17 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Platenspelers

Platenspelers
Put your records on

Er gaat geen geluid boven dat van een langspeelplaat. En eerlijk is eerlijk, zo'n platenspeler is natuurlijk ook gewoon een tof meubelstuk. Twee vliegen in één klap noemen we dat! En vandaag scoor je zo'n platenspeler voor een prikkie bij iBOOD.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

18 mei 2019 om 17:07
LexBood Gebruiker

Wordt deze alleen in de kleur rood geleverd?

Beantwoorden

18 mei 2019 om 17:13
Moderator Jim Moderator

Hi Lex!

Klopt, alleen de kleuren die worden vertoond zijn beschikbaar in deze sale :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 mei 2019 om 01:24
Spiediepiedie Gebruiker

Wbt Audio Technica Speler + Speaker, iemand ervaring met dit merk? En zit er op de platenspeler ook een USB kabel voor het digitaliseren van lp’s?

Beantwoorden

19 mei 2019 om 13:18
d.tijsen Gebruiker

Qua geluid zou ik voor de project gaan. Dat zijn draaitafels die prima waar voor het geld leveren. Lage rumble.

De audio Technics zie ik meer als een platenspeler voor iemand die toch liever het gemak van cd/mp3 had gehad. Verwacht ik geen hoog geluidskwaliteit van. Te plastic.

Digitaliseren van lp’s. Tja. Meestal zijn de tafels die dat kunnen zijn meestal niet de beste qua geluid.

Persoonlijk zie ik het nut van lp’s digitaliseren niet zo. Alles wat ik digitaal zou willen kan ik downloaden.

Beantwoorden

19 mei 2019 om 22:56
Moderator Jim Moderator

Hi D.Tijsen,

Dank voor het geven van je mening! :-)
Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.