14 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Boston Acoustics Speakers

Boston Acoustics Speakers
Geluid waar je blij van wordt

Op zoek naar luidsprekers voor je home cinema set up? Of ben je op zoek naar een heldere geluidsweergave in een compacte behuizing? Dan ben je bij Boston Acoustics aan het juiste adres. Dit Amerikaanse bedrijf staat al jaren garant voor luidsprekers van topkwaliteit.

In deze Flash Sale vind je een selectie van hun producten, must haves voor ieder die op zoek is naar helder klinkende luidsprekers.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

14 maart 2019 om 01:29
Dirkvdn Gebruiker

De sub en de torenspeakers zijn super!! Nog geen seconde spijt van gehad.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 02:00
solliee Gebruiker

Heb de sub terug moeten sturen zat een beste brom in jammer genoeg en dat was ook alleen met het stoom aangesloten gewoon kapotte AMP ik durf het niet meer heb maar een jbl es 250p gekocht wel 12 inch 400w rms ik hoop dat jullie meer geluk hebben

Beantwoorden

15 maart 2019 om 13:13
b4uit Gebruiker

Gisteren de SUB besteld. Wat voor kabel moet ik dan nog kopen? Of zit alles compleet in de doos?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 20:17
Erikvereijken Gebruiker

Voedingskabel zit er bij, moet nog wel een tulp-kabel van de sub naar de receiver

Beantwoorden

17 maart 2019 om 00:19
b4uit Gebruiker

Dank u!

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:24
Moderator Jim Moderator

Gefeliciteerd met de aankoop b4uit!

& Dank voor het antwoorden Erik!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:24
eddieke1 Gebruiker

Ik heb twee actieve speakertjes naast de Tv staan. Daar zit een aansluiting op voor een sub out met een tulpstekker. Kan deze sub ook gewoon hierop aangesloten worden? Of heb ik een actieve sub nodig?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 19:35
Erikkie7 Gebruiker

Aangezien deze sub ook gewoon een voedingskabel heeft en diverse regelbare instellingen lijkt het mij dat dit zonder problemen moet kunnen.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:59
Moderator Jim Moderator

Hi Eddieke!

Zoals Erikkie aangeeft, moet dit inderdaad zonder problemen kunnen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 maart 2019 om 14:30
Current Gebruiker

Er zit een brom in… :odie zit er in zodra het ding aan gaat (lijkt op een 50hrz aardlus brom)Als alle kabels behalve de netspanning er uit zijn is de brom er nog en het zelfde. Net stekker om gedraaid (fase nul wisselen) maakt niets uit,andere groep in huis, andere fase (bij de buren aan gesloten) maakt allemaal niets uit er zit gewoon een brom in die je duidelijk hoort als het stil in huis is. Dat is dus irritant want nu moet ik het ding iedere keer uit en aan zetten met de hand, de brom is er namelijk ook als de sub op mute in standby staat.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 18:05
pinkliver Gebruiker

Dit bericht hier boven is het zelfde als dit van hififorum.nl
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2012, 12:41:19 »

Er zit een brom in… :o
die zit er in zodra het ding aan gaat (lijkt op een 50hrz aardlus brom)
Als alle kabels behalve de netspanning er uit zijn is de brom er nog en het zelfde.
Net stekker om gedraaid (fase nul wisselen) maakt niets uit,
andere groep in huis, andere fase (bij de buren aan gesloten) maakt allemaal niets uit er zit gewoon een brom in die je duidelijk hoort als het stil in huis is.
Dat is dus irritant want nu moet ik het ding iedere keer uit en aan zetten met de hand, de brom is er namelijk ook als de sub op mute in standby staat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.