11 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Def Tech Audio

Def Tech Audio
Design, audio, perfectie

Definitive Technology is een Amerikaans audiomerk met een behoorlijke staat van dienst en valt onder DEI Holdings, bekend van merken als Denon, HEOS by Denon, Marantz, en Boston Acoustics. “Def Tech” is opgericht door Sandy Gross (audiolegende, o.a. Polk Audio) en maakt high end audio betaalbaar met een assortiment aan soundbars, koptelefoons, multiroom speakers en meer.

De prestaties liegen er niet om

Op het gebied van multiroom speakers laten ze qua geluidskwaliteit Sonos zelfs achter zich, sla de reviews er maar op na. Daarnaast is het merk een bepalende speler in haar thuisland Amerika. Wij zijn dus maar wat blij dat we een serie producten van deze gigant mogen aanbieden.

11 maart 2019 om 00:18
Unclefil Gebruiker

Hoe laat start de verkoop van items op ibood ? middernacht? Hoe kan dit item op nog geen kwartier uitverkocht zijn? Verkochten jullie er maar twee of zo? Verkoop dit dan in een hunt, maar niet in een gewone aanbieding…

Beantwoorden

11 maart 2019 om 00:23
Susantigoon Gebruiker

Tja, op = op…

Beantwoorden

11 maart 2019 om 08:07
aklasse Gebruiker

Ik heb er ook een, ben niet kapot van de play-fi en de app werkt ook niet altij goed.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 09:39
06freddy Gebruiker

Wat vind je niey goed aan play-fi?

Deze modellen zijn denk ik ban 2015 zullen vast de nodige updates binnen krijgen?

Beantwoorden

11 maart 2019 om 12:31
aklasse Gebruiker

Wifi is uitermate slecht. Bluetooth stoort nogal bij spotify.

Update’s valt tegen.  Niet te vergelijken met marshall die zijn veel stabieler .

Beantwoorden

11 maart 2019 om 09:52
Current Gebruiker

Bijvoorbeeld deze:

The sound quality is awesome… when it works. Better than Sonos, by far! However……

First: The app is horrible and un-developed. The Definitive Manual (comes in the box) set up instructions consist of a few lines of instructions, it relies mainly on the set up instructions which supposedly come inside the app. The app is so lame that I couldnt even get my android version to work. I finally (almost by accident) got the system running from an upload to an iphone, and suddenly, through no step by step on my part, the system started to play. The functionality in the app is definitely not intuitive and there are a few vague steps towards limited setting up options. After feeling my way through the steps it seems to end at a stage from which there isnt any return. I now have (I believe) my system set up as a stereo pair but cannot un-do what I did. The drop down menus are almost non-existent. Whoever designed this app needs to find other employment and I’m disgusted at Definitive for launching a product which is, so obviously, not thought through and dialed.

Then, second: there’s the wi-fi issue. I bought two W7’s. What I wasnt told, and cannot find any blogg info on, (maybe because the product is quite new into the marketplace) is that the system seems to overload the wifi bandwidth. Even after switching off all other ‘wi-fi hungry’ devices I still can’t get pandora to load while the speakers are turned on… and cannot figure out how to play music from my lap top collection. It’s a dead duck.

when it plays one of the speakers cuts out periodically… probably due to the same wi-fi bandwidth issue.. which is really annoying!

I’ve e-mailed customer support (the phone in service is only open 6 hours per day -only in day time hours -so not easy to talk to a human) and their response was a simple repeat of the set up instructions in the manual. I replied with frustration, after further failure, and haven’t heard anything back. its been three days now.

I guess this one wasnt ready for launch. $800 down the drain… I’ll be returning my speakers.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 10:07
cnockaert Gebruiker

Heb de W9 en de klank is uitzonderlijk en een niveau hoger dan de B&O A7 die ik ook heb . Verbinding is idd niet  top . Via een bluetooth aansluiting ok en kabel.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 18:27
Current Gebruiker

Bedoel je niet B&W A7?

Want die vind ik echt een top speaker!

Beantwoorden

11 maart 2019 om 12:00
12bmancunian4u2 Gebruiker

Op amazon is de W7 speaker ook voor $99.99 te koop…

Beetje jammer dat er zo gelogen wordt over de “was eerst prijs €459″ want dat was ie nooit…

Beantwoorden

11 maart 2019 om 12:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag 12bmancunian4u2,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 06:21
J-L Gebruiker

Vergeet de ruim €47,- aan verzendkosten niet.

Dan nog wel goedkoper dan bij de meeste andere aanbieders.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 11:15
chow Gebruiker

Beseft men iBOOD dat dit de regels zijn in Nederland: https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16683/Aanbiedingen-moeten-echte-aanbiedingen-zijn

(Weet niet of de link klikbaar is, lukt even niet vanaf mijn iPad.)

Beantwoorden

13 maart 2019 om 00:18
Moderator Paul Moderator

Hoi chow, jouw link gaat over van/voor verkoopprijzen bij winkels met een vast assortiment. 
Dat gaat niet op voor iBOOD die als dagaanbieder met de oorspronkelijke adviesprijs vergelijkt.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 04:35
chow Gebruiker

Jullie staan in ieder geval weer genoemd in de laatste Consumentenbond. Het net sluit.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 13:37
mjmoreno Gebruiker

Ik lees: ‘Het digitale signaal heeft een vermogen van 150 Watt x 2 kanalen’, over de versterker… zou het niet handig zijn om een analoog signaal te hebben om de speakers in beweging te zetten?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:16
coenvanderheijden Gebruiker

Ik heb de W7 ook al een tijdje staan en ik onderschrijf de andere reacties hier: subliem geluid maar de Play-Fi app mag wat beter. Ik had er zeker nog eentje gekocht mits nog beschikbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.