat de meeste (alternatieve) wireless chargers voor de apple watch er echt een aparte plek voor hebben gemaakt op hun pad om de watch op neer te leggen. Ook is het gebruik van dit apparaat op eigen risico.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 maart 2019 om 10:59
arnevanhove Gebruiker

Kan de Powerstation Plus XL ook USB-C apparaten laden? (ik zie enkel een lighting port en micro-usb poort? Ik vermoed dat het dual pack “Fresh powerbank” dan een betere optie is, daar je eender welke kabel kan gebruiken?

Beantwoorden

7 maart 2019 om 11:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Met een USB naar USB-C kabel kun je ook gewoon USB-C apparaten opladen. Er zit namelijk ook gewoon een USB-poort op:

Beantwoorden

7 maart 2019 om 16:02
mrbasm Gebruiker

Kan de Mophie Powerstation plus XL ook geladen worden middels een lightning poort ?
Mophie geeft namelijk wel een uitvoering waar dit wel kan. Lijkt me wel handig heb je voldoende aan 1 kabel USB naar lightning waarmee je de powerbank kan opladen en iPhone laden

Beantwoorden

7 maart 2019 om 12:29
DanyV Gebruiker

De specificaties hierbij zijn weer om te huilen. Bij slechts twee apparaten staat de output aangegeven, waarbij het bij de Bitmore dan nog eens onduidelijk is of het max 5 V / 2 A of 5 V / 1 A is.
De Fresh Powerbank heeft ‘Snelladen (4x sneller)’, handig om te weten hoor!

Serieus iBood, wanneer gaat dit eens wat professioneler aangepakt worden?

Beantwoorden

7 maart 2019 om 17:09
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DanyV,

Mocht je informatie nodig hebben wat niet bij de deal staat, dan mag je dit altijd op het forum vragen en dan zoeken we het voor je uit.

Beantwoorden

7 maart 2019 om 14:46
Antw2020 Gebruiker

Lifepowr USB-C Oplader 45W is dat juist dat macbook kan opgeladen worden met dit? Welke macbook dan?

Beantwoorden

7 maart 2019 om 17:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Antw2020,

Hij is geschikt voor macbooks en volgens de website van Apple moet het wattage in ieder geval voldoende zijn voor de macbook (2015 en nieuwer) en de macbook air (retina 13 inch 2018).

Beantwoorden

7 maart 2019 om 20:10
pgeboers Gebruiker

Afmetingen: 142 x 75 x 136 mm ???????

Beantwoorden

7 maart 2019 om 22:42
Moderator Paul Moderator

De afmetingen van een Little Jack Adventure Charger zijn 7.5 x 13.6 x 14.2 cm. 
De afmetingen bij de deal zijn waarschijnlijk van de verpakking.

Beantwoorden

7 maart 2019 om 23:05
Reinier75 Gebruiker

Hoe lang duurt de genoemde ‘handomdraai’ om met solar power weer opgeladen te zijn bij de Little Jacks?

Beantwoorden

8 maart 2019 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Reinier75,

Helaas is deze informatie niet bij ons bekend, ik durf je vraag dus niet te beantwoorden.

Beantwoorden

9 maart 2019 om 17:30
iphonesid Gebruiker

Beste, ik bestelde de powerbank xxl 20.000 met een coupon voor gratis verzending, eens ik op de betaalsite kom (bancontact) verschijnt er een error. Als ik deze opnieuw wil bestellen werkt de gratis verzend code niet meer uiteraard..

Beantwoorden

9 maart 2019 om 23:21
Moderator Paul Moderator

Als de bestelling wordt afgebroken nadat de code is toegevoegd, zal het systeem de code tijdelijk even vasthouden. Daarna wordt de code automatisch weer vrijgegeven en kan dan alsnog gebruikt worden.

Beantwoorden

9 maart 2019 om 18:48
Johndr Gebruiker

Hier het zelfde probleem als iphonesid…

Beantwoorden

10 maart 2019 om 00:20
ward79 Gebruiker

Powerstation XXL: hebben alle 3 de usb-poorten afzonderlijk (dus ook gelijktijdig) een output van 2.1A, of is de totale output van de 3 poorten 2.1A? Of zit het antwoord er ergens tussen in?

Beantwoorden

10 maart 2019 om 07:17
Johndr Gebruiker

Je kan nog altijd niet betalen via bancontact…jammer

Beantwoorden

10 maart 2019 om 08:21
iphonesid Gebruiker

Via Paypal zonet gelukt. Jammer dat het afrekenen niet via de payconiq/bancontact-app zelf gaat?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.