28 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Urbanears Multiroom Speakers

Urbanears Multiroom Speakers
Design én goed geluid in huis

Design en goed geluid gaat uitstekend samen bij Urbanears. Het Scandinavische merk produceert uitstekende speakers in kekke kleuren. Er is zeker een kleur die in jouw interieur past. Koppel de speakers met elkaar en geniet van fantastisch geluid.

28 juni 2019 om 01:38
nERDMAn Gebruiker

Heb de ‘Baggen’ de vorige keer tijdens de Hunt besteld om cadeau te doen, maar omdat DHL zijn werk niet heeft gedaan nooit in ontvangst kunnen nemen. Het pakket zou bij het ophaalpunt liggen, maar was al weer retour genomen.

iBood heeft hier de bal ook compleet laten vallen door gewoon met het standaard antwoord te komen en geld terug te storten, zonder DHL op hun fout aan te spreken. Dan toon je weinig respect voor klanten die al bijna 10 jaar bij je zijn.

Nu toch nog maar eens besteld met de hoop dat de bezorging beter geregeld gaat zijn. Het zou een ‘website van het jaar’ wel sieren dat ik niet nog eens de verzendkosten zou moeten afrekenen. Als dit weer een flater wordt is dit ook mijn laatste bestelling.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:48
Somdv Gebruiker

Waarom bespreek je dat hier en niet via de service desk? Ik heb ooit bij een probleem een voucher gekregen voor versendkosten. Maar wel via de mail.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen nERDMAn,

Wat vervelend dat de levering de vorige keer zo mis is gegaan. iBOOD spreekt de vervoerder hier zeker wel op aan. Ik ga er vanuit dat het deze keer wel goed zal gaan met de levering.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 20:56
Moderator Paul Moderator

Als het goed is heb je bij de terugbetaling van het retourgekomen pakket het totale bedrag teruggekregen, inclusief verzendkosten. Je betaald daardoor geen extra verzendkosten als je nu opnieuw besteld.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 00:23
nERDMAn Gebruiker

Nee, alleen het aanschafbedrag van de speaker. Deze zat in de  tweede doos van de bestelling, alleen deze heb ik nooit gezien. Het kleinere doosje met de rest van de bestelling heb ik wel in ontvangst kunnen nemen. Zodoende betaal ik de verzendkosten nu dubbel.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 06:20
Sid99 Gebruiker

Heb deze vorige keer besteld. Kreeg de speaker in een doos dat al open was geweest en de speaker had beschadigingen. Dus een apparaat dat al gebruikt is. Heb al 2 keer een service verzoek ingedient maar geen reactie. Misschien dan via deze manier wel een reactie? 

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sid99,

Dat lijk me niet de bedoeling, het gaat om nieuwe speakers. Ik ga je melding doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 07:47
Somdv Gebruiker

Paar maanden geleden hier de Baggen gekocht voor op kantoor en bevalt erg goed. Prima geluid en retro design. Voor op kantoor vind ik het een pre dat je hem kunt bedienen met de twee knoppen en een zender kunt kiezen, maar met zijn drieën kunnen we hem ook via de telefoon bedienen, app werkt goed.

Beantwoorden

28 juni 2019 om 10:30
Kingzwear Gebruiker

Kan ik deze speaker ook op tv aansluiten via bluetooth? Verbrekt de staandard geluid van tv of komt het geluid zowel uit tv als speaker?

Beantwoorden

28 juni 2019 om 12:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit kun je denk ik het beste even checken bij de fabrikant van jouw televisie.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 09:59
Bookieman Gebruiker

is deze speaker draadloos?

Beantwoorden

29 juni 2019 om 10:36
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Bookieman,

Nee, deze speaker heeft stroom nodig.

Lotsen verkoopt ook een draadloze speaker maar die zit er vandaag niet bij)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 juni 2019 om 13:14
210217 Gebruiker

Beste,

Kan je dit apparaat gebruiken als soundbar op een recente LG TV, ook via jullie gekocht trouwens ?

K,

Beantwoorden

29 juni 2019 om 15:59
Moderator Jelle Moderator

Ik denk niet dat dit mogelijk is. Deze zijn meer bedoeld om door je huis heen te zetten om geluid af te spelen via spotify oid.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.