28 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Nintendo Switch Games

Nintendo Switch Games
Waar je ook bent...

...met de Nintendo Switch heb je altijd toegang tot al je favoriete games. En met deze Flash Sale kun je je bibliotheek eens flink uitbreiden. Ga je voor een episch avontuur als Xenoblade Chronicles 2 of toch liever een ontspannen vakantie in Go Vacation?

Van Doom en Wasteland 2 tot Crash Team Racing: Nitro-Fueled en Yoshi's Crafted World, er is voor werkelijk iedereen wel iets te vinden in deze Flash Sale.

28 juni 2019 om 00:25
thijs.adriaans Gebruiker

Leuk eindelijk Switch games. Maar als je dan ziet dat bijvoorbeeld Rayman zelfs een euro goedkoper is bij Bol dan zijn die geadverteerde kortingen natuurlijk zeer misleidend. En bij bol binnen een dag geleverd.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:18
royu Gebruiker

De meeste zijn bij Amazon.de goedkoper, hoor!

Bijv. https://www.amazon.de/Yoshis-Crafted-World-Nintendo-Switch/dp/B07MJLJFXZ/ref=sr_1_1?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=nintendo+switch+Yoshi&qid=1561698797&s=gateway&sr=8-1

Als snel zonder verzendkosten (boven bedrag, dacht € 20) en snel bezorgd.

Erg leuk switch games bij de ibood, helaas niet echt in de aanbieding dan …

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:41
royu Gebruiker

Ik neem het toch enigszins terug. Aantal games zijn hier echt goedkoper. In winkelwagen vijf games:

Crash team racing, Go vacation, Monopoly, Pokemon pikachu en Yoshi.

Bij ibood incl verzending € 187, bij Amazon € 199

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:46
royu Gebruiker

De Blob er nog aan toegevoegd. Bij Amazon € 213, bij Ibood € 205

Beantwoorden

28 juni 2019 om 09:30
bodhikun Gebruiker

In welke taal zijn deze spellen vanaf 3 jaar aub?

Beantwoorden

28 juni 2019 om 10:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Yoshi’s Crafted World: Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Chinees
Tennis World Tour: Roland Garros Edition: Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Chinees
Little Friends: Dogs & Cats: Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans
Monopoly: Engels, Duits, Frans, Spaans, Nederlands, Italiaans, Portugees, Russisch, Japans
Go Vacation: Engels, Duits, Frans, Spaans, Nederlands, Italiaans
Harvest Moon: Light of Hope: Engels, Duits, Frans
Crash Team Racing: Nitro-Fueled: Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Japans, Portugees
De Blob: Engels, Duits, Frans, Spaans, Nederlands, Italiaans, Portugees, Japans, Chinees, Koreaans

Beantwoorden

28 juni 2019 om 14:39
bodhikun Gebruiker

Thx Bas!!

Beantwoorden

28 juni 2019 om 11:49
BartMeuleneire Gebruiker

Is Nederlands één van de mogelijke talen voor het spel  “Pokémon: Let’s Go Pikachu” ?

Tx

Beantwoorden

28 juni 2019 om 11:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BartMeuleneire,

Er zit geen Nederlandse taal bij. De beschikbare talen zijn Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans en Chinees.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 12:12
Danzil030 Gebruiker

Adviesprijs bij CTR. 59,95.. Vanaf de release is de adviesprijs al 39,95. 48% korting is onzin dus

Beantwoorden

29 juni 2019 om 22:53
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs die aan het spel is meegegeven is 59,95 maar het kan zijn dat de verkoopprijs daarna lager was.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 04:15
Joertjeuhn Gebruiker

Dag Paul, dat klopt niet. De officiële website vermeldt altijd de adviesprijs en die is 39,95 euro.

Bij games gaan jullie wel vaker de mist in. Ik schrijf ondertussen al 7 jaar voor een gaming website, dus volg alles op de voet.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 12:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Joertjeuhn,

Bedankt voor je feedback, we gaan dit doorgeven zodat dit voor een eventuele volgende keer aangepast kan worden.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 18:32
130300 Gebruiker

Is Rime in Nederlands?

Beantwoorden

29 juni 2019 om 19:55
Moderator Mark Moderator

Hoi 130300,

Rime is niet in het Nederlands.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 20:13
CardboardGenie Gebruiker

in RiME wordt zeer weinig tot niet gepraat. Heb het zelf een maandje terug gespeeld op de PC.
Als je een beetje Engels kan is het prima te spelen. Het is echter geen spel voor kinderen, ook al lijkt dat misschien wel zo. Niet qua moeilijkheid maar qua verhaal.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 19:50
MisssieX Gebruiker

Is hotel Transsylvanië in het NL?

Beantwoorden

29 juni 2019 om 19:56
Moderator Mark Moderator

Hoi MisssieX,

Hotel Transylvania is niet in het Nederlands

Beantwoorden

29 juni 2019 om 19:53
MisssieX Gebruiker

Ligt het aan mij of is het gewoon onhandig dat de beschikbare talen niet erbij vermeld staan????

Beantwoorden

29 juni 2019 om 20:19
Moderator Mark Moderator

Dat is inderdaad wel handig om er bij te vermelden. Je kan je feedback sturen naar community@ibood.com

Beantwoorden

30 juni 2019 om 08:26
stefh Gebruiker

Het is natuurlijk ook wel heel zwaar met dit weer om even te googlen als je interesse hebt in een bepaalde game…

Beantwoorden

30 juni 2019 om 12:25
RustyNail Gebruiker

Dan weet je nog niet welke taal het is. Want elk spel kan in eigenland gemaakt worden. Zo heb je nog steeds geen zekerheid. iBood moet er gewoon erbij vermelden en uit welke land de spellen komen. Zo hoef ik geen spellen uit Duitsland, ook al is de taal wel in NL beschikbaar. Duitse games hebben een lelijke USK logo op de doosjes.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 23:07
stefh Gebruiker

Volgens mij was de vraag meer of een game zelf in het Nederlands is, dit is te googlen en alle game carts zijn in heel Europa hetzelfde, incl Rusland en Zuid-Afrika.

USK komt er hier ook niet in, enkel EUR, FAH, HOL of UKV. Uitzonderingen daargelaten omdat er soms b.v. Spaanse of Franse exclusives zijn.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 08:33
stefh Gebruiker

Zitten leuke titels bij en links en rechts een eurootje of 1-2-3 goedkoper, maar vervolgens gooien dan eigenlijk de verzendkosten roet in het eten om echt over te kunnen gaan tot aankoop.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 12:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen stefh,

Mocht je deals inclusief verzendkosten ergens anders goedkoper zien, dan mag je dit altijd plaatsen op het forum, inclusief een directe link.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 12:22
RustyNail Gebruiker

Beste iBood Mod,

Zijn dit Nederlandse spellen? Dus op de doosje geen USK van Duitsland, maar gewoon Pegi? Ik heb eventueel interesse in Yoshi, maar wil eerst zeker weten dat de doosjes ook NLs zijn

Beantwoorden

30 juni 2019 om 12:44
Moderator Jim Moderator

Hi RustyNail,

Ik heb zojuist de vraag doorgespeeld richting iBOOD! Ik hoop dat ik vandaag antwoord voor je ontvang.

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
Ze komen uit verschillende landen, helaas heb ik de precieze landen per spel niet van iBOOD doorgekregen. Uiteraard zijn ze wel op Nederlands instelbaar, maar ik kan me voorstellen dat dit voor het doosje niet genoeg is.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 14:54
RMike Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Dit werd hierboven ook al aangegeven en dit is doorgegeven. Om het hier ontopic te houden heb ik je berichtje weggehaald.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.