26 april 2019 om 00:00
iBOOD

Boston Acoustics Speakers

Boston Acoustics Speakers
Geluid waar je blij van wordt

Op zoek naar luidsprekers voor je home cinema set up? Of ben je op zoek naar een heldere geluidsweergave in een compacte behuizing? Dan ben je bij Boston Acoustics aan het juiste adres. Dit Amerikaanse bedrijf staat al jaren garant voor luidsprekers van topkwaliteit.

In deze Flash Sale vind je een selectie van hun producten, must haves voor ieder die op zoek is naar helder klinkende luidsprekers.

26 april 2019 om 07:29
dffmmm Gebruiker

Waar halen jullie de adviesprijzen vandaan? op de website van Boston Acoustic zelf staat de A25 voor $149.

Er is op hun website niet duidelijk of dit voor één of twee speakers is, maar 2 x $149 is nog steeds een groot verschil met €598.

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:11
Erikvereijken Gebruiker

Antwoord zal ongeveer zijn: ‘bla bla bla adviesprijs introductie bla bla bla onze prijs…. ‘

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi dffmmm,

Mijn antwoord is inderdaad ongeveer zoals Erik al aangeeft:

Wij hanteren altijd de adviesprijs die door de fabrikant wordt meegegeven aan een product. Deze kan afwijken van de huidige verkoopprijs van de fabrikant. Meer informatie over de adviesprijs vind je hierrrr.

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:05
vertizoo Gebruiker

Graag had ik geweten als ik de A25 op het volgende toestel kan aansluiten.

arirang pa 203 iii ev   (karaoke ampifiler van me vrouw)

foto:

https://www.google.com/search?q=arirang+pa+203+iii+ev&tbm=isch&source=hp&sa=X&ved=2ahUKEwic7NOAmO3hAhWMqaQKHTB7BwoQsAR6BAgIEAE&biw=1920&bih=938

alvast bedankt!

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:10
Erikvereijken Gebruiker

Vertizoo, het zijn gewoon speakers waar je achterop speakerkabels door een gaatje steekt en vast draait.

Dus als er speakerkabels bevestigd kunnen worden aan die versterker dan kun je ze aansluiten.

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:17
vertizoo Gebruiker

https://s.meta.com.vn/img/thumb.ashx/Data/image/2018/01/16/amply-karaoke-arirang-pa-203-iii-may.jpg

op deze foto zie ik dat het met speakerkabels zijn door een gaatje.  Bij deze zal ik een setje bestellen!

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:44
Erikvereijken Gebruiker

Ja komt helemaal goed, fijne speakers heb ze zelf al jaren

Beantwoorden

27 april 2019 om 17:48
Moderator Niek Moderator

Veel plezier met je aankoop vertizoo! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.