21 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Bluetooth Koptelefoons

Bluetooth Koptelefoons
Geniet optimaal van je muziek

Op zoek naar een nieuwe koptelefoon? Dan vind je in deze opruiming vast en zeker wat je zoekt! Alle headphones in deze Flash Sale zijn draadloos, zodat je - de titel zegt het al - optimaal geniet van je favoriete muziek.

21 maart 2019 om 09:35
C.v.Steenderen Gebruiker

Hallo,

De Libratone Q Adapt BT Koptelefoon kun je die ook simultaan aan twee telefoon aansluiten?

Beantwoorden

21 maart 2019 om 10:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er kunnen niet twee telefoons tegelijk zijn verbonden zijn met deze hoofdtelefoon.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:28
EvertBourgeois Gebruiker

Half acht ’s morgens en al uitverkocht

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ha Evert,

Deze hoofdtelefoons zijn gisteren om 00:00 al live gegaan. Om half acht vanochtend stonden deze deals dus al ruim 30 uur online.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 16:55
Spaceman1 Gebruiker

Zeer teleurgesteld over de u jays. Vandaag geleverd van de vorige deal. Direct na uitpakken al een enorm aanhoudend gekraak aan de linker kant. ????

Beantwoorden

23 maart 2019 om 21:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Spaceman1,

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zou je een serviceverzoek in kunnen dienen via je account? Dan zal de klantenservice hierover na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 07:19
JamesDaniel Gebruiker

Wanneer worden de ATHDSR9BT’s verstuurd? 26e was de verwachte verzenddatum maar ik heb nog geen verzendbevestig ontvangen.

Bvd

Beantwoorden

28 maart 2019 om 10:52
Moderator Jim Moderator

Hi James!

Ga ik even voor je navragen!

Groet!

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 12:33
JamesDaniel Gebruiker

Thanks Jim, kan niet wachten namelijk :-)

Beantwoorden

29 maart 2019 om 11:56
JamesDaniel Gebruiker

Jammer Jim om mijn berichten weg te halen. Maar haal de URL(s) even door waybackmachine. Mijn berichten waren puur product gerelateerd en niet in strijd met de regels. Maar door het verwijderen van mijn berichten bevestigd mijn vermoedendat dat hier een vuil spelletje wordt gespeeld alleen nog maar meer.

Maar goed, knip in 1, 2, 3…

Ow ja, leverancier is inmiddels door mij benaderd.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 15:28
Moderator Jim Moderator

Hi James!

Ik heb je berichten niet verwijderd :-(. Ik ben er sinds gisteren even tussenuit geweest, maar zie inderdaad dat een van mijn collega’s de post heeft verwijderd. Ik ga even vragen wat de reden daarvan is, want die snap ik niet helemaal.

Groet!

Jim

Edited by: Jim
Hi James!
Ik heb even contact gehad en men viel vooral over de manier van bewoorden begreep ik. Ik (/we) kan me voorstellen dat het echt heel vervelend is als een product uiteindelijk niet leverbaar blijkt te zijn, dus ik kan me de emotie goed voorstellen! Ik ben je dan ook dankbaar voor alle support die je iBOOD tot nu toe hebt gegeven en hoop dat we je in het toekomst nog vaak op het forum terug mogen zien. Sorry voor de miscommunicatie!
Groet,
Jim

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:48
JamesDaniel Gebruiker

Beste Jim, begrijp me goed. ik reken jullie niks aan. Ik weet dat jullie niet onder directe leiding van iBood vallen. Mijns inziens viel de bewoordingen wel mee maar daar valt over te twisten. En ja, er zal ongetwijfeld wel enige vorm van emotie in gezeten hebben. Ik heb Audio Technica benaderd en bij hun is niks bekend over enige uitlevering aan iBood. Ze sluiten niet uit dat er een “bestelling” bij een andere partij gedaan kan zijn. Ze vinden het zelf ook vervelend omdat ik toch negatief uitstraalde op hun goede naam.

En nog steeds vertrouw ik het niet. Als je iets na 10 minuten na livegang besteld en daarna doodleuk te horen krijgt dat de leverancier niet kan leveren dan kan je een reactie als deze verwachten bij een product als deze. Kijk, bij een paar sokken of zo pak je je verlies en baal je er even van maar dit is van een andere orde.

Ik laat het er niet bij zitten mits iBood echt concreet aan kan tonen dat dit overmacht is geweest. Zo niet blijft mijn verdenking van misleiding gehandhaafd en zal ik daar ook zeker werk van maken.

Louter verschuilen achter de voorwaarden is te makkelijk. Het niet kunnen leveren had namelijk al lang bekend geweest moeten zijn aangezien de tussenperiode van bestellen en uitleveren daar ruim genoeg voor de is. En om die reden vertrouw ik het niet. Ik weet dat jullie kunnen zien op gebruikersnaam wat de bestelhostorie is geweest. Je weet dus ook dus ik meer dan een trouwe klant ben. Ik ben een klant van het eerst uur en de lijst met bestellingen is lang, heel lang. Dankan je niet met zo’n slap verhaal aankomen. Ik verwacht echt meer en niet onder het mom van de klant is koning en mag zich op basis daarvan meer permitteren. Dit is een principe kwestie.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 17:07
JamesDaniel Gebruiker

En ow ja, het product is wel degelijk nog te leveren! Als Audio Technica had aangegeven dat er geen voorraad maar was, tsjah, dan is het gewoon pech. Maar de koptelefoon is nog wel beschikbaar. Ik sluit een overeenkomst met iBood. iBood is dan verplicht dit product te leveren als dit gewoon beschikbaar is. Als ze bij een andere partij “ingekocht” hebben die uiteindelijk niet kan leveren dan is dat een kwestie tussen iBood en leverancier. Ik als klant heb gewoon recht op levering van het product als deze gewoon voorraad of is. Waar die vandaan komt zal mij een worst wezen.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 06:32
Beke Gebruiker

Graag opheldering Ibood, wordt dit product geleverd?

Ook ik had ondertussen jullie klantendienst gecontacteerd aangezien er geen nieuwe verzenddatum kwam. En gisteren, een waarschijnlijk voorgebakken mail teruggekregen, waarin staat hoe spijtig het wel niet is dat deze bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels verneem ik, via het forum nota bene, andere dingen? Willen jullie wel even eerlijk blijven ten opzichte van jullie klanten indien mogelijk aub??

Beantwoorden

30 maart 2019 om 11:34
JamesDaniel Gebruiker

Kijk, dank Beke. Ik wist het. Dus jij hebt vertraging en ik heb niet leveren. iBood. Jullie vallen echt door de mand nu!! @Beke : ik laat het er niet bij zitten.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 11:45
JamesDaniel Gebruiker

Als hier niet duidelijkheid over komt zal ik zeer ruimte ruchtbaarheid geven aan dit voorval. Het heeft er alle schijn van dat hier sprake is van bewust verkeer trekken met aanbiedingen onder valse voorwendselen.  Bij uitsluiten van een gepaste oplossing zál rechtsbijstand ingeschakeld worden. Nogmaals, dit is een principekwestie.

Een foutje kan gebeuren maar dit riekt naar hele ander praktijken.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 11:49
JamesDaniel Gebruiker

Letterlijke tekst die ik heb ontvangen :
@Beke : mag ik vragen om de tekst die u heeft gehad hier ook te plaatsen?

Eerder hebben we contact met je gehad omdat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. 

Op 21 Maart heb je via iBOOD een bestelling geplaatst, waarvoor onze dank. In deze bestelling heb je het volgende besteld: Audio Technica – ATH-DSR9BT 

Helaas moeten wij jou teleurstellen, de leverancier heeft dit product niet kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad. Jouw order is één van de bestellingen die niet uitgeleverd kan worden. Wij hebben geprobeerd om opnieuw een soortgelijk model in te kopen bij een andere leverancier, maar dit is niet gelukt. Om deze reden zullen wij dit product annuleren. Onze excuses voor het ongemak.

Het aankoopbedrag van jouw bestelling zal binnen 2 tot 5 werkdagen gecrediteerd worden.

Mocht je andere producten hebben besteld, dan zullen deze uiteraard wel nog verwerkt worden. 

Wij kunnen ons voorstellen dat je teleurgesteld bent en willen jou daarom tegemoet komen met een coupon ter waarde van 5 euro:

Beantwoorden

30 maart 2019 om 13:17
Beke Gebruiker

@JamesDaniel: mogelijks loopt de interne communicatie bij Ibood niet goed en staat mij misschien ook nog een annulering te wachten? De status in mijn bestellingen staat voorlopig nog wel als ‘bevestigd’ maar nog geen factuur of nieuwe verzenddatum beschikbaar…

Hierna de mail die ik gisteren om 11u51 ontvangen heb:

“Goed dat je ons hierover informeert, al vinden we het natuurlijk vervelend om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.

We hebben de order voor je opgezocht en moeten je helaas informeren dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Op dit moment is er nog geen informatie over een nieuwe verzenddatum beschikbaar. We hebben direct de logistieke afdeling om aanvullende informatie gevraagd. Zodra wij meer informatie krijgen over de verzenddatum, stellen wij je natuurlijk meteen op de hoogte.

We vinden het erg vervelend dat je op jouw bestelling moet wachten, excuus hiervoor! We gaan voor je aan de slag zodat we je snel meer kunnen vertellen.


Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!”

Beantwoorden

30 maart 2019 om 14:12
JamesDaniel Gebruiker

Helder. Ik herken dit mailtje en ervaring leert dat er gewoon tot uitlevering overgegaan zal worden. Kijk, dat is geen probleem natuurlijk maar ik krijg te horen dat de leverancier niet kan leveren. Ik heb om 00:10 uur besteld. Wat was jouw tijdstip van bestellen?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 19:37
Beke Gebruiker

Om 02u00 en onmiddellijk na mijn bestelling uitverkocht! Benieuwd hoeveel er hier dan wel (of niet) van op voorraad waren. Het blijft hier verder toch zéér stil rond vind ik…

Wanneer precies kreeg jij het nieuws te horen i.v.m. de leverancier? Nog voor of na de mail die ik ontving?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 20:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond JamesDaniel en Beke,

Excuus dat het wat stil bleef hier, maar ik ga dit nogmaals aankaarten bij de klantenservice. Wij vrijwillige moderators hebben geen inzicht in bestellingen en order historie en het enige wat wij kunnen doen is jullie berichten doorgeven. Dat ga ik bij deze ook doen, zodat er na het weekend contact hierover met jullie wordt opgenomen.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 20:50
JamesDaniel Gebruiker

Bedankt Niek. Jullie moderators zijn altijd behulpzaam/sportief. Ik hoop echt dat de koptelefoons gewoon geleverd kunnen worden en niet bijvoorbeeld afgedaan wordt met een bericht als “foutje in de communicatie” oid.

Ik heb nog goede moed! Mocht het opgelost worden dan kunnen bovenstaande berichten wat mij betreft verwijderd worden en zal ik er verder geen aandacht meer aan geven.

Fingers crossed! En bedankt voor de moeite Niek.

Goed weekend!

Beantwoorden

30 maart 2019 om 20:56
JamesDaniel Gebruiker

Ik had de 27e een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de koptelefoon verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik bericht terug. Ik gok erop dat wij de enige 2 waren maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Er is nu gelukkig aandacht voor. Hopen dat ze het netjes oppakken. Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met iBood louter positief zijn geweest en ik heb echt al veel besteld de afgelopen jaren. Nooit wat aan de hand geweest, altijd netjes geholpen dus dit bevreemd mij echt. Ach, we gaan het zien.

Beantwoorden

1 april 2019 om 17:56
m-1-d Gebruiker

Nou JamesDaniel je bent niet de enige, ik heb het product ook rond 00:15 besteld *knip* Toevallig een slechte 1 April grap Het is tevens ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ronduit belachelijk. Altijd weer hetzelfde verhaaltje.

Edited by: Jim
Je mag uiteraard je frustratie uiten, maar blijf wel netjes

Beantwoorden

1 april 2019 om 19:27
Beke Gebruiker

Hier ook. Bestelling geannuleerd door Ibood… waarom gaat zo’n deal live als men niet op voorhand zeker is of de leverancier wel kan leveren? Is dit wettelijk? Bah, een redelijke uitleg of een woordje op het forum kan er ook al niet vanaf, voorgekauwde mails ja. Enig lichtpunt is de coupon die ze eigenlijk niet verplicht zijn om te geven, waarvoor ‘dank’, maar ik had liever het product ontvangen! Recent dacht ik nog dat Ibood aan een heropleving bezig was gezien de goede recente deals en artikelen die de revue passeren, maar dit is géén manier van werken!

Beantwoorden

1 april 2019 om 19:30
Moderator Jim Moderator

Hi Beke!

Ik snap zeker de frustratie! Hoewel je er misschien op dit moment helaas niets aan hebt (sorry!), komt dit alleen voor in de gevallen dat de leverancier op voorhand gemaakte afspraken met iBOOD niet nakomt. Het is dus voor iBOOD net zo’n vervelende situatie als voor jullie, waardoor er eigenlijk alleen maar verliezers zijn. Aangezien jullie er al helemaal niets aan kunnen doen, probeert iBOOD in ieder geval nog een tegemoetkoming te geven! Normaal gezien wordt er op het forum over individuele cases weinig gepraat, omdat we (zoals Niek hierboven aangeeft) weinig inzicht hebben in de orderhistorie en status, maar je mag natuurlijk altijd mailen naar webcare@ibood.com om hier verder over te praten!

Nogmaals sorry voor alle ongemakken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

1 april 2019 om 19:49
Beke Gebruiker

Hoi Jim, dit betreft geen individuele case meer denk ik. Dit is een probleem die kan voorkomen worden, het is maar te zien hoe alles op papier gezet wordt met de leverancier(s). Ibood maakt zich hier veel te makkelijk vanaf door zich in te dekken met hun voorwaarden. U hoeft zich niet te verontschuldigen, jullie als moderators op dit forum zijn niks te verwijten, integendeel. Ik ga er momenteel verder niet meer over mailen, toch bedankt. Groetjes.

Beantwoorden

1 april 2019 om 20:02
Moderator Jim Moderator

Hi Beke,

Dank voor je lieve reactie! Ik hoop de volgende keer op een betere afloop!

Groetjes!

Jim

(P.S. Individuele cases bedoel ik in dit geval dat we niet op persoonlijke bestellingen mogen in gaan gezien de GDPR/AVG en alle andere nieuwe wetten. We geven dit uiteraard wel allemaal door!

Beantwoorden

2 april 2019 om 13:07
JamesDaniel Gebruiker

@m-1-d : ik heb de indruk dat ze dit toch wel serieus oppakken. Ik wacht vandaag nog even af of er een reactie komt. Dan hebben ze 2 volle werkdagen de tijd gehad om tot een oplossing te komen. Ben zeer benieuwd naar hun reactie. 

Wat was de opgaaf van reden van niet leveren? Misschien raadzaam om ook even de letterlijke tekst hier te plaatsen. 
Bedankt voor het melden in ieder geval.

Beantwoorden

1 april 2019 om 19:31
Beke Gebruiker

@Niek: bedankt nog voor de moeite!

Beantwoorden

2 april 2019 om 00:28
JamesDaniel Gebruiker

Er wordt momenteel intern naar gekeken, voor wat het waard is. Maar het is in ieder geval wat. Als ik meer te horen krijg laat ik het weten op het forum. Ik heb nog hoop. Geef het nog even de tijd. Trusten!

Beantwoorden

3 april 2019 om 09:08
JamesDaniel Gebruiker

Gisteren wederom radiostilte. Als ik aan het einde van de dag nog geen reactie heb gehad dan neem ik weer contact op. @m-1-d : wil je nog de tekst van jouw ontvangen mail hier plaatsen?

Beantwoorden

3 april 2019 om 14:01
JamesDaniel Gebruiker

Klein update : hoewel inhoudelijk nog geen informatie heb ik vandaag wel een bericht gekregen dat ze hun uiterste best doen. Ze verwachten in de komende dagen meer te weten. Altijd nog beter dan helemaal niks, laten we het positief benaderen. Persoonlijk heb ik niet zo’n probleem om er langer op te wachten als de uitkomst positief is. Als ik kijk naar de grootte van iBood als inkoop organisatie, dan heb ik best nog wel vertrouwen in. Voor nu dus nog even geduld. @Niek en @Jim : hebben jullie bezwaar op mijn updates?

Beantwoorden

3 april 2019 om 14:43
m-1-d Gebruiker

Beste james, als je wat meer weet zou je mij eventueel ook op de hoogte willen houden.

M.v.g
M

Beantwoorden

3 april 2019 om 17:52
JamesDaniel Gebruiker

@m-1-d : Uiteraard. Ik hou jullie via dit forum op de hoogte. Wil jij nog de tekst van de ontvangen email hier plaatsen? Voor de duidelijkheid : ik geloof echt dat ze hun best doen.

Beantwoorden

3 april 2019 om 23:59
m-1-d Gebruiker

Top heel fijn!, hier heb je de tekst.
“Helaas moeten wij jou teleurstellen, de leverancier heeft dit product niet kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad. Jouw order is één van de bestellingen die niet uitgeleverd kan worden. Wij hebben geprobeerd een soortgelijk model opnieuw in te kopen bij een andere leverancier, maar dit is niet gelukt. Om deze reden zullen wij dit product annuleren. Onze excuses voor het ongemak.”

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.