25 april 2019 om 00:01
iBOOD

iWalk Laders & Kabels

iWalk Laders & Kabels
De accu leeg?

Kun je niet zonder smartphone en is een acculading op een dag niet genoeg? We begrijpen je. Scoor nu in deze Flash Sale een powerbank, lader of kabel en blijf bereikbaar. We bellen, appen, Facetimen en meer van zulks!

25 april 2019 om 01:32
Llyra Gebruiker

Zit er bij de Scorpion draadloze lader ook een kabel en stekker?

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Llyra,

Er wordt een micro USB kabel meegeleverd om hem van stroom te voorzien.

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:15
mrbasm Gebruiker

De kabels kunnen toch met brievenbus post verstuurd worden waarom moet er € 5,95 verzendkosten betaald worden, echt onzin !

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:37
BelgianTriple Gebruiker

Mijn ervaringen met online aangekochte oplaadkabels is dat mijn smartphone steeds melding maakt dat hij traag oplaadt. In de wagen laadt hij dan ook effectief niet op maar gaat hij enkel iets trager plat (bij gebruik van Waze).

Zal dit hier ook het geval zijn?

Beantwoorden

25 april 2019 om 10:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is lastig vergelijken bij ‘een smartphone’ en ‘oplaadkabels’ in zijn algemeenheid. Maar bij deze kabels zou je smartphone niet traag mogen opladen. De lightning kabel is bijvoorbeeld ook MFI gecertificeerd.

Beantwoorden

25 april 2019 om 11:36
darch1 Gebruiker

Bij de iWalk draadloze autolader staat vermeld, alleen de QC2.0 ondersteund de lader, afzonderlijk verkrijgbaar. Wat is dit en waar vind ik het?

Beantwoorden

25 april 2019 om 11:48

Deze draadloze oplader kant compatibele telefoons extra snel opladen. Dit werkt echter alleen als hij van stroom wordt voorzien door een (niet meegeleverde) QuickCharge 2.0 compatibele adapter. Anders zal hij op normale snelheid opladen.

Meer informatie hierover vind je in deze flyer.

Beantwoorden

25 april 2019 om 14:26
incabloc Gebruiker

Hoe wordt deze bevestigd? In het luchtrooster van de auto? Is er ook een foto van de achterkant?

Beantwoorden

25 april 2019 om 14:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag incabloc,

Deze gaat inderdaad in het ventilatierooster van je auto. Of er ook een foto is van de achterkant vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

26 april 2019 om 10:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen incabloc,

Hierbij een afbeelding van de achterkant

Beantwoorden

26 april 2019 om 11:02
UknownUser Gebruiker

Bij de spartan powerbank staat er bij degene met de gouden kleur op de foto dat de kleur blueish green is. Bij de blauwe staat de de kleur gold is. Klopt de foto of de kleur die erbij staat?

Beantwoorden

26 april 2019 om 13:31

Heel scherp gezien, UknownUser.

De foto’s stonden inderdaad bij de verkeerde deals, dit is net (13:30) hersteld.

We zullen uiteraard contact opnemen met alle klanten die voor dit tijdstip een powerbank gescoord ehbben.

Beantwoorden

26 april 2019 om 12:27
carienke1 Gebruiker

zie geen code voor gratis verzending op mijn mail?

Beantwoorden

26 april 2019 om 13:28

Hoi Carienke1,

Als je het idee hebt dat deze er wel in had moeten staan, kun je dan de ontvangen mail doorsturen naar webcare@ibood.nl? Dan zoeken we dit graag voor je uit!

Beantwoorden

27 april 2019 om 16:42
Billie_ Gebruiker

Is de iWalk draadloze autolader ook compatibel met de iPhone Xs? Deze staat niet tussen de lijst van compatibele toestellen…

Beantwoorden

27 april 2019 om 17:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Billie_,

Ik kan dit helaas nergens terugvinden, ook op de website van de leverancier wordt dit niet vermeld. We kunnen dus niet garanderen dat dit zal werken, maar misschien zijn er forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.