8 maart 2019 om 00:00
iBOOD

OP = OP Samsung

OP = OP Samsung
Grijp je kans!

Op het juiste moment, op de juiste plaats. Dat ben jij nu. Hier scoor je nu een nieuwe Samsung TV of soundbar. Droom maar even weg hoe jij straks op de bank geniet van je nieuwe TV, maar droom niet te lang, want OP = OP!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

8 maart 2019 om 00:18
mickq123@hotmail.com Gebruiker

Neem geen (Samsung) Smarttv! Voordat je het weet verdwijnen de apps uit de bibliotheek. Samsung trekt zich nergens iets van aan.

Beantwoorden

8 maart 2019 om 01:01
Susantigoon Gebruiker

Wat fijn dat je dat even meldt.

Ik heb toch al ruim 15 jaar Samsung, maar dit is mij werkelijk nog nooit opgevallen, maar als jij het zegt.

Enorm bedankt!

Beantwoorden

8 maart 2019 om 06:39
toony_bee Gebruiker

Dat is mijn ervaring bij alle smartTV’s. Of kun jij een merk noemen dat dit niet heeft? Een google chromcast lost een deel van je probleem weer op…

Beantwoorden

8 maart 2019 om 07:44
mlasschuyt Gebruiker

Dat heeft voornamelijk te maken met de ontwikkelaars van de apps, niet met Samsung. Na een tijdje worden de apps niet meer geupdate en/of ondersteund en kan Samsung de apps niet meer aanbieden op hun platform.

Beantwoorden

8 maart 2019 om 08:13
Bensaab Gebruiker

Samsung meldt duidelijk tijdig aan dat per x datum een app gaat stoppen. Dit staat vermeld wanneer je de tv aanzet. Misschien lees jij het niet. Dus koop gewoon rustig een Samsung tv niets aan het handje . Met apps spelen doe je maar op je telefoon

Beantwoorden

8 maart 2019 om 00:30
PetervdK Gebruiker

Grappig. De 50 en 55 zijn allebei even groot… :) copy/paste foutje?

Beantwoorden

8 maart 2019 om 07:14
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Peter,

Scherp, ik heb het doorgegeven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 maart 2019 om 08:02
Erikvereijken Gebruiker

In de doos van een 55inch tref je een 50inch aan :) dat is vals

Beantwoorden

8 maart 2019 om 08:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Erikvereijken,

Dit is inderdaad niet helemaal goed gegaan! Collega Jelle heeft dit al doorgegeven zodat dit aangepast kan worden :-)

Edited by: Bas iBOOD
Dit is inmiddels aangepast :-)

Beantwoorden

8 maart 2019 om 11:20
boelleken2 Gebruiker

Balen dat er geen 32′ inch smart tv in de opruiming zit, want samsung zijn tv’s zijn echt wel goed van kwaliteit. Zoek er één dringend voor in men badkamer.

Beantwoorden

8 maart 2019 om 14:05
Jetrell Gebruiker

Wat is de refresh rate in Hz voor de 55 inch?

Beantwoorden

8 maart 2019 om 15:24

50/60 hertz,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 maart 2019 om 23:29
Jetrell Gebruiker

Wat is het verschil tussen zo’n 7021 series en een 7100 of 7170 series bijvoorbeeld..?

Beantwoorden

8 maart 2019 om 23:30
Jetrell Gebruiker

Ik neem aan de hoger de serie de beter de specificaties

Beantwoorden

9 maart 2019 om 14:58

Goedemiddag Jetrell,

Voor zulke vragen raad ik altijd de website: https://www.displayspecifications.com/ aan. Hier kan je op bijvoorbeeld 2 tabbladen alle specs naast elkaar vergelijken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 maart 2019 om 11:22
Hippievogel Gebruiker

Verschil is nihil enkel de functies van smartthings. En het missen van extra hdmi poorten(de 7000 7020 hebben er 2 waar de 7100 vaak 3 of 4 hebben) ook mist de niet 7100 bluetooth. Waardoor je geen toetsenbord/muis/headset kan koppelen met je tv. Ik heb zelf een 7020 65 en mis de bluetooth functie enorm maar kan ermee leven.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:40
Sandervb1 Gebruiker

Wordt deze vandaag nog verzonden?

Vriendelijke groetjes,
Sander

Beantwoorden

12 maart 2019 om 14:27
Moderator Jim Moderator

Hi Sander!

Ik weet niet precies over welke deal je vraag gaat – maar als de verwachte verzenddatum op vandaag staat, is dat wel de verwachting! Anders ontvang je van iBOOD bericht als het niet het geval is!

Groet,

Jim

Beantwoorden

13 maart 2019 om 11:35
swcloud1 Gebruiker

Hey, ik heb de Samsung 55” UHD Smart TV UE55NU7021 besteld. Deze zou 12 maart verzonden worden, maar heb nog niks gekregen, ook geen bericht.

Beantwoorden

20 maart 2019 om 11:49
camiloperales Gebruiker

Ik heb afgelopen maandag mijn 65″ Samsung afgeleverd gekregen, maar bij openen van de doos zat er echt enkel een scherm in. Geen manual, geen voedingskabel, geen afstandsbediening, geen pootjes. Ook heeft de televisie vlekken op de achterkant. Het komt op mij dus over alszijnde een refurbished / 2e keus product? 
Er is inmiddels een case aangemaakt, en ik hoop vandaag nog antwoord te krijgen, maar ik blijf deze situatie wel heel apart vinden….

Beantwoorden

25 maart 2019 om 15:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker vreemd, camiloperales. Ik heb mijn collega’s gevraagd jouw case z.s.m. in behandeling te nemen, als ze dat nog niet gedaan hebben.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.