19 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Veho Elektronica

Veho Elektronica
Toppers van Veho

Draadloze headphones, in-ears, bluetoothspeakers, powerbanks en nog véél meer: in deze Flash Sale bieden we talloze toppers van Veho aan voor een scherp prijsje.

19 maart 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Gedurende deze Flash Sale is er een Product Expert aanwezig die je alles kan vertellen over deze Veho producten. Heb je dus nog een vraag? Stel hem in het Engels, de expert is namelijk Engelstalig.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 08:31
baske1971 Gebruiker

Veho Muvi HD10X Bodycam, wat is de watwaterdichtheid van deze camera? Ik wil deze ook buiten gebruiken en soms regent het, hard.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:48
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Hi Baske1971, No, this model isn’t water proof. Soon, we are launching a ‘extreme sports pack’ which will contain mounts, water proof case and silicone case. Until then, I wouldn’t use in the rain. Thank you, Veho

Beantwoorden

19 maart 2019 om 10:32
stgea Gebruiker

[Veho Dx-2 microscoop]

Waar vind ik voorbeelden van de beeldkwaliteit van deze microscoop?

Foto’s van de microscoop genoeg, maar niet van samples, wat zie je op het scherm?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 10:44

Hi Stgea, this is a new model following the success of our old range, internally they’ve had a huge upgrade. Its 300 x magnification with a 5 MP image senor. If you have a high spec monitor you’ll see the best results (comes with free software to live view)i

Beantwoorden

19 maart 2019 om 10:46
GaborN78 Gebruiker

Hoe goed is de ZB-1 bestand tegen regen?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 10:55

Hi GaborN78, this product is very popular with ibood customers so sure they can share experiences. The IPX rating is 5 so sweat,water/splash resistant. light rain will be fine but i wouldn’t recommend heavy (monsoon) rain!

Beantwoorden

19 maart 2019 om 11:03
blackfin Gebruiker

Even een vraagje over de universele lader, onder universeel zou ik verstaan dat deze ook NiMh batterijen zou kunnen opladen maar deze staan niet in de lijst.

Deze lader lijkt een rebrand te zijn van de Basen BO4 lader, deze kan wel NiMh batterijen laden.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 11:15

Hi Blackfin, we these batteries are fine to use. I personally use them for mine!

Beantwoorden

19 maart 2019 om 11:06
blackfin Gebruiker

iBOOD even een opmerking m.b.t. jullie verzendkosten. Stil ik bestel 1 kabelsetje dan betaal ik €2,95 aan verzendkosten, wil ik er twee bestellen dan stijgen de verzendkosten meteen naar €5,95. Dit is dus €0,05 MEER dan twee losse bestellingen.

Beantwoorden

21 maart 2019 om 18:17
picobello3 Gebruiker

Zzzzzzz

Beantwoorden

19 maart 2019 om 12:05
smaurer76 Gebruiker

Is er een mogelijkheid om 2 Veho M8 speakers tegelijk te koppelen / muziek af te spellen?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 12:18

Hi Smaurer, no, sadly not – You can link 2 x M2s or 2 x MZ-1s together. I have a MZ-1 and link these two, you won’t be disappointed, these speakers pack a decent punch for the price.

I hope that helps.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:06
LEONARD80 Gebruiker

Veho Smartfix Film & Slide Scanner

Vraag is deze de 14 Megapixelversie

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:10

Yes, this is the 14 Megapixel version – How can I help?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 16:35
dimitriverheyden Gebruiker

Hey,

Een vraag omtrent Veho ZB-2 Bluetooth In-Ears.

Op de ene foto staan de oortjes met een clips afgebeeld en op de andere niet.

Zit de clips mee in de verpakking en kan deze er op of afgenomen worden?

Ik heb het over de clips die de functie heeft om het oortje in de oorschelp te klemmen.

met vriendelijke groeten

Beantwoorden

19 maart 2019 om 16:48

Hi, this is removable, you can leave it in which helps hold the ear piece in when running or remove for leisurely use.

I hope that helps. :)

Beantwoorden

20 maart 2019 om 06:52
Zoralina03 Gebruiker

Veho ZB-6 Bluetooth On-Ear
Betreft deze koptelefoon, Veho ZB-6 Bluetooth On-Ear.
Er staat vermeld dat degene die deze draagt geen geluiden van buitenaf hoort.
Maar hoe zit t met de andere gezinsleden.? Wanneer de drager zijn geluid harder heeft staan, horen de andere gezinsleden dit dan of sluit hij zo goed af dat anderen er geen hinder van hebben?

Beantwoorden

20 maart 2019 om 07:13
Moderator Jim Moderator

Hi Zoralina! 
Als je het niet erg zou vinden, vertaal ik het even vrij naar het Engels; gezien de Product-Expert Engelstalig is deze deal!

“Hi Product-Expert!

Regarding the Veho ZB-6 On Ear we see that all external sounds are blocked while listening. Are other people able to hear the music when the On-Ear is playing music on a high volume?”

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:08

Thanks Jim, my Dutch is improving but google translate helps. :)

@ Zoralina03, at maximum volume you will be able to hear the music (bass mainly) but its very (very) quiet. All customer reviews are strong and i’m sure people can share their feedback.

Beantwoorden

21 maart 2019 om 18:59
jurriaanr Gebruiker

De hoofdtelefoons zijn niet actief omgevingsgeluid dempend. Ze dempen het geluid net zo goed als elke andere telefoon die relatief over/op de oren zitten. “geluidsisolerende technologie” is gewoon marketing bs waar ze eens mee moeten stoppen. Het zijn namelijk prima koptelefoons zonder dat erbij te noemen. Maar die technologie is dezelfde tech als 2 handen over je oren leggen

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:16
el. Gebruiker

Ik heb bij een vorige verkoop de DS4 gekocht, maar als mijn Iphone X er ’s nachts op heeft gestaan, is deze de volgende morgen leeg! Hoe kan dat?

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:27

Hi El, the DS-4 LED chances from red (not charging) to blue (charging) – Do you have a thick mobile case? I’ve never heard of any issues with this product.

Beantwoorden

20 maart 2019 om 11:06
el. Gebruiker

Yes I have a thick mobile case, but it says that most be no problem while charging. It starts charging (blue) but in the morning it is red!

Beantwoorden

20 maart 2019 om 11:24

Hmm. Sounds very strange – i’d test charging without your case and then, a different USB plug/port (maybe the one you’re using is low amp) You’ll know then if its a product fault or your case/plug is affecting the product – if this still has issues i’d contact ibood for returns. I hope the above helps and solves the issue.

Beantwoorden

20 maart 2019 om 14:40
Wvdm1956 Gebruiker

Hi! Looks like the only difference between the Veho Endurance 15.000 and the Pro version is the inclusion of cables, is that correct?

Beantwoorden

20 maart 2019 om 15:47

Hi Wvdm1956 – Yes, the Endurance Pro comes with a MFI/UBC-C cable.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.