12 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Solis Vacuüm

Solis Vacuüm
Langer vers én lekkerder

De Solis vacuümmachine: wat kun je ermee? Iets vacuüm verpakken! Waarom zou je dat doen? Omdat het dan langer meegaat of omdat het dan beter marineert!

Volg het voorbeeld van restaurants die al jarenlang gebruikmaken van de vacuümtechniek. In deze Flash Sale vind je alles wat je daarvoor nodig hebt!

12 maart 2019 om 00:07
KAREL123 Gebruiker

Zeg iBOOD de prijzen zijn duurder dan de eerste prijs

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hadden per abuis de adviesprijs van 2 rollen / 50 zakken vermeld, terwijl we 4 rollen / 100 zakken aanbieden. We hebben dit vanochtend direct aangepast :-)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:30
alexanderpas Gebruiker

Als ik zo snel een beetje rondkijk, dan denk ik dat iBood de ‘van’ prijs vermeldt van een losse rol. Ik zie ze overal zo rond die prijs of hoger vragen. Beetje rondshoppen en je kunt dit soort rollen kopen voor (omgerekend) een tientje per rol. De prijs wat hier gevraagd wordt ligt daar beduidend onder, dus wel een goede deal.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:41
Moderator Tom Moderator

Dag Karel123

Het komt inderdaad een beetje raar over, dus ik heb je melding doorgezet.
Maar… Als je op hun website kijkt, is de adviesprijs 13,99€ voor twee rollen terwijl men hier 4 rollen aanbied :).
Dus wel goedkoper. :)

MVg,

Tom

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:49
KAREL123 Gebruiker

Ok bedankt is wel verwarrend

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:56
janvanlinden Gebruiker

Jammer dat de zakjes van 20cmX20cm er niet bij zijn.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 03:06
piukoo Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:47
Titania Gebruiker

Zijn deze rollen en zakken geschikt voor Sous Vide? En tot welke temperatuur kunnen ze veilig verwarmd worden?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:10

Ja, deze zakken en folie zijn geschikt voor sous vide koken.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:12
Susantigoon Gebruiker

Nagenoeg alle folies en zakken geschikt voor sous-vide kunnen tot 99C worden verwarmd.

Hoger is totaal zinloos, omdat daarbij alle eigenschappen van het sous-vide proces teniet worden gedaan.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:16
Susantigoon Gebruiker

Erg mooi gamma voor wie ooit al eens wilde beginnen met s-v; kan nu mooi (en wil daarna nooit meer anders).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 17:53
justj78 Gebruiker

Handige dingen, maar professioneel zijn ze niet (al staat het er wel). Voor professionele vacumeermachines moet je kijken naar bijvoorbeeld Henkovac (wat voornamelijk wordt gebruikt in de professionele keuken). Als een professionele vacumeermachine niet de -1 bar haalt, keur ik ze af tijdens controle/onderhoud/ reparatie eraan.

Vlees en groentes marineren idd beter in vacuum, wegens de geringe zuurstofgehalte.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 08:23
Bahachustika Gebruiker

Hallo iBood, wat is het verschil tussen die van 59 en 69? Bij de specs kan ik het niet vinden en staat allebei Easy Vac Pro 569 vermeld? Is het de kleur ofzo?

Alvast veel dank!

Beantwoorden

13 maart 2019 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bahachustika,

Het verschil zijn de kleur en het materiaal. De ene is van kunststof en de andere van metaal./p>

Beantwoorden

13 maart 2019 om 13:37
wjb Gebruiker

Kunnen in de machines alleen Solis zakken gebruikt worden of ook (geribbelde) zakken van huismerken van bijvoorbeeld Sligro?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 13:43

Wij adviseren uitsluitend Solis zakken en rollen te gebruiken om te vacumeren.

Over andere zakken kan ik geen beloften doen.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 13:45
wjb Gebruiker

Duidelijk, dan kan ik mijn advies om naar deze aanbieding te kijken op de sous vide groep beter weghalen.
Dank voor de reactie!

Beantwoorden

13 maart 2019 om 17:15
ahjdebrouwer Gebruiker

In de Solis apparaten werken enkel geribbelde zakken, ook van huismerken. Ik weet niet hoe het zit bij de goedkoopste modellen, maar ik zelf heb precies diegene die hier nu niet aangeboden wordt (Solis Vac Premium) en daarbij werken geribbelde zakken van huismerken.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 18:29
Anonymous666 Gebruiker

Waar zijn ineens die Carrera zonnebrillen??

Ik zie ze niet meer op jullie pagina???

Beantwoorden

13 maart 2019 om 23:52
Moderator Jim Moderator

Hi Anonymous!

Ik kan de deal waarover je spreekt niet direct terugvinden! Het kan zijn dat iBOOD uitverkochte deals heeft opgeruimd gedurende de dag/avond om de overzichtelijkheid te bewaren!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.